Pahoinvointi

Olikin tossa jo viikon verran ihan hyvä oli mut nyt taas pahoinvointi saanut vallan :/ en ole oksentanut kuin ehkä 5 kertaa.. tosin välttelen sitä viimoseen asti. Koko ajan pitäsisi syödä että ellotus pysyisi poissa. . Ruisleipä on se paras.. iltapäivästä vaan tulee jo niin turpea olo ettei tee mieli mitään ja ruokaakin pitäisi syödä, on vaan niin täysi olo ettei mene. Sisällä meillä on viileää ja siellä parempi olla, ulkona tulee heti paha olo kun on niin lämmin.. minä joka rakastan aurinkoa en voi sitä nyt sietää... ja siis tv 13+0 tänään. Ihan erilainen olo kuin esikosta..josko tyttöä pukkaisi ;-)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Viikkoja 10 ja tänään ensimmäinen öklötön olo 4 ja puoleen viikkoon :) Ja mitä minä teen?No siivoan :) Mies hoitanu taloa tämän aikaa ja nyt minä en löydä keittiöstä enää mitään.Mutta ei passaa valittaa,toinen ainaki on yrittäny.Toivottavast nyt helpottais.
 
Sairaalassa tuli vietettyä kaks päivää tiputuksessa, et eipä oo oikeestaan helpottanu pahoinvointi :sad001 12+5 tänään ja ei silti helpottanu oo.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi kauhistus! Toiv pääset pian nauttimaan raskausajasta. Tsemppiä!
 
MadH, aika hurjaa kyllä toi sun pahoinvointis. Toivottavasti pian helpottais!
 
Jaksamista madH luin artikkelin että rajusta pahoinvoinnista kärsivän äidin lapset syntyvät jopa terveempinä kuin ei pahoinvoivien :Heartred sieltä on tulossa luonnonoikku joka ei tule kipeäksi ennen 20 ikävuotta ? :Heartred
Täällä hajut taas tänään oksettaa ja osaan itse kytkeä väsymyksen ja stressin pahoinvoinnin päänsäryn ja hakuherkkyyden laukaisijaksi. Eilen olin ostoksilla ja illalla ulkona niin tänään ollaan vaan päikkäröity ja sohvailtu katkiksen kanssa roska sarjoja katsellen ja torkkuen :) ulkona on taas niin kuuma ettei sinne viitsi ennen iltaa lähteä +32 :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tsemppiä pahoinvoiville! Mulla onneks lähinnä kellonympäri etomista, yhdet laatat tuli Bulgariassa heitettyä. Toivon että tää helpottaa kunhan kelit viilenis.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Seri mulla on sama ton auringon suhteen. Aikasemmin rakastanu ja palvonu sitä, nyt vaan toivon aamusin et olis pilvinen päivä.
MadH toivottavasti alkais sulla helpottaa toi olo pian.
Mä oon todennu et ainoot mehujäät, jotka ei oo ällöttävän makeita on lidlin persikkajäätee puikot. Muuten tuntuu kaikki makee vaan pahentavan etomista. Mutta kyllä tää viimestään taas sitten helmikuussa helpottaa :)
 
Oon kärsinyt pahoinvoinnista reilu pari kuukautta eli melkein koko ajan, nyt rv 11. Sain käyttöön pahoinvointirannekkeet ja ne on kyl pelastaneet oloni ja kesälomani. Jos rannekkeet on hukassa, niin painan ite ranteessa sijaitsevaa pistettä, se hiukan helpottaa. Suosittelen testaamaan pahoinvointiranneketta! Niitä saa ostettua apteekista.
 
Menossa 14+3 ja laattahan se taas lensi aamulla. Joka aamu ei oo enää tarvinnut oksentaa, mutta näyttäis tapahtuvan aina huonojen yöunien jälkeen. Viime yö oli taas niin kuuma, että eipä siitä nukkumisesta oikein mitään tullut.

Muutenkin jatkuva ällötys näyttää väistyneen. Toki on vielä liha ja kana ällötyslistalla, mutta siinäpä melkein ainoat. Eipä siis enää kovin paha tilanne!
 
Tää on ihan outoa, nyt viime viikosta alkaen on alkanu tosi helposti olla" lähellä piti" tilanteita oksennuksen kanssa. Nyt on 12+2. Eilen olin ihan varma että laatta lentää ku kylmähiki oli ja olo oli ihan paska. Tänään sama juttu vaikka olin syönyt aamupalan noin tunti sitten, niin yhtäkkiä tulee semmonen feelis että laatta lentää ihan just jos ei saa jotain syötävää alas ja heti. Nytkö vasta mun pahoinvointi alkaa kunnolla?? Luulin jo päässeeni helpolla. :D Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Menossa 14+5 ja pahoinvointia ollut monta viikkoa vähenevissä määrin. Ruoanlaitto on ollut tuskaista ja jäänyt täysin miehen harteille. Tänään teen pitkästä aikaa ruokaa, jonka pahin osuus on ollut lihan paistaminen... Saas nähdä miten käy!
 
Täällä menossa 12+6 ja pahoinvointia on ollut juhannuksesta asti. Aluksi se alkoi 24/7 etomisella ja 5+ taisi tulla jo ensimmäiset oksut. Pahoinvointi on pysynyt aisoissa kun on ottanut suhtkoht rauhallisesti ilman rehkimisiä ja muistanut puputtaa jotakin tasaisin väliajoin, vaikka mitään ei tee mielikään.

Nyt rupeaa tuntumaan, että etovaa oloa ei ole ihan koko aikaa ja oksentamiset on siirtynyt joko aamuksi tai myöhään iltapäiväksi. Nuo hetket ovat juuri niitä kun maha on kerennyt tyhjentymään. Aamulla pitäisi vain ensimmäiseksi herättyään juosta jääkaapille, mutta aina se tuppaa unohtumaan. :) Iltapäivällä ruokailu venyy aika myöhälle kun 11-12 maissa syön ruoan ja puoli 2 maissa otan kupin teetä ja hedelmän. Töistä kotiin tullessa 4-5 maissa saakin sitten samantien hyökätä vessaan yökkimään. Koko ajan pitäisi näköjään olla ruokavarasto käsilaukussa mukana. :)
 
tänään rv 12+0 ja ajattelin että josko rupeis helpottaa,no ei, koko aamu halaamassa pönntöä :wink huoh.
 
Mulla on onneks vähän helpottanu, mutta pahoinvoinnin tilalle on tullut järkyttävä, mahaa kivistävä ummetus. :sad001
Aiemminkin oli ummetuspäiviä mut tää on jo jotain ihan hirveetä kun vatsaan sattuu.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Joo vedän takas, ei tää pahoinvointi mihinkään oo lähteny. :sad001


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top