Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en unohtanu sen kummempaa, kuin vaan lähteä puol tuntia aikaisemmin, jotta voin palata pari, kolme kertaa takaisin hakemaan kaikkea unohtunutta kuten joka viikko. :facepalm: Ollaan siellä puolen aikaan.

Ens viikko on juhannusviikko, joten alustavasti mietittiin, et alkuviikosta vois yrittää treffata, jos porukka on lähdössä jussin viettoon mökeille, mummoloihin jne. Onko päivätoiveita?

Esikoinen kotiutuu viikon mittaiselta leiriltä su. Katotaan millä mielellä neiti on. Jos kotipäivä äidin ja pikkusiskon kanssa kiinnostaa, niin sit tietenkin priorisoidaan sen mukaan, mutta jos pitää päästä heti kavereita tapaamaan, niin sit mekin liitytään seuraan ma. :)

Meille käy se maanantai myös:) Muuten tulisin leffaan, mutta ei vaan se itse elokuva yhtään nappaa:rolleyes:

Onko se klo 11 hyvä aika kaikille huomisen tulijoille? Ja missäs tavattaisiin? Itse toivoisin jotain mahd. tilavaa paikkaa että mahdutaan kaikki vaunujen kanssa, meitä kuitenkin on ilmeisesti melko paljon porukkaa tulossa. Viimeksi kun itse olin mukana ja tavattiin Forumin Picnicissä niin meinasi käydä vähän ahtaaksi. Forumissa on kyllä tosi kivat lastenhoitotilat (Kampin tiloista ei oo vielä kokemusta), että sen suhteen Forumin yläkerta olisi hyvä vaihtoehto. :)

Klo 11 käy hyvin:) Kampissa se lastenhoitohuone on eri kerroksessa kun kahvilat ja ne hissit on vaikeat:/ Ollaan Forumissa oltu siinä yhdessä kahvilassa, siinä on kivasti tilaa, mutta aurinko paistaa ikävästi päin näköä:/ Tietty voidaan mennä muuallekkin, mutta picnic on tähän mennessä osoittautunut parhaaksi paikaksi vaikka ahdas onkin.

Pitäiskö sitten nähdä huomenna siellä Forumin yläkerrassa? onko se sitten kuitenkin se picnic, koitetaanko mahtua sinne?

Jokohan ne on saanu sinne Kampin 5 krs.n invavessaan hoitopöydän? Meille käy hyvin forumin picnic. :)

Takaisin