Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole mitään sovittu, mutta varmasti löytyy osallistujia, kunhan päätetään aika ja paikka :)
Meillä on aika paljon ohjelmaa ens viikolla, päästään ehkä vaan jos pe aamupäivä tai viikonloppuna, mut sopikaa joku päivä mikä käy useammille, me tullaan jos ehditään :)

Onks kukaan tulossa lapsimessuille ens viikonloppuna? :)

Mä oon messuilla ainakin koko sunnuntain, kun luotsaan esikoisen tanssiryhmää messujen yhteydessä järjestettävissä kisoissa, mutta voi olla, että tulee lauantainakin siellä pyörähdettyä. Kahvitreffeillekin osallistutaan mieluusti viikolla, jos vaan päivä ja aika natsaa.

Mulla alkaa liikkuminen olla sen verran hankalaa ton ison mahan kanssa, et en uskalla etukäteen luvata lähteväni yhtään minnekään. Joka päivä pitää kattoo fiiliksen mukaan. Ja voihan myös olla, että lähtö synnärille tulee hetkenä minä hyvänsä, kun laskettu aikakin on jo ohitettu... :wink

Ääh. Lupasin esikoiselle spesiaalipäivän torstaille, joten olen kiinni. :-) taas siirtyy kohdallani. Mut nää on vähän must kun kohta pikkukaveri täällä ja äidin huomio taas vähän aikaa vauvassa enemmän.

Takaisin