Pääkaupunkiseudun äipät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Täälläkin yksi pk-seutulainen, Vantaalta tarkemmin. Täälläkin kaivattaisiin mammakavereita, koska satutaan olemaan ensimmäiset lisääntyvät meidän kaveripiiristä! Eli siis ainakin juttuseura olis enemmän ku jees :)

Tosta kesäkuun tapaamisesta en vielä osaa sanoa, mutta katsellaan lähempänä! :)

No moi :))) itse Espoosta! Ja samat sanat kuin sielläkin ! Tutuilla lapsia muttei ystävillä keitä ihan treffais! :/

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Jos joku haluaaa niin laittakaa mulle viestiä yksärillä. Mitään kireereitähän mulla ei ole :D omassakin kaveripiiirissä kavereita 40 ikävuoteen asti. Kuhan vaan koet että sulta löytyy jonkunlaista huumoria ja luotettavuutta :')

Täällä on yksi töölöläinen odottelija. Valitettavasti tuo 7.6 tapaaminen ei käy, kun olen ystävän "polttareissa" Berliinissä silloin, mutta jospa sitten seuraava tapaaminen sopisi kalenteriin. Eiköhän näitä järjestellä useampiakin? :)

Mulla la 31.10, mutta käväsen tääläkin välillä. Mullekkaan ei tosiaan käy toi 7.6., mökkireissulla silloin. Jospa sit toisella kerralla pääsis mukaan.

Joo. Tiedättekö mitä. 7.6 on pois nyt sitten multakin laskuista, koska silloin on ystävän valmistujaiset... heitän vain ajatuksen ilmaan: entäpä tapaaminen ihan arkipäivänä?? Tuntuu, että kesäviikonloput täyttyy ystävien ja sukulaisten ja omista juhlista ja menoista. Ps. Hyvää äitienpäivää kaikille.!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Mustakin olisi mukava tutustua teihin muihin odottajiin:wink Mulle tapaaminen käy arki-iltaisinkin, koska tosiaan kesäviikonloput tuppaa olemaan usein täynnä ohjelmaa jos töissä ei ole..

Mullekin käy periaatteessa arki-illat, kunhan ei vaan satu iltavuoropäivälle (mulla on niitä yleensä 1/viikko).

Tiedän että tää ei nyt varsinaisesti ole mikään myyntipalsta, mutta olisiko kellään pääkaupunkiseudun äipällä tarvetta sinisille HM Mama-merkkisille äitiysfarkuille, kokoa 40? Ostin ne käyttämättöminä ja oon muutamia kertoja pitänyt jalassa, ovat kuitenkin edelleen melkein uutta vastaavassa kunnossa. Eivät yksinkertaisesti vaan enää mahdu mulle reidestä ja peffasta. :grin Hintapyyntö vois olla vaikka 6 e. Sitten olisi mustat HM Mama leggingsit kokoa M, joissa on sama juttu. Ovat suht paksua ja napakkaa kangasta, ja edessä ns. prässiompeleet. Hp. 3 €. Jos jotakuta kiinnostaa niin voin laittaa kuvia. :) Nouto onnistuisi Espoon Otaniemestä arkisin ja toukokuun lopusta eteenpäin myös Pasilasta arkisin. :anyone

Itse ajattelin ottaa mukaan jotain syötävää picnic-hengessä. Toivottavasti muitakin intoutuu paikalle, minä siellä satavarmasti hengailen ainakin sen pari tuntia ihan vaikka sitten itsekseni, jos muilla on menoa. Pistän vaikka tuntomerkkejä lähempänä :)

Mulle käy kyllä tuo 17.6. jos ei tuu mitään tosi yllättävää. Voishan sitä varmaan jo Kauppatorillakin treffata ja mennä samalla lautalla, mutta sumplitaan sitä sitten lähempänä.

Hmmm mä voisin kans tsiigaa työvuorot jos päääsis ^^

Hei! Täällä myös yksi kesän aikana pääkaupunki seudulle muuttava odottaja :-) Ikää on 22v. ja ensimmäistä odotellaan. Laskettu aika on 9.11, olisi mukava tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin myös uudella paikkakunnalla :-)

Mä pääsen kyllä :) Ja mielellään treffaan jo kauppatorilla :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Seuraavassa ehdotus tavata muita odottavia äitejä: Tiistaina 17.6 Suomenlinnan Piperi-puiston lammen äärellä klo 17 alkaen. Kartan löydät linkistä: http://www.suomenlinna.fi/files/1975/matkailijankartta.jpg .

Ajattelin muistutukseksi laittaa uudelleen :) Lauttoja kauppatorilta lähtee 15minuutin välein. Jos nyt tulee tosi huono keli, niin sitten siirretään päivää. Muutoin, see you mamas :D

Jee kivaa! :) Mä ajattelin että voisin mennä jo16.20 lautalla, jos joku haluaa treffata jo Kauppatorilla niin voin laittaa sit tuntomerkkejä lähempänä.

Jeee!!! Mulla on vapaapäivä 17.6 :) Mä voisin kanssa jo Kauppatorilla törmätä. Ei tuu tylsä matka :wink

Takaisin