Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keskiviikko klo 11 sopii hyvin. :) Mikäs se kahvila olikaan, missä ootte nähneet Forumissa, ja mikä kerros? Että löydän paikalle... :happy:

Mekin saatetaan liittyä seuraan ke sikäli, mikäli esikoinen keksii itselleen äidin ja vauvasiskon seuraa parempaa lomaviihdykettä. Äkkiseltään veikkaisin, että keksii tuo... :joyful:

klo 11 kuullosta hyvältä:) Olisko picnic tällä kertaa vai jokin muuu? Ulla, ollaan oltu siellä ylimässä kerroksessa ja kahvila on vaihdellut:)

Katotaan päästäiskö mekin. Oon tosi huono vielä lähdöissä kun vauva huutaa ja esikoisen perässä pitää juosta ja just kun pääsis lähtemään pitää vielä ruokkia joku, ja sit oonkin jo ihan tuskanhikinen vaikka just käyny suihkussa :D mutta olis kiva jutella toisten samassa tilanteessa olevien kanssa,kun kellään mun tutulla ei ole wauwaa

Eikä tarvii stressata kellon kanssa, ei kaikki(kukaan) ole koskaan minuutilleen, tässä seurassa on ihan ymmärrettävää, jos lähtö venyy puolella tunnilla.. :grin

Me herättiin ihan hetki sitten, kun esikoinen soitteli yökyläpaikastaan. :wideyed: Ei siis ees yritetä ehtiä siihen 11:een, mutta tullaan kyllä, kunhan tästä keretään.

On kuulkaas levännyt olo... :happy:

Kyllä meillä jää taas tulematta :/ sain jo meikattuakin vähän,mutta just saapu pihaan kuorma-autollinen talon remppakamoja rautakaupasta,niin jään ny sit tänne ohjaamaan ne oikeille paikoilleen, ja kun matkaan sinne pitäis jo varata 45 min.. Yritän seuraavalla kerralla sitten taas uudelleen,kyllä mä vielä joskus pääsen, prkl :D

Meille tulikin nyt muuta menoa silleen, että ei ehditä tulemaan. Toivottavasti ens viikolla ehittäis.

Nyt kyllä harmittaa!:( Nukuin pommiin. Vaikka on ihan mukavaa nukkua pitkään, niin olisi ollut ihanaa päästä näkemään uusia vauvoja! Ensi kerralla sitten!

Takaisin