Pakastealkion siirto (PAS)

@Kauramuro @Kanna
Okei! Eli ehkä sitte huomenna kokeillaan😬🤩 just pohdin myös sitä kun teillä esim ootte alkanu testailemaan vasta dpo10-11, ja meillä virallinen testipäivä on dpo 11, niin onko se tosta kun meille laitettu blasto vai miten se menee?😅 en jotenkaa oo yhtään perillä miten nää toimii😅
Dpo lasketaan alkion hedelmöittymispäivästä, eli sulla on tänään oletettavasti dpo9 😊 mulla yleensä testipäivä ollut n. dpo16. Sitten on pp eli piinapäivä, se lasketaan muistaakseni niin että alkion siirtopäivän jälkeinen päivä on Pp1. Ja varmaan on muitakin tapoja ilmoittaa missä mennään mutta niistä en tiedä 🤣
 
Dpo lasketaan alkion hedelmöittymispäivästä, eli sulla on tänään oletettavasti dpo9 😊 mulla yleensä testipäivä ollut n. dpo16. Sitten on pp eli piinapäivä, se lasketaan muistaakseni niin että alkion siirtopäivän jälkeinen päivä on Pp1. Ja varmaan on muitakin tapoja ilmoittaa missä mennään mutta niistä en tiedä 🤣
Jaaa noni!😂 no se selittää paljon, kiitos!😂
 
@Kauramuro @Kanna
Okei! Eli ehkä sitte huomenna kokeillaan😬🤩 just pohdin myös sitä kun teillä esim ootte alkanu testailemaan vasta dpo10-11, ja meillä virallinen testipäivä on dpo 11, niin onko se tosta kun meille laitettu blasto vai miten se menee?😅 en jotenkaa oo yhtään perillä miten nää toimii😅
Tarkoitatko nyt testipäivällä dpo11 tosiaan 11 päivää ovulaatiosta (dpo = days past ovulation), joka on toooosi aikasin, vai kuitenkin 11 päivää siirrosta? Blaston siirrosta laskettaessa dpo11 olisi 6 päivää siirron jälkeen. :Smiling Face With Smiling Eyes:

EDIT: siel olikin jo nopeampi vastaaja.
 
Onko kellään muulla fiilis että päivät matelee ja viikkokin on pitkä ikuisuus?

Olipa omakohtainen tilanne mikä tahansa niin kaipaan vertaistukea aikaa vastaan piinaileville.
Yes! Jotenkin mahdollinen tuleva hoito, jonottelut ja itse hoitojen onnistumiseen liittyvät epävarmuudet ja itse odottelut tuntuu tosi tuskasilta. Myös parisuhde tuntuu rakoilevan ja huvittaisi toteuttaa katoamistemppu kahdestaan lapsen kanssa talveksi palmujen alle. Eli sen lisäksi, että aika matelee, niin myös epävarmuus hoitojen järkevyydestä on täällä esillä.
 
Takaisin
Top