Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voin suositella Xonveaa. Syön sitä nyt kolmatta päivää, ja tänään on eka päivä etten oo oksunnu kertaakaan!! Vielä alkuviikosta oksensin 5-10 krt/päivässä. Pystyin äsken jopa syömään kotzonen, mitä en todellakaan olis voinut kuvitellakaan aiemmin. Elämä voittaa?!
Totta, minuakin se väsyttää aika lailla. Mut sallin sen itselleni ja otan parit päikkärit päivän aikana.Minullekin Xonvea tuonut avun. Otan vain sen minimiannostuksen, koska se tuntuu väsyttävän aika lailla isommalla annostuksella. Yksi oksu vain tullut aloituksen jölkeen. Illat on edelleen aika kamalia olon puolesta mutta aamuisin on mahdollista pöästä liikkeelle.
Mulla vähä sama...tuntuu kauheelta valittaa omaa oloa ku en oo tosiaa kertaakaan neljässä raskaudessa tähän mennessä oksentanu... Mut silti hiton hirvee olo aina välillä!Huh kun teidän muiden viestejä lukee pahoinvoinnista niin tuntu edes pahalta valittaa ei tää mun paha olo oo mitään verrattuna teihin muihin kun en oo joutunut edes oksentaa eli helpolla oon päässyt
Eilen oli eka kerta kun muutamaan otteeseen istuin vessan lattialla jos tulis oksu mutta jotenkin pelkään oksentamista niin paljon että yritän tapella loppuun asti vastaan ettei tarvis oksentaa. Huono olo kyllä hellitti myöhään illalla onneks ja nukuin pitkät yöunet, edes pissalle ei tarvinut yöllä nousta ja se on ihme tai no sillai yhdesti joka toistuu joka ilta, alan nukkuun ja noin 1-2h päästä on pakko mennä pissalle. Mutta sen jälkeen nukuin koko yön putkeen
Neuvolassa puhuivat mulle tuosta toksiinien vapautumisesta rasvakudoksesta, jos laihtuu. Asia hiukan säikäytti. Eniten olen miettinyt lääkeaineiden jäämiä rasvakudoksessa, etenkin 10+ vuotta syömiäni ehkäisypillereitä. Täytyy etsiä aiheesta jotain artikkeleita luettavaksi. Mieli helpottuisi, jos tutkimukset todella ovat todenneet, että vaara on suhteessa hyvin pieni ja neuvolan hoitaja ei vain satu olemaan ajantasalla lääketieteellisten julkaisujen kanssa.Tuo laihtumisen vapauttamien toksiknien vaarallisuus on kai kumottu, elimistöön tulee niitä samoja myrkkyjä muistaakseni ihan päivittäisistä ruuista ja juomista. Eli sitä ei kannata stressata. Toki on tärkeää että sinä saat tarpeeksi energiaa ja jaksat että sen takia varmasti hyvä ettei paino tipu ainakaan liian nopeasti
Thl sivuilla äidinmaito ja imetys lukee (lyhennetty versio, käykää lukemassa), ettei tämä enää pidä paikkansa, saattanut pitää 1980- luvulla, mutta tällä hetkellä ei ole faktaa siitä, että laihtumisella imetyksen aikana olisi haittaa lapselle.