Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin että pitäskö tota ranneketta testaa. Ite koen todella vaikeaks sen että söis usein ja tarpeeks. Lähes kaikki ruoat etoo ja pienestäkin annoksesta ähky ja turvonnu olo heti . Nytkin vierähtäny ehkä 2 h kun syötiin pääruoka ja vatsa kurnii mut tuntuu etten saa muuta ku vichyä alas . Muutenkin tässä tokassa raskaudessa tää turvotus on jotenkin jäätävää. Kaikki housut ahistaa ja nyt ku on ollu pakkasta niin ärsyttää ulos meno kun kaikki turat pitää vetää päälle ettei jäädy.Oon vietelly hiljaiseloa mut pakko oli tulla tänne toitottaa että Sea band -pahoinvointirannekkeet auttaa pahoinvointiin, olo on mulla niiden kanssa lähes normaali. Pahoinvointi alkoi mulla jo muutama päivä plussatestin jälkeen ja hankin sit nää rannekkeet ihan paineessa. Ruoka maistuu nyt tosi hyvin ja pahimmat ruokaällötykset pysyy pois. Tokihan pahimmat pahoinvointiviikot on vielä edessä päin
Synkkis rv 5+3
Pahoinvointirannekkeet oli mun pelastus edellisessä raskaudessa, en vieläkään ymmärrä miks en kokeillut niitä aikaisemmin kun oksensin aamusta iltaan about kaiken Vei pahimman terän vaikka olikin sellainen lievä etova olo siltikin ja oksentelu loppui. Joten suositus niille täältäkin!
Mulle ei valitettavasti tuoneet nuo pahoinvointi rannekkeet pelastusta pahimpaan oloon, kun oksensin kaiken ulos aamuisin. En tiedä mitkä asiat tähän vaikuttaa, koska nyt on taas olo ihan hyvä kun muistaa vaan syödä tasaisin väliajoin. Jos pahoinvointi on jatkuvaa ja rajua niin olikohan niin että joitain pahoinvointilääkkeitä olisi myös raskaana oleville, mutta varmaan kannattaa jutella neuvolalääkärin kanssa
Juuri puhuin kaverini kanssa, että ensimmäistä odottaessaan hänellä oli aivan karmea olo ja tokan kanssa tosi hyvä olo läpi raskaudenTänään 6+4 eikä vieläkään kunnon pahoinvointeja... alkaa huolestuttaa...viime raskaudessa olin todella pahoinvoiva, en muista toki tarkalleen milloin pahoinvointi alkoi...sen vaan että se oli alkuraskauden puolella ja olin todella sairas
Saattaa olla että vältyn pahoinvoinnilta, ei raskaudet tosiaan välttämättä ole veljiä keskenään olen itsekin lukenut että joillakin on hyvin erilaisia raskauksia että vointi on todella erilainen kuin aiemmassa raskaudessa. En vaan tajua miten se on mahdollista sama keho niin samanlaiset raskaudet...luulisi olevan...Juuri puhuin kaverini kanssa, että ensimmäistä odottaessaan hänellä oli aivan karmea olo ja tokan kanssa tosi hyvä olo läpi raskauden
Ihan samat ajatukset, kuulostaa hassulta että voi olla niin suuri eroSaattaa olla että vältyn pahoinvoinnilta, ei raskaudet tosiaan välttämättä ole veljiä keskenään olen itsekin lukenut että joillakin on hyvin erilaisia raskauksia että vointi on todella erilainen kuin aiemmassa raskaudessa. En vaan tajua miten se on mahdollista sama keho niin samanlaiset raskaudet...luulisi olevan...