Tissit ei huoleta, kun eivät ole ylensuuret olleet ennenkään, niin palautunevat kyllä kuosiinsa imetyksenä loppuessa. Eniten pohdituttaa juurikin suonikohjut, kop kop, vielä ei oo näkyny kuin pientä pintaverisuonien esiinmarssia, sekä varmaan vatsan palautuminen. Oon kyllä suht hintelä, että toivossa on hyvä elää, että nahka vetäytyy kimmoisasti takas (juuh, uskotaan vasta kun nähdään). Äitillä palautu vatsanahka aikahyvin vielä kolmannenkin jälkeen, mutta minä neljäntenä olin sitten liikaa.... Aikamoinen pullataikina jäi. Siskolla kanssa on ekan jälkeen vatsa mennyt takaisin ihan hyvin, tosin on kyllä aika lailla kuntoilevampaa sorttia kuin minä. Alapään osalta yhtään tiedä, joku lekuri joskus nuorena totes että synnyttäjän lantio, vaan ei se taida juuri avittaa siinä, että jääkö löysyyttä tai ei. Peräpukamia on ajoittain ollu ennestään huonojen ruokatottumusten takia, eikä ainakaan vielä oo vaivanneet, joten peukut ylös, että nekään ei enempiä vaivaile. Jotenkin oon aatellut että murehditaan muutoksia sitten vasta ens kesänä kun ei voi bikineitä päälle pukea.