Erikseen on keskustelu oireista ennen ja jälkeen plussan, mutta tämä aihe kiinnostaa vielä omanaan. Tällä hetkellä itsellä olo melko oireeton, mutta mielenkiinnosta kuulisin koska sinulla alkoi pahoinvointi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on ihan ku mulla ...Mulla alkoi 6+3 (eli tasan viikko sitten) tällainen koko päivän vellova matkapahoinvointi. Helpottaa ku lepää ja syö jotain. Sitten kun helpottaa niin voi mennä ehkä joku tunti aika hyvällä fiiliksellä, mutta se pahoinvoiva olo voi iskeä tosi nopeesti. Lenkillä just toissapäivänä eka ajattelin että kiva keli ja fiilis, meni vajaa 2 min niin piti avata takin kaulusta ku olevinaan painoi kurkkua ja olikin taas jo semihuono olo. Ja mä siis kärsin muutenkin matkapahoinvoinnista esim bussissa tai junassa niin just samanlaista vähän lamaannuttavaa fiilistä että pitää otsaa vähän pidellä, käsiä kylmää ja pitää melkein kumarassa kävellä (esim jääkaapille tai rypäleitä pakastimesta) kun on pahimmillaan. Toki ei oo laatta lentänyt vielä.
Mikään ruoka ei kuitenkaan ällötä eikä oikein oo mitään spessuja himoja. Enemmän vain että ei vain tee mieli yhtään jotain ruokaa ja sitten syöminen käy työstä. Mullakin on normaali ruokarytmi sellainen et yleensä lounaalla syön ekan kerran, sit toisen kerran töiden jälkeen ku kokkaan ja illalla jonku iltapalan - ei välipaloja. Ja nyt pitää jo ennen seiskaa aamulla jäystää jotain helkutin sämpylää alas että pysyy joku tolkku pahoinvoinnissa ja se ärsyttää ku pitää syödä vaikkei tunnu nälkää. En oo ees laskenut syömisiä, mutta usein ja suht vähän kuitenkin.
Painoa seuraan viikkotasolla ja ainakaan vielä ei oo näkynyt mitään muutosta lähtöpainoon.
Ps. Jostain syystä esim. vettä on vaikea saada alas, sekään ei oo ennen ollu ongelma mutta nyt pikku sippejä kerrallaan ja tuntuu että sekin vähän triggeröi huonoa oloa kun juo vettä