Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan tulossa huomenna, mutta osallistutaan kyllä mieluusti myös ens viikolla. :)

No pöh, mulla on näköjään tänään joku ihmeen kova kolotus-päivä, että aika tuskaa liikkuminen... :shifty: Taitaa tämä päivä mennä nyt lepäillessä enkä lähde repimään itseäni keskustaan...

Tsempit täältäkin, Ulla88! Joskus se kroppa vain muistuttelee lepäämisestä ja silloin on kyllä syytä kuunnella. Eipä ole enää pitkään odotusta sulla edessä. :)

Mulla on surkea nukkumisyö takana ja noita kolotuksia tänään, joten minäkään en nyt sitten ole tulossa:sad001

Kiitos taas erinomaisesta lounas-/ kahvitteluseurasta Miihkali ja BlueMoon! :) Juteltiin tuossa Miihkalin kanssa lähtiessämme, että ensi viikolla voisi yrittää treffata alkuviikosta.

Miltä tiistai kuulostaisi? Löytyisikö silloin innokkaita kahvittelijoita? Entä onko toiveita paikan suhteen?

Mulle sopii kans ihan minä päivänä vaan. Ja jos Malmia mietitään tällä kertaa treffauspaikaksi niin sopii paremmin kuin hyvin, Malmilla kun asustelen. :happy: Mut ei oo ongelma myöskään lähteä muuallekin.

Mä ehdotin aiemmin tiistaita, mutta esikoisen aikatauluista johtuen en valitettavasti voi silloin lähteä Malmille saakka (matka vie tunnin suuntaansa), mutta Kamppi- tai Itis-treffit aamupäivästä, esim. 11:00 tai 11:30 onnistuis. Se "lentokenttälounas" kuulostaa kyllä muuten oikein hauskalta. Sopivampana päivänä oon ehdottomasti mukana. :) Jos Malmi on muille sopiva kohde alkavalla viikolla, niin sitten mä vaan jätän tän viikon treffit väliin ja oon mukana sitten taas ens kerralla.

Takaisin