Paino arvioita..

täällä on ainakin mittailtu painoa ultraamalla..nyt viime tiistaina eli 30+2 hepulla oli painoa 1480g [:)]
 
Täällä äippäpolilla otettuna viikoilla 30+4 painoa oli 1750g. ja tänäänkö kävin äippäpolilla uudestaan niin ei saatu kokoa otettua kun vaavin pää oli "piilossa?" ja laitteet huonohkot. näin ainaki lääkärin mukaan.. no viikolla 36 on sitte kokoarvio niin saa paremmilla laitteilla tarkat mitat [:D]
 
ootteko te käyny yksityisellä ultrassa vai mitä mitä :O?
täällä on ultra vaan sillon ihan alkuraskaudessa viikolla 8 ja toinen oli viikolla 18-20 muistaakseni. sen jälkeen ei enää ultrata [:(] ois ollu niiiin kiva nähdä vauveli vielä. Kokoarvionkin täällä tekee kuulema lääkäri sitten ihan loppupuolella tunnustelemalla. Eilen kävin neuvolassa ja siellä terveydenhoitaja sanoi vain koosta että näillä viikoilla se on yleensä reilun kilon.
 
No meillä on neuvolassa lääkärillä ultra, siellä olen käynyt ja ollut myös ylimääräisillä käynneillä supistusten takia ja sit olen käynyt kahdesti sairaalan ultrassa (plus se osastollaolo).  Viimeisin arvio siis kätilöopistolta viime viikolta.
 
Sama juttu täällä kuin mitä TyttöKoolla. Elikkäs neuvolassa on lääkärillä ultra ja sillä on joka kerta katsottu kun siellä oon joutunu käymään supistusten takia melko useesti tarkkailemassa tilannetta.
 
Se vaan on niin epäreilua!!! [8|]
Minäkin vaan kahesti käyny ultrassa enkä oo pääsemässä enään.
 
Joo, olishan sitä mukavaa nähdä sitä omaa pientä rakkausta, jota sydämen alla kantaa, useammin kun sen 2 kertaa. :/ Niin kun ennen syntymää.
Meilläkin neuvolassa vaan noin arvioita heitelly ilmaan yleisellä tasolla.
 
Minäkään en ole saanut nähdä vauvelia kuin kahdessa ultrassa, koska kaikki on mennyt hyvin. Tuskin siinä kuitenkaan on mitään "epistä" että on saanut olla terve ja raskaus on edennyt mallikkaasti eikä ole tarvinnut laukata lääkäreissä ja tarkistella ultralla, että "kaikki on hyvin"? :D
 
Meidänkin alueella tehdään vain kaksi ultraa. Edellisen mukaan Papu on snadisti pienempi kuin keskivertovauva. Mutta oon mäkin pienempi kuin keskiverto nainen ;) Kirjoitinkin jo jollekin palstalle, että koska oon pätkä ts. alle 155 cm, niin mulle tehdään ylimääräisenä synnytystapa-arvio. Pitäisi ajoittua viikolle 36 tai lähelle. Sitten saan ainakin tuoreen paino-arvion pikku-kaverista.
 
Sitten vielä pieni valitus ja hehkutus.
Työpäivät alkaa tuntua hirmuraskailta ja töiden jälkeen on ihan kuollut olo. Onko muut huomannut saman? Tähän asti oon jaksanut yhtä hyvin kuin ennen raskautta, mutta nyt alkaa tehdä tiukkaa..
Ja sitten se hehkutus: Enää 7 työpäivää jäljellä (ripoteltuna kahteen viikkoon). Jiipijee!!!!!!!! [:D]
 
Meille ei ole annettu mitään painoarvioita sitten rakenneultran jälkeen...
Ilmeisesti en pääse enää ultraan. Terkkari kyllä lupasi että voidaan ehkä myöhemmin keksiä joku syy millä pääsisin painoarvioon polille kun kovasti tätä tivasin.
Alkuraskaudessa oli raskauden keston määritys ultra neuvolassa, NP ultra keskussairaalassa ja sitten rakenneultra keskussairaalassa.
Kaksi kertaa käytiin yksityisellä. Eka kerta rv 7+0 kun haluttiin nähdä lyökö sydän, ja toinen kerta rv 14 kun neuvolassa terkkari ei saanut dopplerilla sydänääniä kuulumaan.
 
Olisi mukava päästä ylimääräisiin ultriin ja painoarvioihin, vaikka kaikki onkin mennyt hyvin ja "normaalisti".[:)] Sitä olis aina niin mukava kuulla ja tietää sen oman pikkuisen rakkautensa painoa ja nähdä useammin[:)]
 
Ohoh! Melkonen paino(arvio)ero jann ja Just_Pam! Kaks päivää ja puol kiloo... Mitäköhän mun masussa painetaan... Kiinnostais kyllä tietää.
 
ALKUPERÄINEN: mohomaha

Ohoh! Melkonen paino(arvio)ero jann ja Just_Pam! Kaks päivää ja puol kiloo... Mitäköhän mun masussa painetaan... Kiinnostais kyllä tietää.


No juu, niinpäs onkin [:D]!

Katselin sairaalassa ollessa vauvakuvatauluja joita hoitsut oli tehnyt. Silmiini pisti erityisesti yksi taulu jossa oli allekkain vauvat; tyttö 947g/30cm ja poika 6500g/64cm. Tuo poika on ollut aika valtava!

Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä että toi 2 ultraa on liian vähän! Olisi nyt kiva päästä myöhemmässäkin vaiheessa katsomaan mitä sinne masuun kuuluu. Onneksi jossain edes pääsee. Mutta ei täällä Raisiossa ainakaan pääse.
 
Takaisin
Top