Mulla oli ensin 65 kg ja tänään 64 kg. Ei oo ruoka oikein maistunut. Viime raskaudessa tuli kuitenkin 20 kg lisää niin eiköhän sitä ala taas tulla tässä :D
Mulla lähtöpaino jotain 62-63kg ja nyt ollu pidemmän aikaa tasan 60kg. Viikot 11+. Syön kyllä omasta mielestä useammin ja enemmän, kun yritän huonoa oloa ja kuvotusta torjua, mutta ilmeisestikin liian vähän silti.
Viime raskauden alussa mullakin tippui paino pari kiloa kun sain rotaviruksen ja jouduinkin sitten tiputukseen. Sillon tuli 17kg painoa raskauden aikana.
Täytyy sanoa et ylipainoisena en oo edes uskaltautukut vaa'alle
Mulle on ruoka kyllä maistunut ehkä turhankin hyvin ja liian epäterveelliset vaihtoehdot :/
+5kg tullut lisää.. johtuu kun huonoon oloon pitää koko ajan syödä. Leipä ollut aina pahin lihottaja minulla ja sitä menee paljon päivän aikana. Neuvolassa sanoi ettei kiloja ajatella nyt vaan sitä että huonoon oloon saa helpotusta. Näin kai sen pitäisi olla mutta en halua paisua ihan hirveesti. Edellisistä tuli yli 20kg kummastakin, toki silloin lähtöpainokin oli pienempi kuin nyt.
Täällä 55 lähtöpaino ja nyt 52 hyvä et moni muukin on miinuksen puolella, viimeks tosiaan alkuodotuksesta lähti 5 kg ja yhteensä lähtöpainoon tuli se 7 kg lisää..
11+3 ja painoa on lähtenyt 3 kg. Toisaalta olen ylipainoinen ja neuvolassa sanoivat ettei haittaa vaikka paino tippuu :) Olen syönyt paljon terveellisemmin, pahoinvointia ei ole paljoa ollut.