Pahoinvointi

Pahoinvointi on kyllä niin kauheeta :sad001 se vie kaiken voiman ja energian. Toivottavasti kaikilla rupee pikkuhiljaa jo helpottamaan
 
Mulla tekee näköjään helteet ja lämmin ruoka pahanolon ja oksennuksen. Meillä ollut nyt yli viikon +32 päivittäin ja alkaa olee aika vetämätön olo. Pahinta tässä on että jos juo vähänkin enemmän, niin tulee pahaolo. Yritä sitten tasapainoilla juomisen kanssa täällä paahteessa...*huokaus* Jumitan sisällä päivät koska ulkona ei vaan kykene olemaan edes varjossa..
 
Tulihan testattua olla päivä ilman magnesiumia kun illalla olin niin väsy etten jaksanu enää ottaa niitä. Päivällä alko pahoinvointi ja iltaa kohden vaan voimistunu.. En taida jättää enään väliin..
 
Eilen oli melkeinpä normaali olo, kertaakaan ei oikeasti oksettanut. Tänään onkin vastineeksi ollut koko ajan paha olo ja niin aamiainen kuin lounas päätyivät pönttöön. Huoh. 11+6.
 
Täällä jatkuu näköjään taas pahoinvoinnit.. Kerkesihän tässä olemaan muutaman viikon jo parempi olo! Alkaa usko loppua että pahoinvoinnit loppuisivat.
Rv 16+4
 
Mulla myös on taas ollut joinakin aamuina pahoinvointia. Kerkes kauan olemaan poissa. Tänään piti lähteä heti herättyä kauppaan ostamaan hiuspinnejä, kun on juhlat ja koko matkassa kesti noin vartin ja sillä välin kerkes tulemaan :/ pitäis vaan heti syödä kun herää.

Vilijonkk4 16+6
 
Vieläkö on paha olo? Mä meinasin oksentaa viimeksi tänään, mutta en sitten kuitenkaan. Paha olo tulee edelleen melkein joka päivä, mutta laattaaminen on onneksi vähentynyt. Edellisestä kerrasta JO viikko aikaa. 18+3.
 
Jatkuu pahoinvointi ja etova olo päivittäin... Eilen viimeksi oksensin, mutta ei enää päivittäin tarvitse oksentaa. Ehkä tämä olo ei tästä ennen synnytystä muutu mikskään :sad001 Kuvittelin jo tuossa muutama viikko sitten olon helpottaneen, mutta eipä se sitten niin mennytkään. Suussa maistuu aivan karmealta ja vaan syömisen ajaksi se maku lähtee pois... Mulla kyllä syömiset vaikuttaa pahoinvointiin ja tuo refluksitauti, että melko siedettävä olo kun tietää mitä suuhunsa laittaa, mutta välillä toooooodella rasittavaa!
 
Takaisin
Top