Painoarviot

:grinsain eilen ekan painoarvion 39+0. Arvio 4200-4400. Annetaan kuitenkin olla rauhassa vielä kun kuulemma äidissä on potentiaalia synnyttää iso vauva.
 
Mulla esikoinen käynnistettiin rv 41+5 ballonki+kalvojen puhkaisu+cytotec+tippa ja siinä kävi niin että supistukset oli ihan sairaita mutta eivät tehneet oikeen mitään tuolla alakerrassa. Tai tekivät kyllä siis mutta to-del-la hitaasti! Olin loppujen lopuksi aivat poikki ja jouduttiin auttamaan imukupilla poika ulos. Mutta en halua pelotella tietenkään. Jokainen synnytys on erilainen. Onhan se lapsellekin parempi jos lähtee ilman käynnistystä syntymään. Toivottavasti riittäisi vaan pelkkä kalvojen puhkaisu jos käynnistykseen joudutaan! :)
 
Niin ja esikoinen käynnistettiin siis aamulla 41+5 ja syntyi myöhään illalla 41+6
 
Mulla kans harkitaan käynnistystä hepatoosin takia. Esikoinenkin olis käynnistetty 38+jotain mutta ehtikin syntyä jo muutaman päivän ennen sitä.

Mä niin toivon, että tää poika tajuais tulla itsekseen ulos ilman käynnistystä. Vaikka monilla on kyl ihan hyviäkin kokemuksia käynnistyksistä mut ainahan semmonen pelottaa, mitä ei ole tehnyt koskaan ennen.
 
Mäkin toivon että syntyisi omia aikojaa, mutta eipä tässä oo kun tää päivä enää aikaa.. Itku tulee!
 
Jospa ne catti kuuntelisi sun omaa toivetta siellä! Mulle ainakin neuvolassa sanottiin, että sillä voi olla vaikutusta mitä itse haluaa, vaikka en tietysti tiedä, miten hyvin perillä ne neuvolassa tästä ovat. Puhuttiin siis K-SKS:n synnäristä.
 
Syyskuinen, mä todellakin toivon niin. On muuten sama synnäri meillä. :)
 
Pitää näköjään varoa mitä toivoo :D Onnea matkaan!

Mielenkiintoista kuulla kokemuksia "omalta synnäriltä" sitten kun ehdit ja jaksat kirjoitella!

Toivottavasti myös mun toive siitä, että odotellaan lähelle laskettua aikaa, toteutuu...
 
Oi oi hienoa catti! Tsemppiä!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea jo etukäteen Catti,niin se luonto hoiti tilanteen! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Loistava juttu Catti! Olen kuullut, että aika usein synnytys käynistyy itsestään just ennen kun olis tarkoitus alkaa käynnistämään. Tiedä mihin toikin perustuu mutta Catti vahvisti kyllä tänkin uskomuksen taas todeksi.

Toivottavasti mullakin se menis noin!
 
Mä pidän sulle myös! Vesien meno tarkoittaa tietty, että vauva on vuorokauden sisään teidän sylissä! Jee!
 
Takaisin
Top