pahoinvointi

Niin no ehkä hätäilin turhaan. Monet on sanoneet, että minulla olisi muutenkin vähän notko selkä. Nyt vaan tuntuu ihan mahdottomalta sitä mitenkään yrittää suoristaa. Yötkin pitää pyöriä kun epämiellyttävä tunne säteilee jalkoihin asti. Taitaa olla vaan heikot keskivartalon lihakset. Pitääkin olla niin laiska lihaskunnon suhteen. :P Tämähän on varmaan vasta alkua... :D
 
Mulla on tullu nyt pahoinvointi...aamusin ei aamupalaa voi syödä ennen ku käyny vessassa " tyhjentämässä" ja päivisin kauhee ällö olo..eilenki huomasin illal et enpä oo syöny lämmint ruokaa koko päivänä:/ aamulla pari lusikkaa puuroo ja vähä myöhemmin kaks leipää. Ruuanki syöminen on vaikeeta!! Yritän nyt pahan olon kans syödä:sad001 eiköhän tää tästä:) huomenne ois eka neuvola ja viikkoi 9+4 :) jos terkka suostuis doppleril kuuntelee jos äänet kuulus:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kanssa kamala pahoinvointi. :/ Erilaiset pirtelöt ja smoothiet menee aamusin jotenkuten. :) Raitis ulkoilma auttaa myös! Kiitos nuista selkäkipuvinkeistä, omassakin työssä pitää seistä välillå 4h putkeen ja nuo kyllä auttaa! :)

Ihana ensimmäinen raskaus, ihan innoissaan vaan kuulostelee mitä keho kertoo, oli kuin huono olo tahansa!
 
Täällä kans yks pahoinvoiva!! Yök! :sad001 Aamusta iltaan ja öisinkin kuvottaa.. Syötyä saan kyllä vähän liiankin kanssa, se ehkä vähän helpottaa oloa.. Tai ainakaan juuri sillä hetkellä kun jotain suuhun laittaa niin ei ehkä muista niin sitä pahaa oloa kun muuten... :p Myös hajut etoo kovasti ja olenkin huomannut, että mulla on tällä hetkellä helkatin hyvä hajuaisti!!! Liian hyvä!!

Nyt rv 8+3 ja helpotusta odotan kovasti! Kaikenlaisia keinoja olenkin kokeillut oloa helpottaakseni, mutta mikään ei kyllä oikein toimi.. Onneks ei kuitenkaan tarvi kauheasti oksennella, lähinnä kakoa..
 
Pahoinvointi ei ota hellittääkseen. Tänään piti herätä jo neljältä, koska ei pystynyt makaamaan sängyssä! Alkaa jaksaminen olla lopuillaan..

Ai niin kirjoittelin aiemmin KAHDELLAKIN eri nimimerkillä, mutta jostain syystä ne eivät vaan toimi... Viimeksi kirjoittanut nimellä takkuisa.
 
Yrjö lentää ja kokoajan asiat pyörii vaan huonon olon, väsymyksen ja seuraavan ruuan ympärillä.aika usein pitää syödä ettei superhuono olo pääse päälle ja toisaalta nälkäkin on kokoajan.hedelmien puputtaminen joka välissä alkaa ällöttää eikä ne auta pahaan oloon niin hyvin kun alussa.täytyy vaihtaa johonkin muuhun helppoon..ei viitsisi mitään hankalaa raahata töihin jokapäivä.nyt 7+5.
 
täällä on pahoinvointi ja väsymys alkaneet väistymään, jotkut hajut saavat toisinaan vähän kakomaan. nyt uskaltaa hyvin mielin tästä iloitakin, kun aamulla käytiin ultrassa katsomassa kun pieni kilppari mahassa uiskenteli:Heartred
toivottavasti muillakin alkaisi helpottaa jo pian :) vaikka saattaathan ne pahat olot taas pamahtaa yhtäkkiä takaisinkin..
 
Mulla ollu pari päivää ilman sitä pahinta oloa ja oksentamista! :) toivottavasti väistyy lopullisesti. Mikään ei oo inhottavampaa kun voida pahoin...
 
Mä oksensin tänään vasta ensimmäisen kerran koko raskaudessa.
Pesin hampaita ja siitähän se sitten lähtikin... :D

Enpä ole ennen ollu oksentamisesta onnellinen, mutta nyt jotenkin se oli lohduttavaa.
Aamuisin nyt on jo pitemmän aikaa ruoka ällöttänyt yms. mutta siihen se on jäänyt.

Taitaa vain olla kyllä flunssaa muutenkin tulossa...
 
Itellä ollu nyt pahoinvointi poissa :) pientä etomista ollu sen takia kun vatsakivun takia ei ole saanut syötyä. Toivottavasti ruoka alkaa pian maistua...pelkään että pikkuinen jää vaille ravintoa kokonaan...
 
Pahoinvointia taas ollu tällä viikolla :sad001 just kerkesin kotiin verikokeesta niin niinhän se oksennus taas lensi! Luulin ettei enää tarttis oksentaa... :sad001
 
Mulla on onneks kans loppumaan päin tuo kakominen, säännöllinen syöminen ja pahoinvointirannekkeet on auttanu. :) Takkuiselle lohdutukseksi: vauva kyllä ottaa kaiken tarvitsemansa ravinnon äidistä, joten periaatteessa oksentelu on vain äidiltä pois! Mutta tietty, jos tosi usein tulee oksenneltua, niin voi ottaa yhteyttä neuvolaan, et mikä on vikana. :)

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Itse tuli riemuittua ettei ollut pahaa oloa aiemmin ollenkaan mutta toissaviikolla se vasta oikein alkoi ja nyt mennyt siihen pisteeseen että en oikein saa mitään syötyä päivän mittään, olo on heikentynyt huomattavasti ja jatkuvaa päänsärkyä... Kovasti toivon että se ensimmäinen kolmannes olis ohi ja noi pahimmat oireet sen mukana

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä alkaa pahoinvointi hellittää. Kertaakaan en ole siis oksentanut mutta on se kyllä lähellä ollut. En yleensäkään oksenna helposti, edellisestä kerrasta on varmaan 15v.aikaa. Satunnaisesti tulee vielä oksettava olo, yleensä sillon jos on tullut pidempi ruokaväli. Väsymys täällä sen sijaan vaivaa edelleen. Ja itken ihan kaikesta. Miehellä menee varmaan hermot kohta.
 
Taitaa monella olla pahoinvoinnit hellittäneet kun ollu aika hiljanen tää ketju :D

Mutta hyi olkoon, mulla alko eilen hirveät ylävatsakivut ja samassa siinä pahoinvoinnit. Oli jo kerennyt hellittää huonot olot sun muut.. YHHHHH:sick009
 
Edelleen moista vaivaa löytyy.. Sitä jotenkin toivoi, odotti ja halusi uskoa että kyllä se helpottaa 12-13 viikon kohdilla.. Nyt on vaan pettynyt kun vieläki oksettaa rv 13+1..:confused: Alan jo uskoa että mä kuulun niihin joilla pahoinvointi kestää alusta loppuun asti.. Esikoisen kohdalla näin ei ollut, en tarkalleen muista kuinka kauan oloja kesti mutta ei ne myöskään ollu näin pahoja.. Tai sitten aika vaan kuultaa muistot... :whacky011
 
Takaisin
Top