Pakastealkion siirto (PAS)

Sorruin aamulla tekemään raskaustestin (dpo8), mutta negatiivinenhan se oli.
Eilen illalla ja alkuyöstä oli ensimmäisiä oireita. Nyt ei mitään. Äh. Järki sanoo et menin tekemään liian aikaisin testin mut sit taas. Nyt on kuitenkin pp4 ja mulle kuitenkin siirrettiin viisipäiväinen.

Miten muilla sujuu?
Dpo 8 on tosi aikaisin, joten älä menetä toivoa ❤️ Hcg myös nousee yksilöllisesti, eikä todellakaan kaikilla näy plussa varhain. Näiltä palstoilta saatta saada käsityksen, että kaikki plussaavat tosi aikaisin, mutta ei se ihan nii mene.
Huomaatteko? Mä viittilöin osittain kauhusta jäykkänä täällä teidän noiden kaikkien hoitopolkujen, piinapäivien ja lääkkeiden / lääkkettömyyksien yms sivusta seuraajana. Aikamoista touhua ja silti te pysytte kasassa, osa vuosienkin ajan!! 👏
Yhden asian tiedän. Ainakin mulla HCG nousi tosi hitaasti sekä raskaudessa että kemiallisesta että varsinaisessa selittämättömössä km:ssa. Luottogyne onkin vahvasti varoittanut minua olemaan luottamatta pissatestien viivoihin/ viivattomuuksiin ja suositellut verikokeita aina mikäli tädin kyläily ei käynnistä mulle tyypillistä Niagara kierron lopussa kunnolla. Onneksi ne kokeet kuuluvat meillä työterveyteen ja eivät suoraan rasita omaa kukkaroa.
 
Olisi ollut kiva nähdä viivan tummenevan, mutta niin ei käynyt. Näyttäisi tämän aamun testien perusteella olevan hiipumassa pois. Halpistestit nyt ovat mitä ovat, mutta onnistuneessa raskaudessa tässä kohtaa näkyi selvemmät viivat. Enemmän nyt vaikuttaa samanlaiselta kuin viime kierron kemiallinen. Jos ei perjantaina digissä mitään näy, niin jätän uuden lugesteron-purkin avaamatta, jotta saan uuden kierron käyntiin asap ja aikataulut heinäkuulle täsmäämään. Pidetään siis siirroista nyt seuraava kuukausi taukoa, jos nyt ei tärppää. On tämä kyllä melkoista piinaa...
 
Omanapailen taas suoraan.

Ilmoittauduin HUSiin PASiin juuri ja mietityttää, että teinköhän sen oikealla lomakkeella? Lomake kyseli (edelleen) koronasta ja omista ja puolison mahdollisista koronaoireista. Edellisen kerran olen ilmoittanut PASiin korona-aikana ja ilmoitin nyt samalla lomakkeella itseni siirtoon. Elikkäs onkohan minulla ollut oikea lomake ja kyseleekö Omapolku HUSissa myös teillä mahdollisista koronaoireista yms? :Kissing Face With Smiling Eyes:
 
Omanapailen taas suoraan.

Ilmoittauduin HUSiin PASiin juuri ja mietityttää, että teinköhän sen oikealla lomakkeella? Lomake kyseli (edelleen) koronasta ja omista ja puolison mahdollisista koronaoireista. Edellisen kerran olen ilmoittanut PASiin korona-aikana ja ilmoitin nyt samalla lomakkeella itseni siirtoon. Elikkäs onkohan minulla ollut oikea lomake ja kyseleekö Omapolku HUSissa myös teillä mahdollisista koronaoireista yms? :Kissing Face With Smiling Eyes:
Uskoisin, että oot täyttänyt ihan oikean kyselyn. Mulla lomake kyseli kanssa nuo koronaoireet ja siirtoon pääsin. ☺️
 
Tässä tämän aamun kuva. Eilen raskauskeijussa näkyi vain häivähdys, mutta tänään dpo 12 viiva on vähintään samanlainen kuin toissapäivänä. Clearblue antaa myös vaalean, mutta hyvin selvän viivan. Hyvin huomasi halvan ja ei niin halvan testin eron. Cb näytti viivan heti. Raskauskeiju pysyi valkoisena piiitkään ja alkoi sitten hitaasti kehittää viivaa sekin.

Saa nähdä miten käy. Mulla on vertailukohteena edellisen onnistuneen raskauden testikuvat (oma kansio 😂) Silloin viivat olivat tosi vahvoja, mutta myös hcg oli labrassa korkea. Siitä kehitin kriisin myös, koska menin googlettamaan. Toisena vertailukohteena on edellisen kierron kemiallinen. Tämä on nyt jotain näiden kahden väliltä.

Ei auta nyt muu kuin odottaa ja toivoa parasta. Ensi viikon labrat kertovat lopullisen tuomion.

1000009393.jpg
 
Tsemppiä @Pak81 🙂 jospa se eilinen testi oli vaan susi 🙈

Minulla tilanne kans semmonen, et viiva kyllä löytyy testistä mutta ei tummene. Haalistunut on ovistestien mukaan kans. Ajattelin lopettaa tukilääkkeet ehkä jo tänään, kyllä tämä kemialliseksi jää. Niitä onkin useita ollut. Kunhan ei ois vaan mihinkään väärään paikkaan kiinnittynyt. Nyt dpo13 ja edellisiin keskenmenoplussiin verrattuna viivan vahvistuminen olisi jo pitänyt tapahtua. Oireitakaan ei ole, ennen kuitenkin tissit pamahtanut heti aroiksi. 🫠
 
Tässä tämän aamun kuva. Eilen raskauskeijussa näkyi vain häivähdys, mutta tänään dpo 12 viiva on vähintään samanlainen kuin toissapäivänä. Clearblue antaa myös vaalean, mutta hyvin selvän viivan. Hyvin huomasi halvan ja ei niin halvan testin eron. Cb näytti viivan heti. Raskauskeiju pysyi valkoisena piiitkään ja alkoi sitten hitaasti kehittää viivaa sekin.

Saa nähdä miten käy. Mulla on vertailukohteena edellisen onnistuneen raskauden testikuvat (oma kansio 😂) Silloin viivat olivat tosi vahvoja, mutta myös hcg oli labrassa korkea. Siitä kehitin kriisin myös, koska menin googlettamaan. Toisena vertailukohteena on edellisen kierron kemiallinen. Tämä on nyt jotain näiden kahden väliltä.

Ei auta nyt muu kuin odottaa ja toivoa parasta. Ensi viikon labrat kertovat lopullisen tuomion.

View attachment 134108

Hyvältä näyttää! Niitä halpoja kakkatestejä ei kannata tehdä ❤️ kannattaa ostaa kasa pc testejä 🤭 sinunapteekista saa halvalla tilattua yleensä.

Oireista ei kannata päätellä mitään 😊 testitkään ei joka päivä vahvistu, voi jostain pissasta näyttää jopa haalistuvan. Uskon kyllä että tiedät mitä teet @Toivoaon , toivon vain että olet väärässä ❤️
 
Kiitos tsempeistä @jamm mutta omalla historiallani voin kyllä olla lähes 100% varma miten tässä käy. 😣 Elättelin toiveita vielä eilisen, nyt ei jaksa enää. Eikä mieskään usko enää. Huomenna virallinen testipäivä, ehkäpä viiva jo siihen mennessä kuihtunut kokonaan näkyvistä.
 
Tsemppiä @Pak81 🙂 jospa se eilinen testi oli vaan susi 🙈

Minulla tilanne kans semmonen, et viiva kyllä löytyy testistä mutta ei tummene. Haalistunut on ovistestien mukaan kans. Ajattelin lopettaa tukilääkkeet ehkä jo tänään, kyllä tämä kemialliseksi jää. Niitä onkin useita ollut. Kunhan ei ois vaan mihinkään väärään paikkaan kiinnittynyt. Nyt dpo13 ja edellisiin keskenmenoplussiin verrattuna viivan vahvistuminen olisi jo pitänyt tapahtua. Oireitakaan ei ole, ennen kuitenkin tissit pamahtanut heti aroiksi. 🫠
Mikäs sulla on virallinen testipäivä? Jos siihen saakka jaksaisit niitä tukilääkkeitä sinnikkäästi käyttää, niin et tartte jälkikäteen jossitella. Niin ainakin itse tekisin. Oireettomuus voi johtua myös elimistön tottumisista lääkkeisiin-keho on niin viisas, vaikka joskus kovin ristiriitaisesti reagoikin. Tsemppiä tähänkin päivääsi!
 
Mikäs sulla on virallinen testipäivä? Jos siihen saakka jaksaisit niitä tukilääkkeitä sinnikkäästi käyttää, niin et tartte jälkikäteen jossitella. Niin ainakin itse tekisin. Oireettomuus voi johtua myös elimistön tottumisista lääkkeisiin-keho on niin viisas, vaikka joskus kovin ristiriitaisesti reagoikin. Tsemppiä tähänkin päivääsi!
Huomenna ois! Eli tuskinpa yks lääkkeetön päivä mitään hallaa tekee 😝 luteaali on pitkä ja jämpti ilman lääkkeitäkin.
 
Huh täällä eletään myös jänniä aikoja! DPO 10 tänään. Aloitin testaamisen tosiaan JO DPO 6, koska halusin niin epätoivoisesti nähdä tapahtuuko mitään. Omasta mielestäni näin ensimmäisen haamun DPO 9 raskauskeijun testissä. Ostin RFSU:n erikoisherkkätestin ja sillä pärähti eilen illasta kaksi viivaa testiajalla. Elämäni ensimmäiset kaksi viivaa🥹 netti kuitenkin tiesi kertoa, että siihen ei ole luottamista. Aamusta tein sitten pregcheckin, haalea haamu piirtyi näkyviin. Tässä kohtaa hulluus iski jo vahvasti ja testasin vielä seuraavasta pissasta viimeisen raskauskeijun, joka kaapista löytyi. Kyllähän siihenkin toinen viiva ilmestyi.. kaikkihan on vielä täysin auki, en tiedä onko nämä viivanpaikkoja vai mitä, mutta ainakin hetken olen onnellinen❤️ en ole ikinä saanut toista viivaa raskaustestiin. Ehkä kehoni voi raskautua..🤞🏼
 

Liitteet

  • IMG_5010.jpeg
    IMG_5010.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 68
Huh täällä eletään myös jänniä aikoja! DPO 10 tänään. Aloitin testaamisen tosiaan JO DPO 6, koska halusin niin epätoivoisesti nähdä tapahtuuko mitään. Omasta mielestäni näin ensimmäisen haamun DPO 9 raskauskeijun testissä. Ostin RFSU:n erikoisherkkätestin ja sillä pärähti eilen illasta kaksi viivaa testiajalla. Elämäni ensimmäiset kaksi viivaa🥹 netti kuitenkin tiesi kertoa, että siihen ei ole luottamista. Aamusta tein sitten pregcheckin, haalea haamu piirtyi näkyviin. Tässä kohtaa hulluus iski jo vahvasti ja testasin vielä seuraavasta pissasta viimeisen raskauskeijun, joka kaapista löytyi. Kyllähän siihenkin toinen viiva ilmestyi.. kaikkihan on vielä täysin auki, en tiedä onko nämä viivanpaikkoja vai mitä, mutta ainakin hetken olen onnellinen❤️ en ole ikinä saanut toista viivaa raskaustestiin. Ehkä kehoni voi raskautua..🤞🏼
Ole onnellinen ja nauti!
Tokkakai sinä voit raskautua! Ei pas -siirtoa ois sullekkaan tehty, jos sitä ois pidetty mahdottomana.
Nuo kuvat todistavat sen. 👏
Milloin sulla virallinen testipäivä? Onko suunnitelmissa mennä hcg-kokeeseen?
 
@Kielo93 Lupaavalta näyttää!

@jamm Raskauskeijun halpikset ovat olleet hyviä negatiivisten testien tekemiseen. Halvalla on saanut puhtaan valkoisen tikun. Ovat myös näyttäneet varhain, että jotain on tapahtumassa. Positiivisten tulosten kanssa ovat kuitenkin ihan surkeita. Tiesin tämän kyllä edellisestä raskaudesta, mutta kun niitä oli kaapissa, niin käyttöön päätyivät. Eilen oli kyllä varmaan jotenkin laimeampi pissa, koska kaksi testiä oli todella haaleita. Tai sitten toissa päivänä käyttöön valikoitui poikkeusyksilö.
 
Takaisin
Top