Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
parhaillaan yritellään parantua räkätaudista
minä ja pienin enää kipeenä.
. No siitä 2 lähti nyt kahdessa viikossa herkuttomalla. Samalla tarkoitus jatkaa, siis kunnolla syömällä kaikki "5 ateriaa". Sokeri siis käytännössä vaan Pois (mä Elin alkuvuoden kahvi-suklaa ruokavaliolla). Fiilis on hyvä ja virkeä, kotikouluhässäkkä auttaa hyvin pitämään syömisrytmin kasassa. Ja reipasta ulkoilua päälle muutama tunti päivittäin.
! Tsemppiä uuteen nousuun foreverfever!(Muoks, siis laskuun, ymmärräthän..)
, tuntuu että vatsanahka jäi ennätyksellisen löysäksi
, eikä tuo mitään haittaa, vanha hyvinpalvellut keho saa kyllä roikkuakin! Mielenkiinnolla odotan palautuuko.Ssmsnkuuloisia lukujaVoisin myös liittyä mukaan, jos saisin tästä lisämotivaatiota. Hetkeen ei ole tullut käytyä puntarilla, mutta veikkaan olevan 78kg. Pitää huomenna aamusta uskaltautua. Tavoite olisi aluksi 75kg ja jos vielä pääsisi joskus sinne 70 kiloon. Raskauden jälkeen paino oli 86kg,eli vähän on jo saanut pois. Tämä aika ei vain asiaa helpota.
Ennen raskautta ostetut vaatteet on taas passeleita!
Nyt ruennu tukiranka tuntuun ikäänkuin ''heikolta'', eli kai se sitten erkaumaa synnytyksestä ois. Onko muilla kokemusta, miten mennyt? Mulla toki vasta 4kk synnytyksestä.