Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me jäädään viettämään kotipäivää leiriltä kotiutuneen isosiskon kanssa. Ens kerralla sit taas... :)

Me tullaan myöhässä, kun poju päätti ensin ottaa vielä aamutorkut ja heräsi juuri päättäen että hänellä on nyt nälkä. Varmaan monille tuttu tilanne... :wink Eli syötän vielän pojan ja lähdetään sitten tulemaan. :)

Meille tuli äkkilähtö muumihuoneesta kotiin, kun tajusin mitä kello oli (kotipalvelu tuli meille yhdeksi) eli mitään ei sattunut tms vaikka yhtäkkiä Ronjan kanssa hävittiinkin :rolleyes: tuli vähän huono-omatunto kun ei ehditty tulla sanomaan heippa, mutta vaunujen kanssa sinne kahvilan perälle luoviminen jne... mutta nähdään toivottavasti taas pian!

:flower HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!! :flower

Me mietittiinkin minne ihmeeseen yhtäkkiä katosit!:D Mutta eipä se mitään. Hyvä jos kerkesitten sitten ajoissa kotiin:)

Hyvää juhannusta!:cat:

Mennään vaan Johtoon :) Toki Picnic käy myös. Onko taas perus klo 11?

Onko meitä tulossa vaan kolme tyyppiä?:DD

Mulle käy kaikki! Päättäkää te.

Me tullaan myös! Tultiinkin jo tänään takas stadiin ja huomenna pitäis päästä vielä karkuun remonttia :) kaikki käy, mut sovitaan vaihteeksi se johto!

Mä nukuin pommiin!:O Olin jo heräänyt, mutta laitoin vielä ''hetkeksi'' silmät kiinni:rolleyes: Ensi kertaan!

Me ollaan lomilla niin treffit jää vähäksi aikaa. Hyppään sit taas mukaan mieluusti. Ihanaa kesää kaikille!

Me ollaan stadissa ja ehdittäis nähdä tiistaina tai perjantaina, mut jos näin kiva ilma niin mieluummin jossain ulkona :) esim musiikitalon terassi, cafe piritta, koffarin fanny..

Takaisin