Itse oon kyllä välillä syönyt herkkujakin, mm. perjantaina söin sipsejä. Ajattelematta että päivä olisi mennyt mitenkään pieleen Sellaisina päivinä silti oon laskenut kalorit ja koittanut pitää kiinni siitä, että ei menisi yli kulutuksen.
Tänään paino 75,4kg. Tauti alkanut myös helpottaa, ehkä huomenna jo uskaltaisi mennä salille. Tänään myös kp1 joten ei ainakaan tällä kertaa menkkojen alku ole kerryttänyt turvotusta kroppaan.
En mäkään varsinaisesti ajattele että päivä menee pieleen, ja viikolla lasken myös herkut kaloreihin jne. Mut sit viikonloppuna tuntuu et se asenne on eri, en välttämättä laske kaloreita ainakaan herkuista. Ja jos laskenkin ja menee yli niin jotenkaan en vaan välitä. Mut tääkin on sit joskus, ei joka viikonloppu. Mut ainakin parina viikonloppuna per kuukausi.
Tottakai herkuttelu kuuluu osaksi tätä kun kyse on pysyvästä muutoksesta, mutta selkeästi olis vielä jotain ajatustyötä tehtävänä ettei viikonloppuja ottaisi täysin vapaan herkuttelun kannalta. Tätä on jotenkin hankala selittää, mutta kun oon sellanen et voin helposti vetää karkkipussin ja suklaalevyn yhdeltä istumalta viikonloppuna.