Hitto työnalotus pilasi mun Flown. Meni ruokarytmi sekasin, kun syön töissä esimerkkiruokailun ja sitten aloin naposteleen tylsyyteen yms yms tekosyitä. Nyt oon kaks viikkoa syöny niin huonosti. Tällä viikolla vissiin 4pss karkkia... en halua mennä puntarilla, kun vituttaa. Nyt tuli taas joku todellisuuspläjäys, että tämä paino ei poistu jos en sitä poista. Mulla urheilua buustaa aina terveellistä ruokavaliota. Ja tarkoitan sellaista tavoitteellista hikitreeniä, joten yritän lisätä sitä mihin pystyn. Ja jos se auttais sitten pitämään myös mielihalut kurissa.
Nyt palaan takaisin taas ruotuun. Urheiluna mulla on tähän asti ollut ratsastus 3krt viikossa ja päivittäinen 5-10km kävely, joka kyllä vähentyi viiteen, kun työt alkoi. Ja sitten kävin kerran viikossa crossfitissä.
Nyt aloitan juoksemisen 2-3krt viikkoon, käyn vauvan nukahdettua yöunille, nyt aluksi 30min kerrallaan.
Lisään yhden ratsastuksen.
Ja katson pystyisinkö käymään vielä 2krt viikossa crossfitissä. Ja sitten vielä tuo vaapero, joka ei anna istua hetkeäkään

että liikunnasta ei jää kii.
Pakko lisätä, että en tee täyttä työaikaa vielä, ja urheilen töiden jälkeen kahdeksalta työpäivinä. Paitsi sali, jonne meen 6.30. Eli en yritä näitä kaikkia tehdä työpäivinä ja olla vauvan kanssa