Pahoinvointi

Oli jo helpompaa pahoinvoinnin kanssa, mutta eilen alkoi taas ja jestas, mikä olo taas. Oksettaaaa.

10+ (en laita tarkkoja päiviä, kun ultrissa eri mittaukset antavat eri päiviä, vaikkei kyse ole kuin parista päivästä - ehkä ajattelen niin, että aina su vaihtuu viikko - se täsmäisi ovulaatioon, eli nyt ois 10+3)

Täälä kans häjy olo jatkuu. En ees muista koska oon syöny lämmintä ruokaa viimeks?! 4-5 päivää sitten ehkä.. menty nyt monta paivää kulauksella vettä sillon tällön ja satunnaisia kuivia ruokia (pala näkkileipää, riisikakkua, korppua yms).. Nyt keksin ton että jääpalalla lähtee jano ja se ei okseta toisin ku veen juominen. harmi vaan että on näin v*tun kylmä että saa hampaat kalisten lutkuttaa jääpaloja..

Täällä myös podetaan pahoinvointia. Ensimmäisessa raskaudessa oli parina aamuna huono olo, mutta ei muuta. Tässä toisessa etova olo alkoi rv5 jälkeen, aluksi tuli jos ei syönyt säännöllisesti mutta rv6 jälkeen alkoi olemaan ympäri vuorokautista kuvotusta ja iskee ihan yhtäkkiä. Nyt siis 8+4 ja huomannut, että päiväunien jälkeen viimestään iskee joka päivä kuvotus, onneksi välillä helpompia päiviä mutta jospa tämä pian loppuisi :)

Apua! Jos tosta voi päätellä vauvan sukupuolen, en todellakaan halua tyttöä ! Sen verran karmiva oli pahoinvointi esikoispojasta.

Aamupahoinvointi on tosi rajua, tulee yllättäen ja nopeasti ja aikaa pytylle juoksemiseen on sekuntteja :/ kauhiaa kouristelun omaista oksentamista, mikä ei tahdo alettuaan loppua millään :( 10+1 tällä hetkellä. Tk:ssakin sai ottaa jalat allensa vessaan, ja mukavasti sain pitkiä katseita kun pääsin vessasta pois :/

Uuh, tänään iski migreeni. Ihan kuin puukolla ois hakattu ohimoon ja oksensin 18 kertaa. Laskin kyllä. Tämän jälkeen olen vähän aikaa kiitollinen ihan vaan tavallisesta raskauspahoinvoinnista. Ekassa raskaudessa mulla oli just näillä viikolla migreeni ja sen jälkeen ei kertaakaan. Toivotaan että tää oli se sama.

Olin jo onnesta soikeana, kun en oksentanut lähes viikkoon! Eilen tuli oksu niin vauhdilla, että oli puoli vessaa mansikkakiisselissä ja tänään rajuja kouristusoksennuksia aamutuimaan:sad001 Väsymys on ollut ihan järjetöntä. Nyt on sellainen fiilis, että jos tämä vauva saadaan joulukuussa ulos, niin en halua ikinä enää kokea raskautŧa..tää on ihan sadistista hommaa halailla pönttöä kouristuksien lomassa:depressed:

Mitäs onko täälä vielä muita jotka joutuu oksentamaan? :o itsellä ei tuo pahoinvointi ota helpottaakseen.. Aamu ilta tai päivä niin saapi kyölätä :(
Rv 13+1

Täällä pahin vaihe on mennyt, mutta välillä tulee päiviä että oksennan useaan otteeseen tai vain kerran!
Rv 14+0

Mulla ollu vaan päivittäistä pahaa oloa alusta asti ja kerran oksensin viikko sitten mutta eilen luin jonkun jutun magnesiumista ja että sen puute vois aiheuttaa pahoinvointia. Oon jo aikasemmin ostanu oikeeta magnesiumia joka imeytyykin (oksidit ja sitraatit ei imeydy) ja nappasin pari sellasta eilen illalla huiviin. Tänään ei oo ollu yhtään pahaolo missään vaiheessa (kop kop) en tiiä onko se nyt se magnesium ku autto vai mikä mut ihanaa ku ei okseta (kop kop, toivottavasti ei alakkaan) en nyt kyllä uskalla lopettaa tota magnesiumin syöntiä jos se aiheuttaa näin hyvän olon! Suosittelen ainakin kokeilemaan, sen puutetta on aika monella varsinkin raskausaikana ja kun kaupan magnesiumit on just väärää muotoa, omani ostin lifesta..

Rv 13+6

Hei joo täytyykin koklata tota magnesiumia, muutenkin hyvä kun tuppaa tuleen suonenvetoo aina tuolla reissussa! Olisin muuten unohtanut koko magnesiumin. Onkohan siihen jotain raskaudenaikaista suositusta..?

Täällä olo on ollut vaihteleva. On hyviä päiviä ja sitten on päiviä jolloin laatta lentää monta kertaa. Ekassa raskaudessa alkoi helpottaa viikolla 16 ja vikan kerran oksensin viikolla 40. Ei se tällä kertaa ainakaan paljon pidempään voi jatkua...

On kai siihen joku suositus, raskaana olessa määrä on ainakin himpun verran suurempi. Mä käytän vatsaa mittarina eli siinä kohtaa ku pakki menee sekasin ni annosta voi vähentää :) mutta ei siis toimi magnesiumoksidilla eikä sitraatilla koska ne vetää vatsan löysäks jo yhestäkin tabusta. Ne sopii parhaiten ummektuksen hoitoon :D oksidi varsinki, kaks tablettia magnesiumoksidia illalla ni aamulla saa juosta vessaan ettei tuu housuun :D

Joo magnesiumiakin on kokeiltu mutta ei helpota oloa yhtään.. Tämä aamu menny oksentaesaa ensin sappinesteitä ja sitte aamupalaa.. Kauhean päänsärynki sain siitä.. Ruuatkin saa mut voimaan pahoin.. Kuvittelin äskön kun söin billys pitsaa että siinä oli lievä kalan maku ja en pystyny syömään enempää.. :-( tämä on niin turhauttavaa..

Takaisin