Painonpudotusryhmä

Ei noussut pitsasta paino, mut eilisen jälkeen vähän nousi. En millään jaksanut enää eilen salille, ja seuraavan kerran pääsen sinne torstaina, kun mies pois kotoa alkuviikon. Tänään syömiset menneet vähän huonosti, henkisesti taas raskasta parisuhteen vuoksi. Onneksi huomenna terapia. Tuntuu että oon vaan nyt itse itseni tiellä tässä prosessissa enkä pääse sinne 70kg:seen ennen kesää, mutta kai se on tärkeintä että yrittää ja ettei ainakaan tule lisää kiloja. Oon vaan nyt umpisurkea motivoitumaan ja itsekuri hukassa

Mulla oli kans superkaloripitoinen viikonloppu 😅 Lauantaina tuli syötyä kahdesti ulkona, eikä mitään kevyttä ruokaa. Ja sunnuntaina hotelliaamiainen, eli kunnon tankkaus heti aamusta.

Painossa ei valtavan suurta heilahdusta, mutta toki ollaan nyt noin kilon päässä alimmasta. Tänään 65,9 kg. Nyt on muutama päivä aikaa olla taas vajeella ennen pääsiäistä, torstaina mennään mökille enkä siellä taas jaksa mitään punnita / laskeskella edes silmämääräisesti.

Nyt voisin sanoa että on päästy taas 78kg alapuolelle. Pikkuhiljaa kohti sitä 70 kiloa, siitä vielä olisi matkaa alaspäin myös, mutta se nyt on seuraava iso etappi (jos ei lasketa sitä -15kg joka on jo kerran saavutettu, mutta tullut nyt lisää sen jälkeen muutama kilo)

Eilisen aamupaino 78,8 ja tänään 78,2. Ei siis kovin pahasti ja pitkään jäänyt plussalle viikonlopun syömisistä. Vielä on +0,4 kiloa alimmasta, mutta sitä kohti taas. Tuntuu helpommalta kun nyt keskittyy ravintoon ja liikkuu milloin hyvältä tuntuu, sen sijaan että yrittäisi maksimoida liikunnan. Eilen esimerkiksi tein pihalla lapsia hiekkalaatikolla vahtiessa 25 minuuttia kahvakuulaa samalla. Liikkeiden välissä sai aina tehdä parit hyväkakkupahakakku-loruttelut 😂

Täällähän on tullut hienoja tuloksia!!! 😍
Nyt mäkin uskaltaudun aktivoitua tänne kun näyttää taas sujuvan. Eli takasin paukkui semmoinen 15kg kesästä hups. 😂 Mut nyt oon saanut niistä jo neljä pois. Mut elämä on välillä stressaava ja yllättävää, niin tähänkin olin varautunut. ❤️ Elämä vaihtelee ja paino sen mukaan.

Syömiset on lähinnä kaloreiden vahtimista. Liikkua nyt tykkään luonnostaan tosi paljon ja käyn päivittäin lenkillä edelleen. Nyt vaan olen ollut kohta 2 kuukautta jatkuvasti sairaana, joten kaikki rankka liikunta on jäänyt pois. Nyt en ole muutamana päivänä edes kävellyt kun keuhkot on edelleen täynnä limaa ja korvaan sattuu.

Tää sairastuminen on se mikä sai mut korjaamaan ruokavaliota, kun olo oli muutenkin niin kurja ettei ruoka maistunut.

Mut positiivisilla fiiliksillä eteenpäin! Tää tukkoisuus vaan masentaa, kun haluisin jo uskaltaa tehdä kunnolla, mutta musta tuntuu että oon ite onnistunut tätä liikkumalla pitkittämään vaan…

Punnitsin itseni tänään niin oli paino tippunut 76 kiloon. Tosin pari päivää meni että söin jopa niin vähän että oli minullekin vähän. 😅 Ei vain ollut yhtään nälkä.

Turhauttaa, kolme päivää selvällä kalorivajeella (1600-1700 kcal syöty ja kahtena päivänä salitreeni) mutta paino siltikin tänään 65,7 kg (+700g alimmasta). Ei laske, ei lähde edes nesteitä. 😅 Tää jumitusjakso on nyt kestänyt kohta pari viikkoa. Ja tänään mökille, maanantaina vasta takaisin. Mökkireissulla en halua laskeskella kaloreita, joten katsotaan miten käy, yleensä ei onneksi ole siellä noussut paino siitä huolimatta. Katsotaan mihin ensi viikolla päästään. Seuraavana viikonloppuna on taas menoa mikä kerryttää ainakin nesteitä 🙃 Ei kai se kuitenkaan lopullisesti tällä(kään) kertaa voi olla niin, että painoa ei lähde vaikka mitä tekisi, pakko sen taas jossain kohtaa on liikahtaa.

Kaikki jumit purkaantuu aikanaan, kun vain aika kuluu ja jaksaa kyllästymiseen asti odotella 😆 Ja toisinaan se rento päivä tai viikonloppu saattaa olla oikea lääke jumin purkamiseen!

Täällä liikahdettiin tänään 77,9 eli vain sadan gramman päähän alimmasta! Jos laskusuunta jatkuisi niin saisi ehkä nähdä uuden alimman vielä tällä viikolla 😊 ellei sitten jumahda taas 😆 saa nähdä mitä pääsiäisherkkuja on viikonloppuna tarjolla 🙊

@litranmitta toivoin että jo viime viikonlopun reissu rentoutumisineen olisi auttanut jumiin, mutta ei auttanut yhtään 😁🙈 Sen sijaan tää viikko jumitettu korkeammissa painolukemissa kuin viime viikko. Mutta jospa ensi viikolla pääsisi jo eteenpäin, aina voi toivoa!
Siellä sujuu kyllä hienosti! 👏

Vatsantoimimisen ja aamuimetyksen jälkeen punnittu lukema ilahdutti, uusi alin 77,5! 🥳 Ensin meinas vaaka huijata liiankin positiivisia lukemia, ja ryhtyi arpomaan 72-alkuisia lukemia 😆 joku kosketushäiriö vissiin, nostin vaa'an ilmaan ja tarkistin että tassut on puhtaat ja asettelin uudestaan laatoille, ja sit antoi useammalla mittauksella saman ja järkeenkäyvän lukeman 😂

Vatsantoimimisen ja aamuimetyksen jälkeen punnittu lukema ilahdutti, uusi alin 77,5! 🥳 Ensin meinas vaaka huijata liiankin positiivisia lukemia, ja ryhtyi arpomaan 72-alkuisia lukemia 😆 joku kosketushäiriö vissiin, nostin vaa'an ilmaan ja tarkistin että tassut on puhtaat ja asettelin uudestaan laatoille, ja sit antoi useammalla mittauksella saman ja järkeenkäyvän lukeman 😂
Ihanaa onnea! 😍

Juu kävin terveyskeskuksessa ja korvatulehdus löytyi, sekä kommentoi että olen tosi tukkoinen. Sain antibiootit ja kortisonisuihkeen tähän tukkoisuuteen. Josko nyt lähtisi helpottamaan ja pääsisi viimein liikkumaankin!

Mut motivaatio on korkealla pudotukseen, eikä ahmimista ole näkynyt edelleenkään. 😍

Oli lääkäri, jossa punnittiin ja mitättiin verenpaine yms yms. Mutta siellä paino näyttikin 74 kg. Joten uskon että siellä oleva puntari oikeammassa kuin kotona oleva koska kotonani se on joku 20 euron millä oon painoani seuraillut. 😆 Positiivista jos paino onkin jo tippunut 74 kiloon.

Mä en tänäaamuna jaksanu vaakailla. Iltapalapizza ja sen myötä syke korkealla janoisena valvottu yö niin on niin nesteinen olo, ettei vaaka kertoisi mitään hyödyllistä dataa tänään 😑

Äsh. En ole tänne kirjoitellut hetkeen, kun ei tuolle painolle ole mitään tapahtunut. Edelleen paino jumittaa siellä 82 kieppeillä, mutta jotain hämärää on tapahtunut kropalle. Sain pitkästä aikaa mittanauhan käsiini...

Navan kohdalta on lähtenyt 10cm! Pyllyyn tullut 3-4cm lisää (tainnut jumppaaminen mennä perille 😁) ja tissitkin pienentyneet melkein kymmenellä sentillä (mikä oli miehen mielestä huono uutinen 😆). Vyötärö suunnilleen samoissa mitä ollutkin, mutta siinä nyt ei niin paljoa ylimääräistä olekaan. Reidet olivat alempaa pienentyneet ja ylempää kasvaneet. Näyttävät kyllä peilistäkin kiinteämmiltä.😊

Tuli hinku mitata, kun pääsin eroon menkkaturvotuksista ja eilen katselin työpaikan vessassa mahaani vähän ihmeissäni, kun se näytti oudon pieneltä. 😄

Tulipas herkuteltua pääsiäisenä! 🥰 Oli hyvää, mutta ihanaa palata normaaliin arkeen 😅 katsotaan josko loppuviikosta olisi jo vähemmän turvonnut olo ja uskaltaisi nousta vaa'alle 😁

Täällä myös syöty hyvin vapautuneesti koko pääsiäinen 😄 Kiinnosti nähdä miten paljon turvotusta on - kilo! 66,8 kg tänään, eli +1,1kg viime torstaihin ja +1,8 kg alimmasta.

Olokin kyllä on aika turvonnut. 🙈 Nyt sopiva kalorivaje tälle viikolle, kevennetty viikko salilla ja vähän enemmän keskittymistä aerobiseen / askeleiden lisäämiseen sekä venyttelyyn. Ylipäätään nyt erityistä keskittymistä kehon kuunteluun, mitä se tuntuu tarvitsevan, sitä nyt annan sille.

Kirjoita tähän...
Takaisin