Painonnousu

tirpana90

Puuhakas puhuja
Kertokaas mitä teillä on ollut paino ennen raskautta ja kuinka paljon on tullut lisää ja millä rv:llä :)

Mulla paino oli 61-62 ennen raskautta ja nyt tänään rv 8+6 64.2.. ohhoh.. Ei ihan näin nopsaan tarvitsisi nousta.

Mulla oli alkupaino 59kg, mutta koska ruoka ei oikein maistu niin on pudonnut 4kg ja painan nyt 55kg. rv 11+4 menossa :)

Mä en ees tiiä mitä oon painanu enne plussaa enkä tiiä kyl vielkää.. Ihan liikaa ainaki :(

Mulla oli ensin 65 kg ja tänään 64 kg. Ei oo ruoka oikein maistunut. Viime raskaudessa tuli kuitenkin 20 kg lisää niin eiköhän sitä ala taas tulla tässä :D

Mulla lähtöpaino oli 55kg ja nyt 56kg, viikot 8+5. Viime raskaudessa paino oli tähän mennessä noussut jo 5kg :D sillon ei tosin kauheesti naurattanut.

Mulla lähtöpaino jotain 62-63kg ja nyt ollu pidemmän aikaa tasan 60kg. Viikot 11+. Syön kyllä omasta mielestä useammin ja enemmän, kun yritän huonoa oloa ja kuvotusta torjua, mutta ilmeisestikin liian vähän silti. :hilarious:

Mulla lähtöpaino 43.5, ja nyt näyttää 45.0. Viikkoja 9+4. Viime raskaudessa tuli kiloja 17 vai 18.

Hmm, ei oo tainnu vielä nousta, korkeintaan kilon, mutta painopa nyt saattaa normaalistikin vaihdella päivän aikana.. Nyt rv10+jotain.

Viime raskauden alussa mullakin tippui paino pari kiloa kun sain rotaviruksen ja jouduinkin sitten tiputukseen. Sillon tuli 17kg painoa raskauden aikana.

Täytyy sanoa et ylipainoisena en oo edes uskaltautukut vaa'alle :(
Mulle on ruoka kyllä maistunut ehkä turhankin hyvin ja liian epäterveelliset vaihtoehdot :/

+5kg tullut lisää.. johtuu kun huonoon oloon pitää koko ajan syödä. Leipä ollut aina pahin lihottaja minulla ja sitä menee paljon päivän aikana. Neuvolassa sanoi ettei kiloja ajatella nyt vaan sitä että huonoon oloon saa helpotusta. Näin kai sen pitäisi olla mutta en halua paisua ihan hirveesti. Edellisistä tuli yli 20kg kummastakin, toki silloin lähtöpainokin oli pienempi kuin nyt.

Uh, rv8+2, ja +4kg.. Painoa jo alkujansa liikaa, ja edellisissä raskauksissa painoa tullu kokonaisuudessan 8, 6 ja 4 :D

Täällä 55 lähtöpaino ja nyt 52 hyvä et moni muukin on miinuksen puolella, viimeks tosiaan alkuodotuksesta lähti 5 kg ja yhteensä lähtöpainoon tuli se 7 kg lisää..

11+3 ja painoa on lähtenyt 3 kg. Toisaalta olen ylipainoinen ja neuvolassa sanoivat ettei haittaa vaikka paino tippuu :) Olen syönyt paljon terveellisemmin, pahoinvointia ei ole paljoa ollut.

Takaisin