Painonpudotusryhmä

Mulla oli aamulla alimmat lukemat kolmeen vuoteen! 💪 Katsotaan mitä tulevina päivinä tapahtuu. Tällä viikolla oon treenannut kevyemmin alkuviikon rajun migreenin vuoksi ja syönyt melko runsaasti hiilareita. Toki yhden vrk paastokin oli sen miggen vuoksi. Eilen vielä vetelin illalla lakua. Tänään oon ayönyt muuten kiltisti, mutta illalla päädyin harrastusporukan kanssa pizzalle kunnon italialaiseen. Päällä oli autenttinen määrä myös oliiviöljyä. Söin toki vain puolet, kun ei pysty nykyään enää enempään, mutta saapa nähdä miten vaikuttaa.

Mulla lähti herkuttelu ihan lapasesta, mitään järkevää en ole tänäänkään siivotessa ja leipoessa syönyt. Huomenna turha edes yrittää tsempata kun juhlat. Huvikseni kävin vaa'alla päivällä ja yli 82kg näytti, sellainen 5kg turvotus paukahti yhdessä päivässä ja näytän siltä että olisi vauva syntymässä lähiaikoina 😅

No en mennyt salille kun piti tehdä illalla vielä töitä. Nyt on vähän sellainen olo että ehkä tulisi flunssa, mut saattaa olla vaan menkoista johtuvaa flunssaoiretta, jota mulle välillä tulee menkkojen alussa. Katsotaan… Maanantaista tippunut nyt kilo, vaikkei olla pysytty kaloreissa taaskaan, menkat nostaa ruokahalua niin paljon.

täällä jumin jälkeen taas pikkuhiljaa tippuu, tänään 85,2kg, uusi alin. Alkaa innostuttaa kun tajuaa että kohta tutut seiskalla alkavat lukemat on lähempänä kuin ysillä alkavat 😍 tuntuu hyvältä kun tällä kertaa tuntuu että paino lähtee kestävällä tavalla, eilenkin söin pienen laskiaispullan, suklaapalan ja pari palaa lakua mutta paino tippuu silti hitaasti. 👍🏻 luulen että rasvaa on lähtenyt enemmänkin koska lihasmassaa on luultavasti kertynyt enemmänkin nyt taas salille säännöllisesti palattuani.

Mulla paino tänään 93,7 eli 4,3kg lähtenyt ja kun tästä pääsee kilon alas ni oon ylipainoinen enkä enää lihavuuden puolella! 🥳

Mulla näköjään mennyt nyt niin että niin kauan kun imetin eli joulukuun puoleen väliin saakka niin paino ei meinannut millään ilveellä liikkua, mutta nyt kun imetyksen lopetuksesta on 2,5kk ni kroppa ei enää tarraudu niihin kiloihin ja paino alkaa vähitellen pudota. Oon tästä joskus lukenutkin että joillain imetys itsessään laihduttaa mutta toisilla paino lähtee vasta imetyksen lopettamisen jälkeen. Näköjään mulla menee niin. 🤷‍♀️

Mulla paino tänään 93,7 eli 4,3kg lähtenyt ja kun tästä pääsee kilon alas ni oon ylipainoinen enkä enää lihavuuden puolella! 🥳

Mulla näköjään mennyt nyt niin että niin kauan kun imetin eli joulukuun puoleen väliin saakka niin paino ei meinannut millään ilveellä liikkua, mutta nyt kun imetyksen lopetuksesta on 2,5kk ni kroppa ei enää tarraudu niihin kiloihin ja paino alkaa vähitellen pudota. Oon tästä joskus lukenutkin että joillain imetys itsessään laihduttaa mutta toisilla paino lähtee vasta imetyksen lopettamisen jälkeen. Näköjään mulla menee niin. 🤷‍♀️

Mä oon kans näitä keillä imetys ei laihduttanut 😅

Mullakaan ei imetys varsinaisesti laihduta. Luulen että paino putoaisi nyt nopeammin jos ei enää imettäis. Mutta oon tyytyväinen että tää ylipäätään onnistuu nyt imettäessä☺️

Mäkään en usko että imetyksestä on hirveästi ollut hyötyä - joskaan tällä kertaa tuskin haittaakaan. Sitä en tiedä miten se tästä eteenpäin vaikuttelee, kun imetyskerrat alkaa vähentyä. Esikoisen jäljiltä imetyksen vaikutukset (paino ei todellakaan pudonnut) oli raaemmat. Silloin imetyksen väheneminen oli yksi avaimista painonpudotuksen käynnistymiseen.

Viime yönä taas tuli valvottua 02.40-06. Painoa siitä huolimatta puoli kiloa eilistä vähemmän :) Väsymyksestä huolimatta tein puolisen tuntia tanssijumppaa hyvillä keskisykkeillä vauvan ja taaperon päikkärien puitteissa. Enemmänkin olisi haluttanut mutta sit jo heräiltiin ja piti imettää yms.

Eipä mullakaan imetys laihduttanut. Sen sijaan ruokahalu kasvoi ihan kunnolla ja paino nousi sen myötä ennätyslukemiin. 😅

Oivoi joo tuntuu että joka puolella vaan puhutaan että kun imettää niin kilot lähtee. Toki pakko sanoa niinkun oon sanonukin täällä että itsestä tuntuu että oon päässyt ihan liian helpolla eli täällä imetys on kyllä imenyt kiloja🙈 Nyt tosin paino nyt pyörinyt vähän päälle 70 kilossa kun on ollut synttärisyömiset ja laskiainen. Alimmillaan kävi ennen näitä 69,9 kilossa😅

Mulla kyllä imetys on vienyt kilot tehokkaasti, jos yhtään on katsonut samalla mitä syö. Imettäessä pystyin syömään mitä tahansa ja kuinka paljon, ilman että lihoi, silloin kun ei painon pudotus ollut mielessä. Heti kun imetys loppui, alkoi painoa taas kertymään. Näin joka kerta.

Mulla kyllä imetys on vienyt kilot tehokkaasti, jos yhtään on katsonut samalla mitä syö. Imettäessä pystyin syömään mitä tahansa ja kuinka paljon, ilman että lihoi, silloin kun ei painon pudotus ollut mielessä. Heti kun imetys loppui, alkoi painoa taas kertymään. Näin joka kerta.
Pitääkin olla sitten itsekin tarkkana kun imetys joskus loppuu 😅

Kirjoita tähän...
Takaisin