Pahoinvointi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kärhö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei paljoo vinkit auta :sad001:confused::yuck: jatkuva yökintä ja oksetus päällä. Nyt vasta 6+3 ja oon ihan loppu tähän ku ei kykene mihinkään. Välillä voin syödä ja tekee mieli vaikka mitä mutta menee 5min ku oksettaa kaikki ja olo oli niin huono ettei kykene ees olee pystyssä. Kaikki tosi suolainen houkuttaa. Mitään jugurtteja ja kiisseleitä ei voi ees aatella. Oon väkisin vaan syöny jotain ees kun tuntuu että jos maha on ihan tyhjä se olo on paaaljon pahempi.
Fairi laukasee ihan takuu varmasti oksennuksen ja tässä kun sängyssä makaan ni oon kahesti vaihtanut petivaatteet kun ne on pesty pesuaineella mikä aiheuttaa oksun. Onneks on pesty useammalla niin löyty petivaatteet jotka ei okseta:laughing021 mies katsoi vähän himmeesti kun meuhkasin petivaatteiden kanssa:laughing021
Mut sitä en tajuu mikä vetää mun mahankin ihan sekaisin. Ollu jo ainakin viikon. Hyvä jos vessaan kerkeää ja on ihan täysin juoksevaa tavaraa...

Mulla on kans maha täysin sekaisin. Ruisleivän välttely on auttanu aavistuksen eli sitä en ainakaan enää syö. Yritin sitä Fazerin vatsaystävällistäkin mutta ei vaan sovi.

Mulla taas ihan ummessa.... Rupee pikkuhiljaa kyrsimään tää jatkuva pipanointi, tulis välillä ihan kunnolla niin jos olokin vähän paranis :hilarious:

Auttaisko hani jos laitat lakanat ulos tuulettuu eka, niin ei pääse vahingossa loppuu kesken? :)

Hyi saakeli mikä olo ollu tänään (8+2). Yrjötty aamulla ja sit oli ihan ok olo, kunnes lähdettiin kävelylle... Paluumatka oli yhtä tuskaa ja syljeskelin pitkin pihoja. Just sain pidäteltyä ja nopeasti sisälle ja yrjöhän siinä tuli. Välipalat ulos... No, otinpa siinä sit hieman mehua ja suolakeksiä. Ei menny ku puoli tuntia ja nekin tuli ulos. Koko illan oksettanu ja väsyttäny, ja sit tuli vielä aivan puskista rakasta, valitettavasti jo edesmennyttä, isää aivan kauhea ikävä, ja itkin silmät päästäni.

Pahoinvointi+hormonit=katastrofi!

Minulla oli silloin se reilu 4 päivää kun oli suht ok olo enkä oksennellut. Mutta ei sitä iloa kauan kestänyt. Eilen oli taas ihan ok päivä mutta tänään en ole saanut _mitään_ pysymään sisällä. Mehujääkin tulee heti ylös. Olen oksentanut varmaan 10-20 kertaa ja kurkku kipeänä. Loppuu usko tähän. Onneks töissä ollaan ymmärtäväisiä, koska en todellakaan olisi päässyt edes työterveyshuoltoon. Itkettää vaan ja olo on kaikkea kaikkea muuta kun onnellinen. 9+1 tänään.

On varmasti olemassa joku raskaus-keiju joka juuri kävi nukuttamassa esikoisen auton takapenkillä. Äkki kurvaus mäkkäriin ja ranskalaisia napaan.
Ollu taas niin huono olo ettei mitään ole tehnyt mieli syödä niinpä sitä helposti jää syömättä kokonaan. Tai no tulee sitä närpittyä vähän sitä ja väjän tätä. Mutta siis, voi tätä onnen hetkeä kun sai syödä "yksin"

Nyt meneillään 7+4, ja sama oksu-fiilis jatkuu ympäri vuorokauden. Viikonloppuna jouduin turvautumaan Akuutti 24:ään, jossa jouduin tiputukseen kuivuuden takia. Ruokatorvi alkaa olla tosi ärtynyt ja kipeä tästä. Siihenkin sain lääkettä, toivottavasti tää menisi jo nopeasti ohi, tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi ja suupielet ei jaksa kääntyä hymyyn o_O

Yh, tein eilen sen virheen, että menin sanomaan ääneen, miten kiva kun tällä viikolla on ollut parempi olo eikä oo tarvinnut edes oksennella. Kuinka ollakaan tänään pääsi taas halailemaan pönttöä useampaan kertaan. Pahin laukaisija on äkilliset voimakkaat hajut. Kissojen ruokinta alkaa olla haasteellista, onneksi mies palaa huomenna reissusta kotiin niin voin delegoida. :'D

Ärsyttää kun koko ajan heikottaa ja oikein mitään ei tee mieli (paitsi satsumoita), oon kuulemma aika kalpee. Huomenna neuvolaan, saas nähdä mitä hemoglopiini näyttää...

Takaisin