Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Hitsin pimpulat unohdin äänestää :D mutta alustavasti pitäisi kyllä sopia tuo päivä ja lounas
 
Noniin 21.2. Näyttää olevan voittaja, sovitaanko se? Ehdottaisin lounasta klo 12 aikaan, sopisko kaikille? :)

Hmm näyttäs olevan hiihtoloma viikolla. Jos pääsen niin mun pitäs ottaa aika varmasti kaikki lapset mukaan... haittaako?
 
Mäkin unohdin sit äänestää, mutta todennäköisesti tuo päivä käy.
 
Unohdin myös äänestää, päivä sopis kyllä mutta kellonaika ei kun menee niin lähelle esikoisen päiväunia :sorry: illalla olisi kyllä sopinut kun esikoinen menee hoitoon silloin..
 
Meille ei käykään tuo päivä kun on esikoisen hampaan poisto klo 10... no seuraavalla kerralla sitten.
 
Päivä ja kellonaika sopii mulle, esikoinen 2,5v täytyy todennäköisesti ottaa mukaan, jos ei haittaa :)
 
Päivä ja kellonaika sopii mulle, esikoinen 2,5v täytyy todennäköisesti ottaa mukaan, jos ei haittaa :)

Ei haittaa mua ainakaan, tervetuloa! Pitäiskö valita sit joku sellanen paikka jossa olis leikkinurkka tms? Esim. Stokkan yläkerta?
 
Ei haittaa mua ainakaan, tervetuloa! Pitäiskö valita sit joku sellanen paikka jossa olis leikkinurkka tms? Esim. Stokkan yläkerta?

Se sopis hyvin! Jos vaikka muutaman sanan ehtis vaihtaa teidänkin kanssa leikkipaikan turvin :wink
 
Sovittaisko sit se 21.2. Klo 12 stokkan yläkerrassa siinä leikkipaikan vieressä? :)

Sopii alustavasti ainakin paikka ja kellonaika :) täytyy vielä vähän katsoa lähempänä tuota päivämäärä
 
Näin mä ymmärtäisin, että olisi aina yhden hengen huone synnyttäneelle ja puoliso voi myös yöpyä siellä. Kuulostaa kyllä hyvältä :) oon itte valinnut tuon Jorvin synnytyssairaalaksi eli nyt sitten tän myötä Espoon sairaala, mikäli vaan tuonne silloin mahtuu kun oma synnytys käynnistyy.
 
Hah pitäskö kuitenkin sitten Kotkan sijaan kurvata Espooseen jos ei naikkarille mahdu :wink
 
Joo, eihän noiden etäisyys oo kuin 15 minuutin ajomatka ovelta ovelle, me asutaan tässä Jorvin ja Naikkarin keskellä :) et riippuu tietty mistä suunnasta tulee, mut voiko siis Kotka mitenkään olla lähempänä? Me oltiin viimeks eli 2015 Jorvissa ja oltiin tosi tyytyväisiä. Yks sukulaiskätilö myös sitä mulle kehui, oli ollut kaikissa Husin sairaaloissa töissä. Ja tosta Espoon sairaalasta mulla on tosi hyvät vibat, tosi kivan ja modernin oloinen ainakin muilta tiloiltaan.
 
Joo, eihän noiden etäisyys oo kuin 15 minuutin ajomatka ovelta ovelle, me asutaan tässä Jorvin ja Naikkarin keskellä :) et riippuu tietty mistä suunnasta tulee, mut voiko siis Kotka mitenkään olla lähempänä? Me oltiin viimeks eli 2015 Jorvissa ja oltiin tosi tyytyväisiä. Yks sukulaiskätilö myös sitä mulle kehui, oli ollut kaikissa Husin sairaaloissa töissä. Ja tosta Espoon sairaalasta mulla on tosi hyvät vibat, tosi kivan ja modernin oloinen ainakin muilta tiloiltaan.

Kilometrejä meiltä tulee Jorviin vähemmän kyllä kun Kotkaan mutta Kotkaan pääsee posottamaan motaria suoraan kun Jorviin pitää ajella kehä 3 kautta. Ajallisesti siis menee aika samoihin. Varsinkin jos ruuhka aikaan lähtee niin Jorviin menee äkkiä kauemmin.
 
Joo miten kiva kun siirtyy Espoon sairaalaan Jorvi! Uudet tilat, koko kerros vuokrattu vanhuksille alunperin suunnitelluissa tiloissa 10 vuodeks, mutta saavat varmaan hyvin tehtyä tarvitsemansa tilat siellä. Kaikki saa oman huoneen, en tiedä mihin se mies mahtuu nukkumaan mutta saa olla siellä niin paljon kuin haluaa.

Meiltä on 15 minsaa autolla Jorviin, olis kyllä ehdottomasti lähin. Pitää selvitellä pysäköinnin hinta. Espoom sairaalassa on iso halli :)
 
Mäkin rupesin vakavissaan pohtimaan Espooseen lähtöä mut asutaan niin paljon lähempänä naistenklinikkaa, joku 5 minuuttia vaan autolla, kun taas Jorviin menee yli puol tuntia vaikka ei olis erityistä liikennettä niin on se naikkari kumminki kätevämpi... Mutta, sitähän ei tosiaan tiedä minne mahtuu että ehkä pikemmin nyt niin päin et jos naistenklinikalla on sulku niin nyt ei ainakaan harmita jos joudutaankin Espooseen :D
 
Takaisin
Top