Paino

Tällä hetkellä 15kg tullut yhteensä :smiley-bounce012 jippii!!!
Esikoisesta tuli se 30kg ja kuopuksesta 16kg joten olen tyytyväinen!
 
Vähän alle 14 kg nyt 38+4, nyt oli paino kääntynyt jopa laskuun vaikka sf-mittakin kasvoi hyvin. Lähtöpaino oli normaali. Ihan ok, toivoin että maks 12, kun keräsin muutaman kilon jo ennen raskautta. :D
 
+20kg. Apua! Nyt vaan jumpalle... perhana jos en saa tästä puolta pian vauvan tulon jälkeen pois, masennun varmaan ihan täysin! Muutenkin tosi iso ja painava olo. Miehellä meni selkä mua nostaessa (mikä järki edes nostaa viimeisillääm raskaana olevaa kun ei edes itse käytä lihaksiaan...). Pahin painonnousussa on, että jalat (polvet, reisiluut( ovat kipeät! Tämä on pelottavaa melkein ja varmaan suoraan painoon liittyvää..
 
:hilarious: Sori Ananaskuu, repesin viestillesi! Tosiaan aika villi idea mennä nostelemaan viimeisilläni raskaana olevaa! Itselläni tuntuu ainakin kaikki nivelet olevan ihan purkkaa. Varmaan irtosi raajat tai jotain jos joku menisi kokeilemaan:joyful:
 
Mulla nyt 18kg tullut ja viimesen 4vkon aikana painonnousu ollut n. 1kg per viikko :eek:
Kyllä se neuvolatäti siitä vähän sanoi, mutta toisaalta kun ei se näy mulla oikein missään. Edelleen on hoikka vartalo paitsi mahan kohdalta :grin eikä mitään suurempia turvotuksia ole missään ja kaikki arvot on erinomaiset ja vauvan painoarvio oli "normaalikokoinen" niin kai tää on vielä ihan ok rajoissa :)
Mutta lukuna kyllä kuullostaa ihan hirvittävältä..
 
17kg tasan tullut :) Ei tunnu yhtään pahalta kun esikoisesta tuli 22kg ja vauva oli jo syntynyt näillä viikoilla :D
 
Noin 10 kg on tullut, ja sekin kaikki mahaan, eikä ole ainakaan vielä turvottanut, joten toivon, että pääsen näin vähällä, vaikka vaakaa katsoessa hirvittää, kun ei ole koskaan näin paljoa painanut [emoji54]
 
Sellaiset 20 kg kertynyt tässä raskaudessa eikä ole täälläkään vaaka koskaan ennen näyttänyt vastaavia lukemia. :woot: Saa nähdä kuinka paljon jää sairaalaan, kun kroppa on kerännyt nestettä ihan tolkuttomasti viimeisen kuukauden aikana... Just tuli viikossa +2,5 kg - aika hurjaa. :eek:
 
Minulle tuli 10kg, joista melkein 8kg lähtenyt. Loppu kilot taitaa olla nyt noissa maitomeijereissä. :) Muutenkin olen ihmeissäni miten hyvin on massu palautunut uomiinsa vaikka lopussa oli aika mahtava pallo. :)
 
Pah, mulle tuli 13kg raskauden aikana. Vauva painoi 4kg ja synnärille jäi VAIN 5kg. Voiko tää olla tottakaan :banghead:. Tosin paremmin kuitenkin kuin viime kerralla jolloin vauva painoi 3,5kg ja paino laski synnärikeikalla vain 2kg :dead:. Joo, imetys vie loput mutta se tapahtuu mulla vasta joskus 5kk:n kohdalla...
 
Helpottavaa kuulla, että paino on useammallakin tippunut jo näin lyhyessä ajassa! On tässä henkisesti varattu aikaa siihen, että palautuu edes lähemmäs normaaleihin mittoihin. Mutta kiva olisi jos ei siinä vuotta menisi! Paljonkohan paino nousee vielä maidon noustessa kun vauvelikin on syntynyt..
 
Takaisin
Top