Painonpudotusryhmä

Mulla oli tuon eilisen sokerin mättämisen jälkeen tänään tosi huono olo. Aamulla salilla ensin oksetti ja sen jälkeen tuli yhtäkkiä ihan kiljuva nälkä, vaikka söin kunnon aamupalan. Treenikään ei oikein tahtonut kulkea, vaikka ajattelin että nyt tulisi ennätyksiä tuon hiilarimäärän jälkeen. Tietääpähän taas jatkossa jättää karkit väliin. Avattu pussi tuossa vieressä pyörii, mutta ei onneksi tee yhtään mieli. Eiköhän lapset sen pian tyhjennä

Huh tänään on kyllä ollut pitkästä aikaa kunnon karkkihimo. Takana huono yö kun vauva sai eilen rokotteet ja vähän oireili yöllä. Eli keho varmaan yrittää kompensoida väsymystä sokerilla. Vielä en ole sortunut. Pari palaa suklaata saa riittää😅

Huh tänään on kyllä ollut pitkästä aikaa kunnon karkkihimo. Takana huono yö kun vauva sai eilen rokotteet ja vähän oireili yöllä. Eli keho varmaan yrittää kompensoida väsymystä sokerilla. Vielä en ole sortunut. Pari palaa suklaata saa riittää😅
Samaistun, viime viikko oli täynnä repaleisia öitä ja niitä seuranneita karkkikamppailupäiviä 😅 Nyt on onneksi kaksi viimeistä yötä ollut taas parempia, ja paljon rauhallisempi olo sokerinkin suhteen ☺️

Mä sain eilen tehtyä hiitin pitkästä aikaa. Liikunta teki hyvää 🥰 Tänään kokeilin uusia kirppariostosfarkkuja koossa 38, ja hyvin istuivat jalkaan! Eri merkkiset kuin aiemmat, kun jotenkin muuttuneen vaatekoon omaksumisessa auttaa kokeilla eri merkkien vaatteita 😅 Sunnuntain omppupaistoksen syönti ei onneksi jättänyt jumittelemaan johonkin 81+ lukemiin, vaan tänä aamuna oli 80,3 eli alempi kuin mihin viime viikolla jäi. Kohti pysyviä seiska-alkuisia 🌈

Kilon verran lähtenyt nyt nestettä maanantaista 👍🏼 oon nyt vaan katsonut mitä syönyt ja kirjannut ylös, kävellyt aamulla ja iltapäivällä tarhaan ja takaisin ja juonut vettä 3 litraa päivässä. Jossain kohtaa sitten taas kävelymatto käyttöön työpisteellä, salille ajattelin mennä huomenna. Babysteps!

Tunnustus: sorruin karkkipussiin. Noh eka kerta tän projektin aikana.🙈 ja su laskiainen (eli pullaa on leivottava🙈) ja ens viikolla omat synttärit. Voipi olla että on nyt taukoa pudotuksesta. Katsotaan.. mutta sen verran hyvin mennyt että yritän olla ottamatta paiseita tästä😅

Mulla tänään vuoden alin 92,2 kg, vaikka takana yksi yövuoro ja kahden päivän migreeni, mut ehkä just siks. Tänään varmaan kertyy sitten senkin edestä, kun migreenistä toipuessa mun ainakin tarttee syödä tosi hyvin ja paljon hiilareita. Tänään ajattelin siis syödä sushia ja karkkia. Aamupalaksi vedin jo karjalanpiirakoita. Onneksi himottaa myös mandariinit 😁

Tunnustus: sorruin karkkipussiin. Noh eka kerta tän projektin aikana.🙈 ja su laskiainen (eli pullaa on leivottava🙈) ja ens viikolla omat synttärit. Voipi olla että on nyt taukoa pudotuksesta. Katsotaan.. mutta sen verran hyvin mennyt että yritän olla ottamatta paiseita tästä😅

Kiitos tiedosta, en ollut tajunnut laskiaisen olevan niin lähellä. 😂

79,3 hienosti alenee 😊 tää on nyt toiseksi alin sitten sen mystisen yhden aamun vilahtaneen 78,6:n 🤩 Vauva valvotti yöllä vaikka kuinka kauan, joten ihan freesein olo ei ole tähän päivään. Toivottavasti ei oikein mahdottomaksi mene herkkuhoukutukset 😁

76.8kg eli 1,3kg maanantaista. Mielenkiintoista nähdä, jatkuuko nesteiden poistuminen menkkojen alettua (pitäis alkaa viikonloppuna/alkuviikosta) vai lähteekö tässä samalla nyt nekin. Ollut vaikeuksia pysyä alle 1700kcal päivässä, mutten nyt stressaa siitä liikaa vielä, kun vasta palailen tähän syömisten kirjaamiseen ja muuhun rutiiniin. Harmillisesti olen innostunut hapanjuurileivonnasta, ja nyt on leivät tulossa illaksi/viikonlopuksi kun mun vanhemmat tulee kylään. Se ei oikein edistä tätä projektia 😅 pitää yrittää mahduttaa pari siivua kaloreihin

Mulla sitten viime kesänä aloitetun painoprojektin paino tänään sivusi aiempaa alinta 94,1kg joka oli viime marraskuussa. Jee!

@Olive Luin että sulla oli syksyllä kans hyvä vauhti projektissa ja nyt tuli toi painonnousu niin mulla oli ihan sama, viime loka-marraskuussa sain hyvän tahdin päälle mut sit joulu(kuu) vesitti kaiken. Nyt kuitenkin kun oon reilun kuukauden nyt aloittanut uudelleen tsemppaamaan niin pääsin tohon aiempaan ennäysalimpaan, vaikka viime viikolla mulle kävi se 4 päivän superherkutteluputki. Eli tsemppiä nyt vaan alotat uudelleen, se voi olla helpompaa toisella kertaa!

Hienosti lähtenyt monilla paino putoamaan!

Mä en ole käynyt nyt vaa'alla pariin päivään. Huomenna tarkotus katsoa missä mennään. En usko, että on pudonnut yhtään viime viikosta, yksi pizzapäiväkin mahtui tälle viikolle. Lasten synttäreitä pitäisi myös viikonloppuna juhlia, ehkä sitten paremmalla menestyksellä ensi viikolla.

Heh, tänään menikin sit leipäpuolueelle överiksi. No, huomenna uusi päivä. Siitä tuleekin mielenkiintoinen kun aamulla aamupala toimistolla ja illalliseksi on työpaikan kuukausikokouksen illallinen. Varmaan suklaata kanssa siellä täällä pitkin toimistoa. No, pointti olikin nyt kirjata ja vähän tarkemmin katsoa, ei nipottaa. Lähestyvät menkat nostaa ruokahalua

Pitkästä aikaa kahden viikon jumin jälkeen uusi kilolukema, 85,9kg. 🥳 Tietty äiti osti mulle pussillisen lempilakuja tänään, tulipahan taas todettua että lakut on yksi harvoista herkuista joiden kans mulla lähtee ihan mopo käsistä. Siis täysin otsalohko sammuksissa vetelin koko pussin. Onneks ei ollu ku 150g

79,2 eli taas hippunen alemmas 😊 tänään vähän puhuttiin jos illalla herkuttelis, muttei olla vielä valittu millä. Kokkaisko kotona, hakisko jotain vai meniskö ihan ulos syömään johonkin mihin voi mennä vauva mukana. Esikoinen on yökylässä ni saadaan viettää vähän erilaisempi ilta ☺️

Pitkästä aikaa kahden viikon jumin jälkeen uusi kilolukema, 85,9kg. 🥳 Tietty äiti osti mulle pussillisen lempilakuja tänään, tulipahan taas todettua että lakut on yksi harvoista herkuista joiden kans mulla lähtee ihan mopo käsistä. Siis täysin otsalohko sammuksissa vetelin koko pussin. Onneks ei ollu ku 150g
Onnea! Mulla kans tänään eka 93 puolella oleva lukema 😊 ja siis toi 150g lakua on tosi maltillinen määrä et sinuna vaan lohduttaisin itseäni et eihän täs mitään käynyt, hyvä vaan mielelle ottaa joskus pikku herkku.

Onnea! Mulla kans tänään eka 93 puolella oleva lukema 😊 ja siis toi 150g lakua on tosi maltillinen määrä et sinuna vaan lohduttaisin itseäni et eihän täs mitään käynyt, hyvä vaan mielelle ottaa joskus pikku herkku.

Kiitos! Joo kyl mun tulee joka päivä herkuteltua vähintään suklaapalan muodossa. Lakun kanssa vaan käy sillai että ensimmäisten hyvänmakuisten ja hyvän mielen palojen jälkeen tulee pakonomainen tarve syödä kaikki vaikka viimeisiä paloja ei tee enää edes mieli niin se vähän häiritsee 😅 en tiedä pitäiskö niiden kanssa alkaa harjoittelemaan sillai et söis keskittyen vaikka joka päivä 3-4kpl että lähtis toi järjetön himo

Eilinen pizza ja irttarit edes osittain palamaan tiukan 30 minuutin hiitin avulla 😆 keskisyke oli 160 🥵💪🏼 oli siis niin tukkoinen olo, että piti saada hiki ja hyvänolonhormoonit virtaamaan. Mun kello herjaa aina surkeaa yötä iltaherkutteluiden jälkeen, kun itellä ne vaikuttaa ihan mahdottomasti yösykkeisiin (koko yö takoo 10-15 lyöntiä normaalin ruokailun yötä korkeammalla). Vaakaa en tänä aamuna viitsinyt edes vilkaista suola- & sokeripommin jäljiltä 😂 Tänäänkään ei ruoka oo ollut kokonaisuutena kovin ravitsevaa (lounas korvattu kahvittelulla paistopisteherkkuineen) mutta kalorit olis jäämässä tavoitteiden sisään.

Takaisin