Pääkaupunkiseudun äipät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plää 7.6 mulla iltavuoro ellen saa vaihdettua sitä jonkun kanssa aamuun :/ joka loppuis sit 15

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Ehdotuksia? :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Kuinkas monelle kävisi la 14.6. tai su 15.6.? Mulle kävisi kyllä kumpi vaan! Olisi käynyt 7.6. päivä myös. :)

Niin ja vähän säävarauksella tietty, jos on ihan karsea ja kylmä keli, niin sitten voisi mennä vaikka kahville tai syömään?

Käy mulle.

Toistan itseäni, mut ihan vaa jotta pysyn kelkassa: kaikki käy :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tuo kuun puoliväli kuulostaa kanssa paremmalta, kun meinaa vapaita viikonlopuksi kysellä :)

Hei,
tosi kivaa että löytyy tällainen pk-seutu ryhmä :). Ja ihanaa jos järkätään treffejä kesän/syksyn mittaan. Mä olen polttareissa 14-15.6 (tulossa neljät häät kesällä whoop whoop). Mutta tulen mielellään mukaan heinäkuun treffeille jos sellaisia sitten järkätään. Tällä hetkellä rv 11 + 6.

Hei, tämäpä kiva! Mukavaa jos pääsee tutustumaan. :) Toistaiseksi näyttäis että pääsen paikalle.. Kuulostellaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eli sovitaanko lauantai 14.6? Klo15?

En oo saanu työvuorolistaa vielä sinne asti.. saas nähä :(

Juu sovitaan vaan! Jos mennään suokkiin niin pitäiskö kuitenkin nähdä aikaisemmin? Siinä menee helposti aikaa kun matkataan lautalla, kävellään ja etsitään kiva paikka ym.

Käy hyvin! Pistä Lauruska93 vapaatoive!! Mun on laitettava ajoissa tai oon saletisti töissä xD

Heips! Kiva, kun löytyi tällainen ryhmä! Olispas kiva nähdä muita odottavia äitejä PK-seudulta! Yritän päästä myöskin mukaan tapaamiseen :)

Mäkin Vantaalaisena pääsen mukaan tapaamisiin, tosin tuo miehen vuorotyö ja jo olemassaolevat lapset rajoittaa osallistumisia jonkinverran. :) Mieluusti tutustuisin ensin vähän enemmän tälleen netissä? :)

Käy hyvin! Pistä Lauruska93 vapaatoive!! Mun on laitettava ajoissa tai oon saletisti töissä xD

Pomo ehti jo repästä sen listan seinästä ennenku huomasin tän >:(

Ku poikkeuksellisesti se otti se ny reilusti aiemmi pois. :/

Takaisin