Miten teillä muilla on paino kehittynyt? Itse olen ollut vähän kauhuissani, sillä painoa on tullut 2kg viimeisen reilu 2 viikon aikana! Ekassa (9+2) ja tokassa (14+3) neuvolassa ei vielä paino ollut noussut ja nyt yhtäkkiä noussut (16+5). Olen syönyt aivan normaalisti ja liikkunut jopa tavallistakin enemmän nyt pari viikkoa.
Saa kai paino jo tässä vaiheessa rueta nousemaan? Tuli neuvolassa viimeksi vähän hämärä fiilis, kun kysyin milloin paino saa nousta, niin kuulema puolivälin jälkeen alkaa nousta. Tuntuu aika hurjalta! Ehkä hän ei ihan ajatellut, mitä sanoi! Mitähän hän sanoo, kun menen kahdenviikon päästä sinne, kiloja kerkeää tällä vauhdilla tulla vielä 2 lisää.. :D
Ja lähtötilanne oli mulla 57kg/168cm.
Nyt 59kg näytti puntari aamulla.
Saa kai paino jo tässä vaiheessa rueta nousemaan? Tuli neuvolassa viimeksi vähän hämärä fiilis, kun kysyin milloin paino saa nousta, niin kuulema puolivälin jälkeen alkaa nousta. Tuntuu aika hurjalta! Ehkä hän ei ihan ajatellut, mitä sanoi! Mitähän hän sanoo, kun menen kahdenviikon päästä sinne, kiloja kerkeää tällä vauhdilla tulla vielä 2 lisää.. :D
Ja lähtötilanne oli mulla 57kg/168cm.
Nyt 59kg näytti puntari aamulla.