Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Ajattelin tännekkin huikata mikäli joku tarttee käytettyjä yhdistelmävaunuja. Ollaan myymässä esikoisella käytössä olleita hyväkuntoisia Britax Go yhdistelmävaunuja (väri Chili Pepper) erillisillä talvirenkailla ja molemmilla sadesuojilla. Saa laittaa yksityisviestiä jos kiinnostaa! :)
 
Hei kaikille! Täällä myös yksi pääkaupunkiseudun (hki) tuleva maalismamma :)

Toista lasta odotetaan perheeseen saapuvaksi, esikoinen nyt 1v8kk eli himpun verran vajaa kaksi vuotta tulee meillä ikäeroa jos päästään laskettuun aikaan saakka. Esikoisen mammaloman ajan kavereista suurin osa palannut töihin, joten voisi olla kiva tutustua uusiin mammakavereihin.

Täällä raskausaika sujunut alun pahoinvoinnin jälkeen ihan mukavasti, tosin nyt rv 26 alkaa olo tuntua jo aika isolta ja vähän raihnaiselta. Maha tuntuu olevan isompi kuin esikoisesta näillä viikoilla :D

Tuohon sopimaanne tapaamiseen en pääse mukaan, mutta ehkä sitten seuraavaan. Mukavaa joulun odotusta kaikille!
 
Hei kaikille! Täällä myös yksi pääkaupunkiseudun (hki) tuleva maalismamma :)

Toista lasta odotetaan perheeseen saapuvaksi, esikoinen nyt 1v8kk eli himpun verran vajaa kaksi vuotta tulee meillä ikäeroa jos päästään laskettuun aikaan saakka. Esikoisen mammaloman ajan kavereista suurin osa palannut töihin, joten voisi olla kiva tutustua uusiin mammakavereihin.

Täällä raskausaika sujunut alun pahoinvoinnin jälkeen ihan mukavasti, tosin nyt rv 26 alkaa olo tuntua jo aika isolta ja vähän raihnaiselta. Maha tuntuu olevan isompi kuin esikoisesta näillä viikoilla :D

Tuohon sopimaanne tapaamiseen en pääse mukaan, mutta ehkä sitten seuraavaan. Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Tervetuloa joukkoon! Täälläkin on sama fiilis, viikkoja sen 27+1 ja tää vatsa on nyt jo aivan vallaton :sorry: varmaankin vaikuttaa paljonkin tuo ettei edellisestä raskaudesta kovin kauaa ole, esikoinen on nyt 1v 4kk :)
 
Vieläkö täällä on tiistain mammamiittiin tulossa porukkaa? Ettei käy niin että siellä yksin on ja turhaan odottaa.
 
Mä en pääsekkään paikalle tällä kertaa kun osuu just esikoisen unikoulu noille päiville :shifty: pakko olla kotona illat suht rauhallisis tunnelmis et sujuis toi unikoulu mahdollisimman kivuttomasti.

Mut toivottavasti ensi kerralla pääsen mukaan! :)
 
Vieläkö täällä on tiistain mammamiittiin tulossa porukkaa? Ettei käy niin että siellä yksin on ja turhaan odottaa.

Mä ainakin yritän tulla. Meinasin just tulla kyselemään, jännittääkö muita yhtään :D mä olen todella ujo uusien ihmisten kanssa livenä, mutta aion yrittää!
 
Mä en pääsekään :sad001 Miehellä iltameno ja mun hoidettava koiruliinit. Toivottavasti sit seuraavalle kerralle :)
 
Mä ainakin yritän tulla. Meinasin just tulla kyselemään, jännittääkö muita yhtään :D mä olen todella ujo uusien ihmisten kanssa livenä, mutta aion yrittää!

Rohkeasti mukaan vaan :) kyllä vähän itseäkin jännittää kun on ihan uusia ihmisiä ja en ole itsekään mikään hirmuisen sosiaalinen. Mukavaa kuitenkin tutustua ihan kasvotusten ja varmasti puhuttavaa löytyy kun kaikki ollaan samassa tilassa :D ja mikäs sen hienompaa olisi jos sais ihan kunnon mammakavereita kun mulla ei oikein ole ketään ihan lähipiirissä kenen kanssa jakaa ajatuksia vaikka pieniä lapsia tutuilta löytyy.
 
Oho, hienosti täällä on päästy jo tapaamisvaiheeseen! Esikon ryhmässä eka tapaaminen yhtään missään tuli ees yritettyä järjestää vasta kun vauvat oli jotain 6 kk (salaisella puolella), mutta siitä kuoriutui sitten sitäkin tiiviimpi porukka. Oon Helsingissä kanssa käynyt muutamassa tapaamisessa, vaikka itse en siis pk-seutulaisia ole, mutta aika läheltä, Riihimäeltä.

Mukavaa tapaamista teille! Mulla on nyt niin kiireistä ennen joulua etten kerkiä tapaamisia miettiä (osa-aikatyöt, jatkotutkinnon viimeistely, taapero, koiranpennun tuloon valmistautuminen jne) mutta täytyy kattella miten tästä eteenpäin jos nyt täällä jatkossakin tulee säännöllisesti pyörittyä.
 
Mä oon täällä jo, aika täynnä mutta täällä ihan perällä oli vielä tilaa :) mulla on kirkkaan oranssia huulipunaa ja musta neule jossa hopeista hilettä.
 
Mä oon kassa jonossa, yritän löytää sinne :) otan vaan tosta jotain juotavaa :)
 
Mä menin kans jonoon, siinä sohvalla, vasemmalla reunalla jätin mun vihreän takin ja mustan neuleen paikkamerkiksi!
 
Odotan juomaa, sininen takki pipo jossa tassunjäljet
 
Noniin, sain tilattua, eli täällä ihan perällä kun on tää pitkä sohva, sen vasemmalla puolella istun melkein päässä :)
 
Takaisin
Top