Painonhallinta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, se kasvaa kyllä ja älyttömästi! Luulee jossain vaiheessa, että on iso maha (aivan ku ois viimeisillään), mutta se ei olekaan mitään verrattuna siihen, ku oikeasti on viimeisillään :D

Muokattu viimeksi:
Täälläkin käytiin eilen shoppaamassa housuja. Parit koon 40 housut matalla vyötärölllä, ja yhdet mammahousut lisää. Aattelin, että nyt vielä hetken pärjää isommilla normihousuillakin, ja voi sitten käyttää niitä synnytyksen jälkeenkin, kun tuskin sitä senkään jälkeen heti vanhoihin housuihin mahtuu ja toiveajattelen, että vatsa palautuu jollain aikavälillä kuosiinsa, ja mammahousut olis sitten kuitenkin suht nopeesti liika isot. Saa nähdä onko tääkin vaan toiveajattelua.

Olen tuijottanut vaatehuonetta viime aikoina aika sotaisasti. Inhoan lyhyitä paitoja, ja valitettavasti muutama paita on kutistunut pesussa jo ennen raskautta niin, että olen ollut kahden vaiheilla, laittaako ne kiertoon. Ne vain ovat niin hyvää materiaalia, ei raaskisi. Nyt niitä ei voi edes harkita päälle.

Muutama siisti pitkä paita löytyy, mutta loput tilavat tuntuvat olevan niitä varapaitoja, joita olen ajatellut käyttää lähinnä mökillä tai pihahommissa. Nyt pitäisi vetää ne päälle töihin, etten paljastele vatsanahkaani.

Ajattelin mennä viikonloppuna ostoksille, ihan markettiin ensin ja laajentaa tarvittaessa ostosreissua vaatekauppoihin. Äitiysvaatteita en vielä halua.
Mutta tää vatsa. Välillä kohtuullisen pieni, välillä todella iso. Ja pallea, mitä sille on tapahtunut? Se pullottaa ikään kuin olisin treenannut vatsalihaksia ja menettänyt vyötärön ja kehittänyt pallean. No, vyötärö on joka tapauksessa by gones.

Nonni loppuhan se mun onni..12viikkoa ei paino juuri liikkunut. Nyt oli tullu viikossa +800g. Ja huomaan kyllä että oln turvonnu. Naamaa turvottaa ja nilkat on työpävän jälkeen ihan kamalat..pitänee hommata tukisukat.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun onni on tarpeeksi vanha vaaka. Eli siinä on vaan heiluri viisari, niin noi painomittaukset on sellaista korkeintaan puolenkilon tarkkuudella arviointia. Täällä on paino noussut pudotuksen jälkeen, ja just ja just taidan päästä puolisen kiloa yli ekan neuvolan mittaukseen verrattuna. (Kop kop) turvotuksia ei ole alun jälkeen ollut, tai en ole ainakaan itse huomannut. Katoin kanssa pari päivää sitten kaupassa, että tossa ois tukisukat, pitäskö ostaa jemmaan, mut sitten hylkäsin ja aattelin, että ehtii kai sitä sitten jos alkaa pahasti turvottamaan.

Rv 17+4 ja +2 kg. Toi tuli ihan yhtäkkii, paris-kolmes viikos kun oksentaminen loppuo ja alko ruoka maistua.

Siis kertokaahan nyt että kuin paljon niitä kaloreita nyt pitää syyä ku on raskaana? aattelin että jos tuo laskeminen auttas vähän hillitsemään tuota minun makean hammasta :)

Takaisin