Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsempit pookkanalle täältäkin, meilläkin lopulta käynnistys vesien menon jälkeen Jorvissa ja oli tosi ihanaa henkilökuntaa, kaikkien kaa ei tietenkää kemiat aina osu mut asiansa osaavia!

Hurjasti tsemppiä pookkana ja tervetuloa mukaan Anskurai ja fashionhunny! Ens viikolla meille käy muut päivät paitsi maanantai. Loppuviikosta moni on varmaan pääsiäisen vietossa, joten ehdotan keskiviikkoa. Miltäs kuulostaa?

Mun täytyy varmaan kattoo sit silloin keskiviikkona mikä on fiilis, kun tiistaina on sen verran menoa että voi olla että oon sit keskiviikkona ihan poikki.... Mut jos vain jaksan (eikä pikkuinen päätä ulostautua) niin oon messissä! :)

Mulla tuo keskiviikko ei käy kun aamulla neuvola ja 12.30 "masukuva". <3 käyn ottamassa kun muistakin lapsista on ettei tule pahaa mieltä. Ja la sillätavalla lähellä että hyvä ottaa että ehtii. Mulle kävis to... Tai sit menee seuraavalle viikolle...

Keskiviikko ja torstai käy meille ens viikolla :)
Oliko paikasta jo jotain puhetta?

Voi hitsin hitsi, jostakin syystä mennyt ihan ohitse nämä viime tapaamiset. Laitoin itseni vielä ketjun seuraajaksi, että näen milloin viestejä tulee. No joka tapauksessa, jos en ole jakautunut ensi viikkoon mennessä niin tulisin mielelläni taas mukaan kahvittelemaan.

Mä en tiedä tosta torstaista. Miehellä on vapaapäivä ja esikoinenkin pääsee aikaisin, niin voi olla että lähdetään mökille tms.

Me ollaan kans lähös mökille torstaina.. Otetaanko nyt keskiviikko ja fashionhunny ehdottaa seuraavalle viikolle päivää? :)

Sopii. Nähkää te niin katotaan sit. Me kun ollaan pääsiäinen täällä, eikä mennä kun Korkeavuorenkadulle anoppilaan. Ei viitsitä edes Porkkalaan lähteä kun tie pitkä ja mutkainen ja aikaa vie, jos jotain sattuu. La sen verran lähellä sit kuitenki ja mr. Murphy aina sitten jos ei mieti tommosia juttuja... :-)

Takaisin