Ja onnea ihan hirmuisesti @Onnenomena raskaudestasi. Niin toivon, että kaikki menee hyvin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kesällä ainakin soitosta suunnittelukäyntiin oli reilu 1kk (vaan 2 viikkoa 1-vuotissynttäristä) ja sit siirtoon pääs heti seuraavasta kierrosta. PASeihin ei kai lähtökohtaisesti tarvii jonottaa. Joskus voi käydä huono tuuri ja ultra-aikaa ei meinaa löytyä ni siirtyy kierrolla.Ja spämmätään nyt vielä kerran että onko täällä tietoa millaiset jonot tällä hetkellä Hus alueella on noihin pas-siirtoihin? Tai miten kauan suunnittelukäynti ä pitää odotella?
No oho, wau toi on ollut nopeaa. Ompa hieno juttu!Kesällä ainakin soitosta suunnittelukäyntiin oli reilu 1kk (vaan 2 viikkoa 1-vuotissynttäristä) ja sit siirtoon pääs heti seuraavasta kierrosta. PASeihin ei kai lähtökohtaisesti tarvii jonottaa. Joskus voi käydä huono tuuri ja ultra-aikaa ei meinaa löytyä ni siirtyy kierrolla.
Joo ohje oli että vuosi synnytyksestä ja imetys loppu.No oho, wau toi on ollut nopeaa. Ompa hieno juttu!
Edit. Luulin soittaneeni viimeksi loppukeväästä mut olikin kesäkuuta ja siitä suunnitteluaika 2kk päähän. Eli aika nopeasti
Mut mites muuten, pitääkö edellisestä synnytyksestä olla joku tietty aika? Just toi 1v. vai miten menee? Imetys ei itsellä ole esteenä kun vauvan terveydellisistä syistä en voinu häntä imettää
Onpa jännä miten vaihtuu niin paljon lääkäristä ja missä hoidot tehdään. Mulle taas annettiin testipäiväksi 29.11.Mullakin siirto onnistui ja nyt odotellaan! Virallinen testipäivä mulla 27.11, siihen asti pitäisi kai jaksaa Huomasi muuten hyvin että monta tapaa tehdä nämä hoidot. Samoilla lähtötiedoilla lähdin tähän PASiin, mutta ohjeistus eri kuin ekalla kerralla (eri lääkärit PASissa).
Minäkin kysyin, jos suunnitteluaika ja verikokeet olisi voitu hoitaa ennen kuin lapsi täytti 1, mutta ei. Imetys oli loppunut kuukausia sitten, eli se ei ainakaan ollut syynä.Vaikuttaisi että 2023 on joutunut odottamaan/jonottamaan hieman pidempään mitä nyt. Mä taidan valmistautua ens viikolla soittamaan ja kyselemään etenemisestä vaikka vauva täyttääkin 1v vasta huhtikuussa. Mut jos tosiaan saisi sen suunnittelukäynnin jo aikaisemmin että vois heti huhtikuusta ilmoittautua hommaan ja todennäköisesti kuitenkin pitää verikokeita ym ottaa ennakkoon niin mieluusti nekin hoitaisi pois alta jos vaan mahdollista. Äkkiäkös sitä ollaan jo ensi vuodessa kun on joulut ja kaikki välissä mitä odotella
No voihan hitsi ompas mälsää kun kesä tulee niin äkkiä vastaan ja sit on kaikki sulut taas.Minäkin kysyin, jos suunnitteluaika ja verikokeet olisi voitu hoitaa ennen kuin lapsi täytti 1, mutta ei. Imetys oli loppunut kuukausia sitten, eli se ei ainakaan ollut syynä.
Jep, ei se soittaminen ja varmistaminen mitään kuitenkaan haittaa. Ja just jos ikä alkaa tulla vastaan niin mitä nopeammin sen parempi vaikka pakastealkiot olisikin priimaa niin kyllähän se kroppa kuitenkin vanhenee Tsemppiä!Mäkin jotenkin ohjeista käsitin että yhteydenotto vasta kun on kulunut se 1v synnytyksestä. Mutta pitääkin vielä tarkistaa miten se oli. Mä nyt joka tapauksessa vielä imetän, joten se pitäisi pikkuhiljaa ajaa alas ennen sitä...
Aateltiin kanssa melko pian ilmoittautua PAS, kun mun ikä tulee kanssa vastaan. Ei ne mahikset ainakaan odottamalla parane ja tosiaan edellisestä IVF-kierroksesta jäi useampi alkio pakkaseen.