Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tais joku ajatuskatkos käydä tossa edellisessä kommentissa... :D siis tietenkin voi usemman miitin järjestää! :)

Minäkin pääsisin perjantaina paikalle. Mää tiedän niin huonosti mitään sopivia paikkoja mamma-tapaamisille, et tulee mieleen vaan ne samat vanhat Forum tai Kamppi... toisaalta olis hauska tsekata jotain uusiakin paikkoja, vaikka ei vanhoissakaam mitään vikaa oo.

Keskusta-alue olis kyllä hyvä, kun mulla on perjantaina menoa Meilahteen niin olis sitten suurinpiirtein samalla suunnalla. :)

Miten olisi Kampin Johto huomenna? Siellä kyllä oltiin viimeksikin mut itse pääsisin siitä Kampista kätevästi bussilla sitten taas seuraavaan paikaan.... :)

Meillä on tosi huono yö takana niin tää mamma ei nyt jaksa eikä kykene lähtemään :(

Täällä ollaan kans flunssassa, joten ei viitsitä tulla muita tartuttamaan. Hauskaa viikonloppua kaikille :)

Kaikki aohvat varattu. :( mut täs kahvilan keskellä on tällainen pöytäalue vapaana niin varasin tän nyt meille. Toivottavasti joku muukin on tulossa... :)

Meillä poika krohisi ja köhi eilen ja tänään sen kuuloisesti, ettei viitsitty lähteä tapaamiseen. Unohdin täällä ilmoittaa. Toivottavasti oli mukavaa.

Mites ens viikko? Mikäs pvä kellekin sopis? Me ei päästä to. Kuinkas immeisille sopis esim. ti tai ke?

Tiistai se sitten on kun kaikille tämän mennessä sopinut! Paikka ehdotuksia? Aika on varmaan sama vanha :)

Takaisin