Paino arvioita..

Täällä syntymäpainoksi arvioitu 3300g. Se kuulostaa oikein hyvältä[:)]
 
Tänään neuvolassa tehtiin kokoarviota ja lääkäri sanoi et poika olis nyt 2900g (menossa rv36+4), mutta mitään lopullista syntymäpainoa ei arvioitu. Tää oli muutenkin ensimmäinen (ja ilmeisesti viimeinen) painoarvio mitä koko raskauden aikana on annettu. Ilmeisesti muissa kaupungeissa vauvan kokoa arvioidaan useammin..
 
keijukainen meillä mennään samankokoisena kuin teilläkin, ja n 3,5-3,8kg olis kuulemma syntymäpainoarvio.
 
Heippa!
Tulin tänne kesäkuisiin vierailulle kun tuntuu että tää minun pienokainen haluu ulos vasta kesäkuun puolella[;)]..
Meillä ultra oli rv 36, silloin painoarvio oli 2600g. Syntymä painoksi veikkas reilua 3500g. Mutta nyt on taas eri peli kun ollaan jo reilusti yli 40+5.. Heheheh!!
 
Kyllähän tänne vaan passaa Kerttulinkin tulla! [:D] Mutta kyllä sä jo niin voiton puolella olet.. 
 
Noniin, tän päivänen kokoarvio takana(39+0). Pojalla kokoa jo 4kg-4,3kg. Päätettiin siinä sitten että viikonpäästä ke (LA:na) aletaan käynnistellä. onneksi, sillä jo pelottaa miten se mahtuu ulos sieltä[:o]
 
Ohhoh,kattili..No ihan hyvä päätös että käynnistävät jos ei ala kuulua[8|]
 
kattili; mulla ei ole minkään sortin kokemusta synnytyksestä, mutta kun olen monen ihmisen kanssa puhunut, niiin moni on sanonut, että hieman kookkaampi vauva olisi helpompi synnyttää, kuinka pieni ja "avuton". Että hieman kookkaampi vauva jaksaa paremmin ja ehkä itse itseäänkin pökittää eteen päin. En tiedä pitääkö paikkaansa, näin olen vain kuullu. [:)] Voihan olla, että sinulla on helpompi synnytys alateitse kun jollain meistä, joka ehkä saa vajaa 3 kiloisen. Koskaan ei tiedä. Mutta ymmärrän huolen. [&:]
 
ja noi kokoarviot heittää yleensä jonkin verran. Mulle povattiin poikaa 4,5 kiloseksi ja 4kiloisena syntyi. Tyttöä taas 3,5 kiloiseksi ja tuokin oli sen 4 kg, että nou paniko. Ja vaikka nyt oliskin millanen melooni sieltä ulos tulossa, niin ulos se sieltä tavalla tai toisella tulee. [:D]
 
Joo... mullekin teki neuvolalääkäri painoarvion... tunnustelemalla mahan päältä [:D]
Joten tuskin on kauheesti uskomista.

Jää kuulemma alle 3,5 kg...
 
Viime perjantaina oli synnytystapa-arvio. Painoarvio silloin (37+1) 2300g. Syntymähetkellä pitäisi olla 2800-3000g [:)] 
Hehkutin miehelle, että kyllähän tuo aika helposti ponnistetaan ulos ja se rontti totesi vaan, että "Joo, se on sellainen keskikokoinen meloni - varmasti tulee ihan helposti" [:D]
 
Täällä tänään Rv:t 38 ja synnytystapa arviokäynnillä painoarvio 2700g.
 
rv 36+1 painoarvio 3030 g
Syntymäpainoks veikkas 3800 g

Muisteli muuten lääkäri et suurin näillä viikoilla hänen eteensä tullut vauva oli 5900 grammaa  [:D]
 
meijän tuttavapiirissä oleva tyttö jolla itsellä pituutta 155cm ja muutenkin hoikka sai juuri 4800g painavan muksun. Nyt hän kruisailee pyörätuolissa kun nii repaleina alapää. Ja painoarvio ennen synnytystä oli 3200g[8|]
 
Takaisin
Top