Paino

Luulen että palautunut samaan kuin ennen raskautta. Vaikka kilot heittää vähän suurempaan lukuun kuin lähtöpainoon mutta en ollut ihan hoikka silloinkaan. :) joskus toivon vielä olevan niin. :)
 
Haluaisin niin päästä treenaamaan jo, mutta ensin varmaan pitää jumppailla erkaumaa miettien. Lantionpohja ja syvät vatsalihakset vielä vähän aikaa kävelyiden ohella :)
 
Mulla oli seuraavana päivänä sektiosta paino tippunut 4-5kg ja nyt kuukauden jälkeen painoa lähtenyt yhteensä n. 9kg. Raskauskiloja olisi vielä jäljellä 12kg mutta voisin kyllä pitää siitä osan. Maha näyttää nyt niinkuin olisi 6kuulla raskaana ja inhottavan löllö tuosta keskeltä kun vatsalihakset huitelee jossain kyljissä :hilarious: mutta toivon että maha palautuisi ennalleen. Sektiosta aikaa nyt siis kuukausi ja ahdistaa kun ei saa jumpata. Lenkillä olen kyllä käynyt ja jumpannut niitä lantionpohjalihaksia. Ehkä se loppumaha joskus häviää. Raskausarpia ei onneksi tullut ollenkaan :rolleyes:
 
Minä täällä jälleen ahdistun raskuskilojeni kanssa! Moneen viikkoon ei ole paino enää pudonnut ja 5kg vielä jäljellä. Olen nyt jonkin aikaa tehnyt sellaista hiit-treeniä kärrylenkkien lisäksi ja ruokavaliosta karsin pois ylimääräiset herkut. Yritän myös syödä paljon kasviksia ja juoda paljon vettä. Eikä mitään vaikutusta :arghh:. Enkä voi edes tuudittautua siihen ajatukseen että kilot lähtisivät jotenkin taianomaisesti imetyksen lopettamisen jälkeen koska niin ei vaan käy. Päinvastoin viime kerralla tuli 5kg lisää kun lopetin imetyksen.
 
Mulla on myös tosi tiukassa viimeiset neljä kiloa. Voisi tietysti vähentää herkkujen syömistä, mutta kun tekee niin hirveästi mieli. Katsotaan sitten kun vuosi vaihtuu noi herkut pois. En ole huolissani noista kiloista. Hitaasti laskee paino, mutta laskee eikä lisäänny
 
Minä täällä jälleen ahdistun raskuskilojeni kanssa! Moneen viikkoon ei ole paino enää pudonnut ja 5kg vielä jäljellä. Olen nyt jonkin aikaa tehnyt sellaista hiit-treeniä kärrylenkkien lisäksi ja ruokavaliosta karsin pois ylimääräiset herkut. Yritän myös syödä paljon kasviksia ja juoda paljon vettä. Eikä mitään vaikutusta :arghh:. Enkä voi edes tuudittautua siihen ajatukseen että kilot lähtisivät jotenkin taianomaisesti imetyksen lopettamisen jälkeen koska niin ei vaan käy. Päinvastoin viime kerralla tuli 5kg lisää kun lopetin imetyksen.

Mä tein toisen lapsen kohdalla hiit-treenejä ja mullakin oli silloin 5kg raskauskiloja jäljellä. Ei lähtenyt treeneillä mutta huomasi kyllä että kroppa kiinteytyi ja läski väheni, tuli myös lihasta tilalle. Lihashan painaa enemmän kuin läski joten turhaa mietit jäljellä olevaa 5 kiloa. Mulla kyllä imetyksen loputtua tippui sitä öainoa ja kroppa ei näyttänyt löllöltä enää.
Nyt kovasti odottelen että pääsen taas treenaamaan. Mulla nyt siis 8kg jäljellä ja ne ei ole tippunut minnekään vaikka jätin herkut ja vaunuilen palkon. Pöh. Taas joudun vaan odottelee vuoden et saan laihduttaa.
 
Takaisin
Top