Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauvakino kiinnostaa mutta me varmaan mennään poitsun kanssa Flamingoon katsomaan kun meille se on helpoin.

Onko tälle viikolle innokkaita tapaajia? :) meille kylläkään ei sopisi kuin keskiviikko... perjantaille on ihan turha mitään tapaamista sopia kun lähes koko Suomi taitaa pysähtyä silloin... :P
Tai sitten katotaan suosiolla ens viikkoa. :)

Mitä on perjantaina? :o

Meillä menoa taas keskiviikkona ja torstaina, että huominen ja perjantai käy.

Suuri lakko/mielenosoitus hallituksen leikkauksia vastaan. En nyt oo varma mitä kaikkea on vahvistettu, mutta ainakin on puhuttu että lähes koko julkinen liikenne ja koko Suomen junaverkosto pysähtyy, kaupat on mahdollisesti kiinni, joitain päiväkoteja voidaan sulkea, lentoliikenne myös voi pysähtyä, jotain tehtaitakin ilmeisesti suljetaan.. mitäs vielä. Että sellaista perjantaina. Varsinainen mielenosoitus alkaa klo 11, ja siitä kuinka pitkään se kestää oon kuullut vähän erinäisiä tietoja (jossain lukee klo 13, jossain klo 15). Mut ainakin junaliikenteestä on sanottu että olisi pysähdyksissä koko päivän.
Eli, jos on jotain menoa perjantaina niin kannattaa tosi tarkkaan ottaa selvää minne ja millä pääsee minnekin. :P

Okei! Tuli sellainen olo, että mäkin haluun, mutta ehkei vanhempaivapaasta voi lakkoilla :rolleyes:

Mä ajattelin suunnata Vauvakinoon. Siellä näkyy olevan 2 vaihtoehtoa tällä kertaa; Edelleen Alice ja Pitch perfect 2. En kyllä oo nähnyt Pitch Perfect 1:ä enkä ehkä odota tän jatko-osan osoittautuvan miksikään suuren luokan elokuvaelämykseksi, mutta toi Alice vaikuttaa sen verran vakavahenkiseltä draamalta, että sitä pitäis oikeasti pystyä keskittyneesti seuraamaan, jottei menis koko stoori ihan ohi. Näin ollen hömppäpömppä on mun valinta, kun leffaseurana on jumppaileva kitinä-Iita...

Mukaan vaan pookkana, jos yhtään on noita hallituksen leikkaussuunnitelmia vastaan! :)
t: sairaanhoitaja joka on hyvin käärmeissään... ;)

Vauvakino ja/tai tapaaminen kiinnostaisi kyllä, mutta multa leikattiin tänään viisaudenhampaat enkä usko että vointi antaa periksi lähteä vielä tällä viikolla.
:/

Mistä löytyy tiedot tulevista vauvakinoista?

Finnkinon sivuilla niitä aina mainostellaan (ajankohtaista-> tapahtumat->vauvakino) :) Mua ei ole vaan tähän mennessä kauheesti napannut ne leffan mitä siellä on pyörinyt, kun niiden tulee olla sallittuja.

Eipä kai tulevista vauvakinoista löydä mistään tietoa. Sitten kun seuraavan vauvakinon ohjelma on lyöty lukkoon niin pari viikkoa ennen löytyy siitä tietoa. Eli siis nyt löytyy huomisesta kinosta tietoa mut sitä seuraavasta ei löydy.

Oletko Samsam menossa Kinopalatsin vauvakinoon? Tavoitteena on lähteä myös leffaan jos vaan yöllä saadaan nukuttua, joku ihmeen 4 kk:n yöhulina meneillään...Yritän löytää sut sieltä!

Juu, kinopalatsiin menossa. Yritetään bongata toisemme. :)

Mitä tohon leffatarjontaan tulee, niin eihän se välttämättä ihan parhaasta päästä oo, mut oon omaksunut sen suhteen mun mummon filosofian: "Kylhä mie meen, ku hyö meille viittiit järjestää." :wink Toisin sanoen mulle on melkein se ja sama, mitä siellä menee, kunhan pääsen leffateatteriin nauttimaan tunnelmasta.

Jep, sama mulla ja kun liput on suht edulliset niin menen mielelläni, se on kuitenkin ihan eri fiilis katsoa leffaa teatterissa :)

On! Ainakin torstaina ja perjantaina olis aikaa, ehkä myös muina päivinä :)

Meille parhaat päivät olis ti ja ke, pe voitais ehkä joksikin aikaa ehtiä paikalle (lähdetään silloin reissuun kunhan mies pääsee töistä).

Takaisin