Pahoinvointi

Itellä lensi taas oksu kun toi mun antibiootti on niin pahan makuista, että jouduin sylkäisee ulos ja ei menny kun pari sekuntia kun aamupalat tuli ylös.. :3 mitenköhän jaksan huomisen aamuvuoron..
 
Onneksi ei oo mitkään parhaat kesäkelit niin haittaako se vaikka makaakin koko kesän? jospa sitten olo teillä olis parempi kun kesä näyttää ne hyvät päivänsä :happy:
 
Kuvotus alkaa oleen muuten ohi mutta kunnon ruokaa ei kärsisi syödä :sad001 äsken söin makaronilaatikkoa ja samantien tulee kuvottava olo. Oksentaa ei tarvi mutta ei se hääviä ole olla koko iltaa pala kurkussa... ja sama homma aina lämpimänruuan jälkeen. Ja määrällä ei tunnu olevan merkitystä... jos syö leipää, hedelmiä, jugurttia yms. Pientä ja kylmää niin kuvotus pysyy poissa. Ainoa vaan että jos yrittää elää pelkästään niillä niin illalla kyllä heikottaa. Argh! Teki niin tai näin niin huono olo kuitenkin.
 
Unski: minä olen huomannut saman, että lämmin ruoka aiheuttaa vielä suuremman kuvotuksen. Olenkin syönyt paljon erilaisia kanasalaatteja ja ruokia jotka voi kylmetä (pizza, tortillat, kananmuna), Tänään söin hampparin ja se nyt tökkii tuolla jossain....
 
Kyllä mua ainakin haittaa et päivät menee makaamiseen, mulla on kuitenkin toinenkin lapsi ja olis tosi kiva jos voisin hänen kanssaan tehdä ja liikkua! Et kyllä täällä ainakin vituttaa. :shifty:
Eilen olin töissä, koko ajan saan käydä sylkemässä suuhun nousevaa oksennusta johonkin pusikkoon ja illalla oli kaatosade jonka seurauksena juoksin sisälle (50m) ja saman tien oksentamaan ja sitten oksensinkin kolmesti. Mulle tulee oksennus jo pelkästä kävelemisestä, autolla ajamisesta tai pyöräilemisestä puhumattakaan.
 
Itsellä ei oo pahemmin ollut pahoinvointia, pientä etovaa oloa kylläkin ja jotkut ruoat ällöttää. Nyt on on sitten 10+2 (ultran mukaan, neuvolan mukaan 11+4) ja ainakin jo muutamana iltana on ollut todella huono olo, alkaa ehkä noin klo 19. Yököttää, tulee jopa ihan yökittyä, mutta en ole oksentanut vaikka usein olen miettinyt pitäisikö mennä. Tekee vain mieli maata ja jotenkin aivan veto pois ja jos nousen ylös niin huimaa ja heikottaa. Ja kamala jano samaan aikaan kokoajan. Pyrin kuitenkin juomaan ja syömään pitkin päivää. Onneksi päivisin on ihan ok olo ainakin toistaiseksi :grin
 
Mulla on kaikista hirvein pahoinvointi mennyt ohitse, mutta edelleenkään en pysty syömään lähes mitään lämmintä.. Nälkä on 24/7 vaikka yrittäis syödä jotain pientä koko ajan. Toissapäivänä koitin lämmintä makaroonilaatikkoa ja ylöshän se tuli samantien..

Sit on kans kaikki hajut mitkä alkaa oksettaa..
 
Tammimamma. Täälläkin on lähinnä iltapahoinvointia ollut. Ei aamuisin ole lainkaan paha olo.
 
Mullakin on aamuisin se vuorokauden paras tunti, muuten jatkuva pahoinvointi.
 
Nyt alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi helpottamaan. Aamulla oli heikohko olo, kun oli jo niin nälkä ennen kuin nousin ylös, mutta olo korjaantu heti kun sai aamupalaa. Ei tarvinnut mennä pönttöä halailemaan. Eikä oli sellasta kesto krapulaa päällänsä. Ehkäpä tämä tästä. Nyt viikkoja 11+0
 
Mulla on kanssa ollut nyt oireettomia päiviä koko viikonloppu, jos tää alkaiski nyt helpottaa? Että kun kohta toi toinen kolmannes alkaa niin loppuis oireet? :wink
 
Mulla on oireettomia päiviä ja sitten taas mikään ei pysy sisällä. Viikkoja 13+4.
 
No just kun ehin hehkuttaa parempaa oloa niin näin päiväseltään oksu lens. Ei auttanu ees sohvalla lepäily.
 
Takaisin
Top