Mulla on kanssa ylipainoa, aina ollut vähän tai vähän enemmän, riippuen millaisia sporttikausia ja ruokakausia elän elämässäni. Harmittavasti paino oli noussu jo ennen ekaa raskautta ihan älyttömiin lukemiin paikkakunnan vaihdon ja salitauon takia ja herkuttelukesän jäljiltä ja vaaka näytti huolestuttavasti 90kg kun 82 on ollu aika normi pitkään. Oon 174cm pitkä joten iso nainen kaikin puolin. Sit tulikin jäätävä turvotus ja ennen kuin huomasin niin neuvolan vaaka näytti 95 ja mä olin ihan järkyttyny. Hirveen pahoinvoinnin ansiosta se sit laski siinä mut lopulta tuli vielä 15kg lisää synnytykseen mennessä, jotta kokeilin sit kolminumeroista painoa siinä viimiset viikot kun paino nousi kilon viikossa. Lähtihän ne sit nopeasti, olin kun ilmapallo mikä tyhjeni kun nesteet lähti taas kiertoon kropassa. Ja nyt sit kun tajusin olevani uudelleen raskaana, ehdin just takaa siihen 90 rajalle mut en sen alle. Nyt on vähemmän turvotusta ja pahoinvointia ihan sen alun jälkeen, paino heilahti jo melkein 4kg ylös mut on nyt taas tullu alas kun en saa syötyä. Katsotaan, tuleeko tästä ekan raskauden toisinto. Kivahan se olis pysyä alle satasessa, se on jotenkin niin hurja rajapyykki.
Terkkarit ei oo ikinä mulle painosta huomauttanut yhtikäs mitään vaikka ite oon vähän sitä häpeillyt. Asiallisesti on vaan lukemat kirjattu ylös ilman mitään puhetta painosta tai sen hallinnasta.
Terkkarit ei oo ikinä mulle painosta huomauttanut yhtikäs mitään vaikka ite oon vähän sitä häpeillyt. Asiallisesti on vaan lukemat kirjattu ylös ilman mitään puhetta painosta tai sen hallinnasta.