Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Mä missasin bussin ja samalla myös junan, niin oon vähän myöhässä, mutta tulossa kuitenkin! Ei kyllä enään montaa juoksu askelta voi bussiin ottaa tän mahan kans ;D
 
Mekin vähän myöhässä, metrossa tosin jo, et varmaan 15 yli siellä.
 
Hei kaikilla alkaa varmaan olla jo nyytit sylissä? Pitäiskö miettiä ekoja vauva treffejä? Olisko toukokuussa tai kesäkuussa? Voin tehdä taas Doodlen sitten. Onko ajatuksia paikoista minne mahtuu isolla vaunuporukalla? Oon ite just lounaalla Alppilan kirkon kahvilassa, täällä ainaki hyvin tilaa ja hyvät hoitomahdollisuudet ja leikkitilat, mutta onko paikka hankala muille? Mitä muita olis? Citycenterin 2 kerroksen ravintolamaailmassa oli myös tilaa mut ei hoitohuonetta yms lähellä.
 
Joo josko mekin vihdoin päästäis. Toukokuu olis parempi kun kesäkuussa on jo kaikki lapset lomalla :)
 
Mie tonne nyt muutaman päivän vastasin - voi olla että järjestyy muitakin. Sellasen huomasin että 10.5. On helatorstai ja pyhä sekä 13.5. On äitienpäivä. Ne ei varmaankaan monellekaan sovi...
Mulle ei muutenkaan sovi viikonloppuisin ja arkisinkin oikeestaan vaan päivällä. Hankala ihminen :D
 
Mulle sopii suunnilleen kaikki ti-to about lounas aikaan, niin ehdin sitten hakeen esikoista hoidosta. Muutamalle päivälle tais olla jotain menoja, mut muokkaan myöhemmin kun en jaksa nyt mennä kalenteria hakemaan.
 
Voittajapäivät olis 8. Tai 15.5. Sovitaanko toi 8.5. Sit? Muutkin saa osallistua vaikka ei olis Doodlen vastannutkaan :) oisko lounastreffit klo 12 hyvä kaikille? Sopisko taas se stockan yläkerta? Olis tilaa rattailla hyvin? Muitakin ajatuksia saa toki heittää!
 
Voittajapäivät olis 8. Tai 15.5. Sovitaanko toi 8.5. Sit? Muutkin saa osallistua vaikka ei olis Doodlen vastannutkaan :) oisko lounastreffit klo 12 hyvä kaikille? Sopisko taas se stockan yläkerta? Olis tilaa rattailla hyvin? Muitakin ajatuksia saa toki heittää!

Mites Itäkeskuksessa se uusi Easton? Siellä on ravintola maailma, en kyllä ole käynyt kun rakennusvaiheessa :wink Onko muiden vaikea tulla itikseen? Mun olis helpompi tulla sinne mutta toki pääsen siitä metrolla sitten keskustaankin...
 
Mites Itäkeskuksessa se uusi Easton? Siellä on ravintola maailma, en kyllä ole käynyt kun rakennusvaiheessa :wink Onko muiden vaikea tulla itikseen? Mun olis helpompi tulla sinne mutta toki pääsen siitä metrolla sitten keskustaankin...

Sopii! En ookaan käynyt tuolla Eastonissa vielä! :)
 
Meiltä pääsee bussilla suoraan itikseen nykyään, vaikkakin matka-aika on hieman pitkä. Tai sit voin tulla autolla jos on auto käytössä.
Eli sopii hyvin toi easton. Tuleepahan käytyä sielläkin sitten ekan kerran.
 
Nähdäänkö siellä siis klo 12? Jossain sisäänkäynnin luona? Toivottavasti ei oo monta ovee siellä :D
 
Nähdäänkö siellä siis klo 12? Jossain sisäänkäynnin luona? Toivottavasti ei oo monta ovee siellä :D

Se ravintola maailma on sellanen avonainen paikka - siinä ei ole ovea :)
Yritän ettiä kartan siitä Eastonista...
 
Hmm... siellä on kaikenlaisia paikkoja näköjään eri kerroksissa mutta se mikä mulle tuli mieleen niin siinä on american diner, wasabi sushi ja panda king vierekkäin. Samassa kerroksessa on leikkipaikka ja vauvanhoitohuone.
Se on krs 1.
Sopisko jos nähdään siinä liukuportaiden ja American dinerin välillä jossain?
Eastonilla on hieno 3D kartta niiden sivuilla https://eastonhelsinki.fi/liikkeet/
 
Mä voisin tulla mukaan vaikken osallistunut doodleen :) aika ja paikka sopii. Mulla on taas tuo isompikin mukana et katsotaan miten menee ja kauan pystytään olemaan, mut kiva ois taas nähdä teitä ja nyt vauvojakin!
 
Mulla on kuumetta ja joku mahtava kevätflunssa. Olo ei just nyt kovin häävi... Eli ellei tuu ihmeparantumista pikasesti niin joudutaan tällä kertaa jättää väliin.
 
Höh, mä olin unohtanut sopineeni piha-aidan rakennustalkoiden aloituksen huomiselle. En ehkä kehtaa jättää mun porukoita keskenään rakentamaan aitaa, joten multa jää väliin huomiset treffit. Sopikaahan uutta aikaa huomenna, niin yritetään seuraaville!
 
Ketäs meitä nyt on sitten tulossa? Minä, Nautilus ja Marissa? Onko muita?
 
Takaisin
Top