Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saapa nähä päästäänkö me tällä viikolla kun poju on nii räkänen :/

Musiikkitalossa on ihan kahvila ja sijaitsee heti rautatieaseman vieressä, eduskuntatalon edessä :)

To ja Musiikkitalo sopii. :) Sandelle tiedoksi, että Musiikkitalon kahvilalla on iso terassi Sanomatalon puoleisella seinustalla. Siinä ollaan hyvällä säällä istuskeltu. Kulkemaan pääsee näppärimmin ulkokautta suoraan terassille.

Meillä käy kyllä näillä näkymin myös pe, joten voitais tulla sillonkin. Otettaisko silloin joku toinen paikka?

Musiikkitalolla on ihan kahvila ja sieltä saa myös lounaaksi salaattia tai keittoa. Perjantaiksi vois tosiaan mennä jonnekkin muualle :)

Ok kiitos! Ollaan Vaakunassa yötä niin ei oo sit pitkä matkakaan :)
Mä vielä varulta googlettelen osotteen niin osaan paikalle :D
Meillä on valkoruskeet emmaljungan rattaat, jos näätte jonkun kuka näyttää olevan hukassa niin hihkaskaa :p

Me tullaan kans varmaan molempina päivinä. Perjantaina on vissiin huonompi keli ni oisko sillon vaikka forum tai kamppi?

Mä aattelinkin, et Moonalle on kääynyt sama kuin mullekin usein, että vahingossa on painanut sitä nappia. :)

Treffattaisko pe vaikka Kampissa pitkästä aikaa?

Mäkin aattelin, että vahinko, mutta aattelin nyt vielä varmistaa:)

Mulle käy Kamppi perjantaina:)

Juu! Musiikkitalo, huomenna, klo 11 :) Perjantaina, klo 11 ja Kamppi (Johto?) Me ollaan siis kumpanakin päivänä tulossa, mutta huomenna aamulla saa rokotteet, niin jos niistä ollaan kovin kipeenä, niin jää välistä. Peukut pystyyn siis! :nailbiting:

Takaisin