Paino arvioita..

Voi helvetti että pistää puistattaan ajatuskin repaleisesta alapäästä ja pyörätuolista. Sitä hommaa kun miettii ja jännittää muutenkin että kuinka hyvin paikat pysyvät mukana...
 
Jotenkin teki mieli puristaa reidet yhteen!! [&:]

Mun pikkuveli oli viisikiloinen ja me kaikki sisarukset ollaan oltu yli 4kiloisia. Jännä nähdä et mitä mun puolen geenit saa aikaseks... Mies on ollut syntyessään 3,5kg.
 
täällä arvioitiin viime keskiviikkona 3200g ja tyttö oli sitten perjantaina syntyessään 3300g. 
 
Tänään ä-polilla käydessä (rv37) saatiin painoarvioks 3 015g. Eli yli 500g enemmän kuin viikko sitten [:-] Oli kyllä sekä eri lääkäri että eri laitteet. Tiedä häntä sit ketä uskoa ja minkäkokonen vaaveli sieltä sit on loppujenlopuks tulossa [:D]
 
Meillä oli painoarvio maanantaina 2500g ja viikkoja 36+1 toinen lääkäri mittas 4 päivää aikaisemmin 2140g, mutta myönsi mittauksen tehtyään ettei saanut reisiluuta kunnolla mitattua. 
 
lääkäri mittas tänään ja arvioi painoksi 2200g ja rv viikkoja 36+3... aika pieni vielä viikkoihin nähden, mutta johtuu siit et oon ite todella pienikokoinen pituudelta :D mutta saa nähä paljonko on kasvanut ensi kertaan kun käyn kättärillä uudestaan tutkimassa painoa [:D]
 
Kävin viikolla 39+0 paino-arviossa ja arvio oli silloin 3,5 kg.. Saa nähdä kuinka osui kohdilleen tuo arvio :) Neuvolassa arvioitiin jopa 4 kiloista samalla viikolla aiemmin..
 
meillä oli keskiviikkona (2.6.) äippäpoli jossa lääkäri antoi vauvan painoarvioksi 3,7 kg ja syntyessään perjantaina tuo nassikka painoi sen 3660 g että osui kyllä aika kohdilleen arvio :)
 
Takaisin
Top