Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussasta!Kiitos kaikille!
Ja eihän me mitään maltettu perjantaihin odottaa, joten tehtiin nyt.. ja nyt ei kyllä jääny epäselvää tuloksesta
Täällä sama tilanne, tosin mulla endo. Kolme blastoa siirretty eikä viivan viivaa. Nyt on neljäs alkio kyydissä enkä uskalla enää toivoa onnistumista.Hei, onko kukaan saanut ilman endometrioosi diagnoosia procren pistoksia? Jenkeissä ilmeisesti aika yleistä saada varmuudeksi tai oireiden perusteella samaa lääkettä kuivattamaan endometrioosia jos siirrot eivät onnistu.
Itse olen yksityisellä hoidoissa ja kolme hyvälaatuista blastoa siirretty muttei ikinä edes hailuraa testissä. Turhauttaa todella ajan ja rahan meno kun lääkäri ei haluaisi millään kokeilla mitään ylimääräisiä hoitoja vaan pelkkiä siirtoja.
Toivottavasti nyt kuitenki tärppäisMoikka Sivusta seuraillut ja myötäelänyt teidän muiden matkassa . Meillä oli eka ivf elokuussa, tuoresiirtoa ei tehty ja 1.PAS (5d) luonnolliseen kiertoon, tehtiin 25.9. eli nyt on pp9 ja testata pitää pp11, eli ylihuomenna
Vähän tältä palstalta on tarttunut tuo testiviivojen hakeminen ennakkoon , itse tikutellut pp7 alkaen (nega), pp8 oli haamuviiva, mutta tänään olikin paljon himmeämpi haamu
Olen kokenut, oletettavasti, kerran-kaksi kemiallisen, joten en tiedä miltä mahdollinen raskautuminen tuntuu; mahaa juilinut menkkakipumaisesti pp2:sta alkaen, viime yönä heräsin kovempiin vihlontoihin munasarjoissa, väsyttää sairaasti, mutta siinäpä ne ”oireet”. Terolutit (?) on pitäneet kaikenlaiset vuodot poissa.
Oon testaillut raskauskeijun One step liuskoilla, onko ne kuinka hyviä teidän mielestä?
Mitä testejä suosittelette?
Tässä prosessissa on muuten aika yksin, ei ole tuttavissa ketään, joka olisi kamppaillut selittämättömän lapsettomuuden kanssa
Riippuu varmaan kokonaisarviosta.Ilmeisesti tilkassa viiden siirron jälkeen tehdään muutoksia?
Kiitos vastauksestaToivottavasti nyt kuitenki tärppäis
noi raskauskeijun One step liuskat on ihan hyviä! Mut jos haluu vaan kaupasta/apteekista nopeesti saada ni jos ei apteekin omia ni sit varmaan Pregcheck!
Tsemppiä matkaan, toivottavasti pääset vannomaan mäkkärin ranskisten nimeen.Kyytiläinen on haettu matkaan. Nyt haksahdin hankkimaan epätieteellisiä keinoja avuksi mm. granaattiomenamehua, ananasta ja Mäkkärin ranutkin on ruokalistalla Kaikki tyhmätkin ideat piti ottaa käyttöön, ei se poiskaan ole.
No välillä kyl ärsyttää todella. Mun piti viime kuussa päästä ekaan siirtoon, mut tietenkin mulla yhtäkkiä vuoden hoitojen jälkeen löydettiin ultrassa polyyppi. Vedin kyl kotona miehelle kauheet itkupotkuraivarit, koska senhän syy se tietenkin oliNyt on meilläkin tilanne se, että voin kai liittyä tähän ketjuun jäseneksi Oon lukenut koko ketjun + ivf/icsi :t läpi ja ootte kyllä kaikki ihan älyttömän rohkeita ja vahvoja, kun jaksatte käydä tätä polkua läpi, monet vielä useita kertoja. Ihanaa, että matkalla on tullut myös paljon onnistumisia ja niistä suuret onnittelut.
Hirveästi voimia ja tsemppiä teille, joilla matka vielä kesken ja vastoinkäymisiä tullut
Meillä meneillään eka PAS-kierto, nyt kp 4 ja 3 pistosta Menopuria takana. Saa nähdä mikä tilanne ensi viikon ultrassa, irrotuspiikki/"ovulaatio" pitäis pistää viimeistään la, jotta päästäis siirtoon. Meillä alkiot nelipäiväisiä ja 1 kpl 5pv blastokysti. Jotenkin on sellainen tunne jo nyt, että ei tule siirtoa meille tähän kiertoon...
Miten te muut selviätte tämän odotteluajan ovulaatioajankohdan suhteen? Tämä epätietoisuus on todella musertavaa ensin odotella 2 viikkoa follikkelin kasvua taas odotellakseen uusia menkkoja, koska ei syystä X pääse siirtoon/siirto osuu viikonloppuun tmv.
Kai tässä täytyy ruveta syyskukkia istuttamaan...
Meillä lapsi sai alkunsa inseminaatiolla mutta ekoissa ultrissa koko vastasi pahimmillaan 6 päivää pienempää. Lääkärin mukaan heittoja tulee noissa, koska puhutaan niin pienistä mitoista.Heippa kaikille, täältä tulis nyt tilannepäivitys. Tänään oli ultrapäivä, VIHDOIN. Oon vuotanut enemmän ja vähemmän viimeiset pari viikkoa ja olo on ollut todella epätoivoinen ja raskas. Välillä on kuitenkin ollut useampi päivä kun vuotoa ei ole ollut ja esim. Eilen vuosin puoli päivää ja sitten se taas loppui. Testiviivat ovat silti pysyneet vahvoina (kyllä, ollaan testattu lähes joka ilta, huhhuh, voi meitä) ja raskausoireita on ollut.
Noh, tänään kun odotettiin ultraan ni olihan se jännitys ihan järkyttävän kova ja tuntui että voisin oksentaa siihen paikkaan. Onneksi tänään oli vuorossa hoidoista tuttu ja lempparilääkärini Kun aloitettiin ultraaminen, näin tilanteen jo ennenkuin lääkäri ehti suutaan avata - siellä se pienenpieni sydän sykki hanakasti ja tosiaan oikeassa paikassa ja kaikki näytti hyvältä Mutta, sitten mitattiin alkion kokoa ja se vastasi kolme päivää pienempää kuin pitäisi. Tämä kuulemma on hyvin yleistä eikä välttämättä kerro mistään pahasta, mutta vuotojen ja tämän takia nyt varattiin kontrolliultra ensiviikon perjantaille. Siellä sitten nähdään mihin suuntaan tilanne on kehittynyt, jos kasvu on hidastunut entisestään niin toki keskenmenon riski on tosi suuri. Mutta nyt ollaan kuitenkin tässä tilanteessa mihin en oikein uskaltanut uskoa alkuunkaan ja täytyy yrittää olla onnellinen ja toivoa parasta (ja lopettaa se raskaustestien suurkulutus), vaikka pelko tulevasta on myös kokoajan läsnä.
No välillä kyl ärsyttää todella. Mun piti viime kuussa päästä ekaan siirtoon, mut tietenkin mulla yhtäkkiä vuoden hoitojen jälkeen löydettiin ultrassa polyyppi. Vedin kyl kotona miehelle kauheet itkupotkuraivarit, koska senhän syy se tietenkin oli
No nyt on polyyppi poistettu ja nyt odottelen, et tämä kierto menis nopeesti ja jos ens kierrossa pääsis vihdoin ekaan siirtoon. En kyllä tiedä, mitä mun hermoille tapahtuu, jos ovulaatio sitten osuu väärälle päovälle! Mulla on kuitenkin punktio ollut jo huhtikuussa. Mut yllättävän nopeesti aika sit kuitenkin on mennyt!
Pidän peukkuja, et pääsisit siirtoon
Ihana kuulla, kiitos tästä toivotaan että meilläkin harmitonta. Toki vuodot ja ainakin alkutaipaleen hcg:n hidas nousu omalta osaltaan lyö pökköä pesään mutta toivoa tietysti on ja pitää ollakinMeillä lapsi sai alkunsa inseminaatiolla mutta ekoissa ultrissa koko vastasi pahimmillaan 6 päivää pienempää. Lääkärin mukaan heittoja tulee noissa, koska puhutaan niin pienistä mitoista.
Onnea siirtoon! Tämä 80 % alkio kuulosta nyt jo taistelijalta.Alkio oli selvinnyt 80% sulatuksesta, joten katsotaan miten käy! Itselle tuli ainakin ihan uutena tietona, että osa alkiosta voi tuhoutua sulatuksen aikana mutta silti se olisi ok siirtää
Kysyin ja kuulemma siellä oli osa soluista tuhoutunut. Meillä otettiin kans alkioista geeninäytteet eli jonkun verran soluja kadonnut Kuulemma jos alle 50% selviää pakastuksesta niin sitten ei enää siirretä. Eli toivoa on! Mutta kyllä nuo alkiot ovat kunnon sissejä, selviävät ties mistäOnnea siirtoon! Tämä 80 % alkio kuulosta nyt jo taistelijalta.
Avasivatko yhtään mitä käytänössä tarkoitaa, että alkio selviää osittain sulatuksesta?