Mulla on nyt rv 11 menossa ja paino on noussut 2 kg. Mulla on ylipainoa, joten ei olisi tarvinnut noitakaan kahta kiloa. Olen kyllä turvoksissa ja maha on hirvee pallo, mutta kyllä noi kilot on ihan itse hankittuja :/
Totta puhut Naks, en tajunnut mainita. Näinhän se menee kaikkien ravintolisien yms kanssa. Kuitenkin kromista käsittääkseni on puute aika useinkin ja ainakin todella moni tuttavani saanut tästä myös apua (siis muutoin kuin raskaudessa). Aina kannattaa kokeilla, ellei laskeskele mikroja ja makroja sun muita ruuastaan ja ole varma kaikesta saamastaan. :)
Painoa alunperinkin liikaa ja nyt vissiin lisäkiloja 3-4kg. Maha ihan valtava, ja pienestäkin turvotusta. Edellisessä raskaudessa lisäkiloja tuli 23 kappaletta eikä tosiaan tarvis samaan nyt päästä..
Mulla oli juhannuksen jälkeen 96 kg nyt kun alkaa helpottaa olot ja väsymys niin ajattelin että rupeen varovasti salilla taas käymään. Pt:kin on (oli ennen raskauttakin jo). Meinasin et jos hiukan sais selkää vahvistettua. Onko muilla isojen rintojen ongelmaa ?! Mulla normaalisti D kupin rinnat ja nyt E kuppi tuntuu ahtaalta.. nää rinnat painaa jo nyt aivan törkeästi
Oon rv 12+3. Mulla paino oli noussu 0,5 kg joskus rv 10. Mutta nyt on taas lähtölukemissa. Mullaki jonku verran ylipainoa, joten tulee tarkkailtua tuota painoa ettei lähe liikaa nousemaan.
Mulla paino on tippunu jonku kolmisen kiloo nyt iha muutaman viikon aikana ku ei oo ruokamaistunu lähes ollenkaa toisaalta ei haittaa yhtää ku muutenki painoo on ihan riittävästi
Heh! Helpolla ootte päässy! Mulla paino nousi ekan 9 viikon aikana mukavat 7kg ja terkkaki kauhisteli, kun mulla pahimmat mieliteot pizza ja kokis. Nyt kun ne jättäny vähemmälle ja etovan olon loputtua pääsee enempi liikkumaan, niin viikossa lähteny kilo! Kyllä se herätti vähän, että jos meinaan seuraavat 6kk lihota kg/vko niin homma leviää käsiin!!
Mä aion nyt kesällä yrittää oikeesti tsempata kasviksia ja tuoretta kun nyt kaikki on uutta. Ja sais vielä jatkua syksyyn ja koko loppu elämän. Kun se on aina sitä tsemppaamista vuodesta toiseen. Ettei kertyis painoo kun lähtöpaino oli nipinnapin normaalipainon puolella. Viimeks painoo tuli 7 kg kun paino laski aluks se 4-5 kg
Mä huomasin että kun oon ton radi valion alottanut niin paino pudonnut kilon kahdessa päivässä.. Ehkä tästä äiskästä jää alle satasen odottaja.. Ehkä.. Toivottavasti..