Pakastealkion siirto (PAS)

Eilen olivat vastanneet viestiin - olis pitänyt soittaa. Ja tänään on verikoe. Et jotain suuntaa antavaa tietoa saattaa tulla tällä viikolla jo.

Eilen olivat vastanneet viestiin - olis pitänyt soittaa. Ja tänään on verikoe. Et jotain suuntaa antavaa tietoa saattaa tulla tällä viikolla jo.
Onko sulla vuoto jatkunut vielä vai onko se sellaista tuleemenee -vuotoa? Mulla oli onnistuneessa raskaudessa eka kolmannes sellaista, joka kerta säikäytti mutta kaikki meni hyvin! Toivotaan kovasti että siellä kaikki kunnossa, mutta hienoa että pääset verikokeeseen 🙏 koska sulla on ultra? Tsemppiä kovasti ❤️

Onko sulla vuoto jatkunut vielä vai onko se sellaista tuleemenee -vuotoa? Mulla oli onnistuneessa raskaudessa eka kolmannes sellaista, joka kerta säikäytti mutta kaikki meni hyvin! Toivotaan kovasti että siellä kaikki kunnossa, mutta hienoa että pääset verikokeeseen 🙏 koska sulla on ultra? Tsemppiä kovasti ❤️
Sain viestiä et hcg arvot on edelleen hyvät ❤️ . Ens viikon keskiviikkona on ultra. Nyt ei ole ollut vuotoa. En aluksi ajatellut et olis mitenkään hirvittävän huolestuttavaa, mutta salitunnilla tuli selkeesti enemmän niin vaikea jotenkin ajatella et se ei ollut mitään. Ystäväpiirissä on niin monta keskenmenoa tullut et jotenkin viime päivät on ollut vaikea uskoa, et tämä jatkuis. Mutta ens keskiviikkona sitten saa paremman kuvan et missä mennään. Ajattelin, et jännittäminen loppuis raskaustestiin mutta siitähän tämä vasta alkoi.

Hei vaan kaikille! Meille ei tule vauvaa yrityksistä huolimatta 💔, mutta toivotaan sitä mahdollisuutta teille kaikille! Jään nyt pois kokonaan tältä palstalta ja keskityn muihin kuvioihin elämässä, kuten esim. häiden suunnitteluun kosinnan seurauksena.❤️ Kaikkea hyvää teille ja paljon tsemppiä niin hyviin kuin huonoihin hetkiin! Kiitos hyvästä tuesta! ❤️

Hei vaan kaikille! Meille ei tule vauvaa yrityksistä huolimatta 💔, mutta toivotaan sitä mahdollisuutta teille kaikille! Jään nyt pois kokonaan tältä palstalta ja keskityn muihin kuvioihin elämässä, kuten esim. häiden suunnitteluun kosinnan seurauksena.❤️ Kaikkea hyvää teille ja paljon tsemppiä niin hyviin kuin huonoihin hetkiin! Kiitos hyvästä tuesta! ❤️
Otan osaa suruun! 💔 Ja samalla lämpimät onnittelut kihlauksesta ❣️ Kaikkea hyvää!

Mitä tahtia teillä on follikkeli kasvanut jos on ultrattu? Eli minkä kokoinen ollut ultrassa ja milloin tullut ovisplus? :)
Minulla on yleensä ollut noin 20-22mm ovispäivänä (jos kasvaa sen 2mm/pv). Viimeksi ultrassa 16mm ja seuraavana päivänä tuli ovistestissä plus eli kaksi päivää tuosta suunnilleen kasvoi.

Hei, vääntäkää mulle nyt rautalangasta eli kyseessä ensimmäinen PAS luonnonkiertoon ja pakkasessa on 5 päiväinen alkio. Ovulaation ennusteena to 25.4. Jos ovis tapahtuu silloin, niin milloin on itse PAS? Lasketaanko se alkion ikä tuohon päälle eli pas olisi 30.4?

Kierronverrantoivoa blogissa kuitenkin puhutaan että Alkion ikään pitäisi plussasta vielä yksi päivä? Mikäköhän tässä on nyt ajankohtaisin ohjeistus…

Tässä siis stressaan että osuuko tämäkin vappupäivälle 🫠

Hei, vääntäkää mulle nyt rautalangasta eli kyseessä ensimmäinen PAS luonnonkiertoon ja pakkasessa on 5 päiväinen alkio. Ovulaation ennusteena to 25.4. Jos ovis tapahtuu silloin, niin milloin on itse PAS? Lasketaanko se alkion ikä tuohon päälle eli pas olisi 30.4?

Kierronverrantoivoa blogissa kuitenkin puhutaan että Alkion ikään pitäisi plussasta vielä yksi päivä? Mikäköhän tässä on nyt ajankohtaisin ohjeistus…

Öö mulla oli ma aamu plussa ja la siirrettiin 5 päiväinen 😄 jossain se taas siirrettäisiin sunnuntaina (jos su tehtäisiin siirtoja)

Mulla oli ti aamuna ovistesti plussa eli ke laskettiin ovispäiväksi, ja sitten seuraavana maanantaina siirrettiin 5-päiväinen alkio.

Mun käsityksen mukaan tuossa sun tapauksessa siirto olisi sitten 30.4., jos ovis on 25.4. 😊

Mä oon aina pitänyt itseäni suht fiksuina, mutta raskausmatikka ei multa kyllä taivu. Jossain vaiheessa pääsin siihen tulokseen et oli menossa rv 5. Siitä sitten kuvittelin et oli menossa 5+jotain, vaikka nyt on valjennut et oli menossa 4+jotain. Nyt rv 8 menossa enkä ole kärryillä yhtään mistään. Löysin kuitenkin hyvän pas laskimen, joka antoi saman lasketunajan kuin mihin itse olin päätynyt ja sitten vielä numeroilla et missä mennään, jos kukaan muu kipuilee päivien kanssa: https://www.whattoexpect.com/ivf-due-date-calculator/

Tämä on paras raskauskalenteri johon olen itse törmännyt. https://www.babymed.com/pregnancy-due-date-conception-calendar-and-calculator-week-by-week.

Valitse Weekly count calendar, IVF transfer day (sama vaikka olisikin PAS) ja sen jälkeen alkion ikä (blasto on aina 5 days). Laskuri voi ehkä heittää yhdellä päivällä riippuen klinikan laskentatavasta. Kalenteri näyttää kerrallaan koko raskauden, eli jos lauantaina 13.4 siirretty blasto johtaa minulla raskauteen, näen heti esim. että HUS:n varhaisultra on luultavasti 13.5 alkavalla viikolla, olen raskausviikolla 14 kun kesälomani alkaa, jouluaatto on 39+2 jne.

Minä laskin vaan ihan vau.fi n raskayslaskurilla sillä lailla, että laitoin siirtokierron dop0:n hedelmöitysajankohdaksi. Tuli sama laskettu aika kuin polilta sitten antoivat.

Ja ymmärsin että ovisplussa päivä on 2+0.🤔 Tai ehkä joissain plussan jälkeinen päivä.

Voi vitsit tekeepä iloiseksi nämä plussauutiset täällä!😍 mikäs se on muulla porukalla siis tilanne? Itsekin vetäydyin hetkeksi täältä sivummalle kun jouduttiin odottelemaan sen punktion jälkeen siirtoon pääsyä. Tähän kiertoon se nyt pitäisi tehdä, jos päivät osuvat kohdille. On kyllä ollut taas henkisesti maailman raskainta. Uusia raskausuutisia ilmestyy joka päivä, vkln vietin sisarusten lasten kanssa. Uusi äitiyspakkaus oli julkistettu. Voi että, kun pääsisi kokemaan itsekin näitä asioita. Positiivisen testin, kasvavan vatsan, äitiyden…💔 oma ajattelumalli on mennyt siitä, että todellakin tärppää nyt pas, koska miksi ei. Niin, että miksi tärppäisi kun ei se ikinä ole tärpännyt. Tuntuu jo valmiiksi kamalalta ajatukselta lähteä siirtoon kun en tiedä miten saan itseni sitten kerättyä, jos tämäkään ei onnistu..

Voi vitsit tekeepä iloiseksi nämä plussauutiset täällä!😍 mikäs se on muulla porukalla siis tilanne? Itsekin vetäydyin hetkeksi täältä sivummalle kun jouduttiin odottelemaan sen punktion jälkeen siirtoon pääsyä. Tähän kiertoon se nyt pitäisi tehdä, jos päivät osuvat kohdille. On kyllä ollut taas henkisesti maailman raskainta. Uusia raskausuutisia ilmestyy joka päivä, vkln vietin sisarusten lasten kanssa. Uusi äitiyspakkaus oli julkistettu. Voi että, kun pääsisi kokemaan itsekin näitä asioita. Positiivisen testin, kasvavan vatsan, äitiyden…💔 oma ajattelumalli on mennyt siitä, että todellakin tärppää nyt pas, koska miksi ei. Niin, että miksi tärppäisi kun ei se ikinä ole tärpännyt. Tuntuu jo valmiiksi kamalalta ajatukselta lähteä siirtoon kun en tiedä miten saan itseni sitten kerättyä, jos tämäkään ei onnistu..
Mulla oli just eilen ultra, limakalvo oli 8mm ja siirto varattiin ensiviikon tiistaille 🙏 lääkkeellinen pas-kierto siis meneillään. Pakkasessa vielä yksi 4pv ja yksi 7pv toivonkipinä. Luulen että tekevät taas niin että ottavat maanantaina 4-päiväisen sulamaan ja viljelevät seuraavaan päivään, ainakin viime kierrossa tehtiin niin. Se yksilö selvisi sulatuksesta, mutta jotenkin kauhea pelko että nyt ei selviäisi ja tuohon 7 päiväiseen ei ole luottoa kovasti muutenkaan, kun on ollut niin hidas 🫣 Meillä siis historiassa sulatuksesta selviämätön yksilö niin siitä varmaan tämä pelko niin vahvana. Mutta toivo elää että puhelin ei pirise tiistaina ja siirtoon päästään.

Onko sulla kierto missä vaiheessa? 😊

Tänään oli UÄ. Käytiin tapahtumia viime viikolta läpi. Lääkäri näytti ja kuulosti siltä, et asiat ei oo hyvin. Tuntui tosi pitkälle ajalle, kun etsi kohdusta elämää, mutta elämää sieltä löytyi. Pieni sydän sykki. Mä siis varmaan lähden ainakin tauolle tästä ryhmästä. Kiitos tuesta! Tuntui usein, ettei läheisille aina voi puhua tai jankuttaa samoista asioista, eikä tietysti lähipiiristä löydy kauheasti kokemustakaan näistä asioista. Olette olleet aika henkireikä välillä hyvinkin raskaalla ja epävarmalla tiellä ❤️

Takaisin