Pahoinvointi

Täälläkin itkeskelty moneen kertaan, kun mitään ei pysty :sad001 Jossain vaiheessa jo hieman helpotti ettei päivisin ollut mitään. Taas muuttunut ympärivuorokautiseks ja äsken oksensin! Tässähän tätä on jo kestänyt sen pari kuukautta. Työnantaja ihmettelee miten muka ottaa näin koville :violent001 Kesä mennyt saikulla ja välillä koittanut käydä yrittämässä töissä! Ens viikko saikkua, sit yks töitä jonka jälkeen 4 vko loma.
Kauheeta jos tää ei lopukaan, alkaa toivo loppua.

Tsemppiä muille pahoinvoinnin kans taisteleville!!!
 
Mulla on nyt ollu taas monta päivää ilman pahoinvointia, onneksi! Pystyy tekee töitä. Olis tää heinäkuu vielä rutistettava ja sit elokuu kesälomaa! :)
 
Mulla loppui oksentelu 12+ viikolla ja siitö pikku hiljaa myös haju- ja ällötysherkkys laimentunut, vaikkei kuitenkaan kokonaan loppunutkaan. Niin ja eilen kuuluu vielä sykkeetkin, joten tyyppi on todistettavasti elossa:wink

Tsemppiä pahoinvoiville..toivon kovasti, että se teillä pian loppuu!

Edit. Tänään siis 14+1
 
Mulla viikkoja tänään 13+9. Sillä tässä alkaa toivansa menettää, kun suvussa ollut tapauksia, jotka voineet koko raskauden pahoin :nailbiting:
 
Mä oksentelin esikoisesta pitkälti yli rv 20. Onneksi näissä kahdessa seuraavassa raskaudessa ei ole tarvinnut oksentaa kuin pari kertaa vaikka lamauttavan huono olo onkin ollut 24/7 vähintään ekan kolmanneksen. Tosin erona raskauksissa on ollut se että esikoisen aikaan yritin elää normaalisti, kaksi jälkimmäistä olen keskittynyt vaan olemiseen ja oksentamisen välttämiseen niin pitkälti kuin mahdollista.
 
Täällä yhä huono olo jatkuu... on sellaista etovaa ja kuvottavaa oloa sekä pahaa makua suussa. Yök. Ja tosiaan ruokailujen jälkeen tuntuu pahentuvan hetkeksi.

Esikoisesta huono olo tosiaan jatkui raskausviikolle 21, joten en vielä oletakaan olon parantuvan. Mutta henkisen jaksamisen vuoksi se kyllä voisi jo loppua :wink
 
Aamulla taas tuli paha olo kun oottelin että esikoinen istuksii potalla. Makoilin lattialla ettei tulis kauheen paha olo. Sain vaihettua puhtaan vaipan muksulle ja ajattelin että pakko ottaa omena ennen kun syöttää muksulle aamupuurot, mutta en mää ehtinyt ees kuoria sitä omenaa kun tuntu jo että oksennus tulee. No hetken kun oksens vessassa niin johan olo helpotti :D muksu jo ekoilla päikkäreilläkin. Mullekin maistuis uni.
 
Miehen äiti kysyi eilen puhelimessa siis mun mieheltä et miten mun pahoinvoinnit tai miten mä jakselen, sit se kysy mun mieheltä että tuleeko sieltä tyttö. Jaa-a, ei tiiä kumpi sieltä on tulossa sen saa tietää vasta pitkälle syksyy.. :D
 
Olo on ollut melkein ... voisiko sanoa jopa hyvä nyt jo viikon ajan :p

Tänäaamuna onnistuin syömään oikein kunnon aamupalankin: leipää, juustoa, kurkkua, kananmunan ja mehua. Ja sitten keksin pestä hampaat ... :puke Eli ei nyt iiihaaan vielä päästy kokonaan tuostakaan kiusasta eroon...
 
Mulla esikkoa odottaessa oli kans oksennus herkässä hampaita harjatessa, mut silti oksensin paljon väemmän ku nuorempaa ja tätä kolmatta odottaessa. Tosin nyt en edes enää muista koska oon viimeks oksentanu, ja oon jopa ylimääräsen aamupalan pystyny jättää pois.
 
12+5 ja etova olo menossa ohitse, mutta äsken taas piti pönttöä halata.
 
Täälläkin yhä etovaa/kuvottavaa oloa...

Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kamppaileville, - kyllä se meilläkin jossain vaiheessa helpottaa!
 
mä en oo oksentanu kertaakaan mutta etovaa oloa ollu vaihtelevasti alusta lähtien, nyt tullu uutena oireena se että vähän ajan päästä syönnistä alkaa velloon vatsassa :hungover: eikä oo mikään kiva tunne. Tsemppiä teille kovasti pahoinvoiville.
 
Edelleen paska olo! Perhanan perhana.. Mies nyt lomalla mutta ei me voida mitään tehdä kun en voi lähteä kotoa kauemmas. Pelkkä autossa istuminen saa laatan lentämään.. Yhyy :meh:
 
Kyllä meitä koetellaan... minullakin mieli taas ihan maassa tämän olon takia ja huusin esikoisellekin aamulla, kun heräsi liian aikaisin ja aloitti päivän itkupotkuraivareilla. Eli ihan vuoden äiti olo. Vaikkakin pyysin anteeksi ei se pahaa mieltä poista.
 
Takaisin
Top