Pääkaupunkiseudun äipät

Stork

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2014
Perustin tällaisen ketjun sitä varten, että jos halukkaita löytyis esim. tapaamiseen, kun kesä saapuu. Mulla ei lähipiirissä ole kuin yksi lähellä asustava pienen äiti ja ois kiva, jos sais solmittuu vaik uusii tuttavuuksii leikkitreffien ja muiden merkeissä. Olen päässäni pyöritellyt ajatusta kesä- heinäkuun picnic tapaamisesta Suomenlinnassa... eli ajoissa kyselen, mutta haitanneeko tuo :D sosiaalisin terkuin: 1.tulossa, 8+6 menossa :wink

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Tämä on hyvä! Saanko ilmoittautua tänne vaikka osoite on vielä ulkomaat, mutta elokuusta alkaen Helsinki? Ja Suomenlinna on tosi hyvä idea :) harmi vain että itsellä kesä-heinäkuu ei vielä mahdollinen :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No eiks me voitais sopia vaikka useammatkin treffit porukalla?? Sit on hauska, ku masutki näkyy, niin löydetään helposti toisemme :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan huikee idis!! :) Jos Kirkkonummen periferia lasketaan vielä mukaan pk-seutuun, niin mäkin liittyisin mielelläni joukkoon! Bussilla pääsen tosi kätsysti suoraan Kamppiin ja siitä mihin vain. Täälläkin siis eka tulossa ja 10+1 menossa. Juhannuksesta ollaan n. 2 viikkoa reissussa ja n. 10.-17.7. tienoilla kans, mutta muuten hengaillaan kyllä aika lailla kotosalla. Jos kesäkuussa on lämmintä ja hyvät säät, niin voisihan sitä Suokin piknikkiä ajatella vaikka ennen juhannusta joku vklp?
 
Kivaa! Täälläkin siis ensimmäinen tuloillaan ja 10+2 menossa :) roikun täällä hengessä mukana siihen asti että, osoitteen kohdalla lukee taas Helsinki :) ja tosi kätevää ettei tarvita neilikkaa rinnuksiin tms kun vatsasta tunnistaa tuolloin jo varmasti :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin voisin liittyä joukkoon Espoosta. Toinen tulossa, ehkä seitsemän viikkoa kasassa, ja esikoinen lähes 12kk.
 
Hei IHANAA löytää tällänen ketju! :) Espoosta siis huhuilen. Rv10 nyt mennään.. tosin hissukseen ja pienen "pelon" ympäröimänä mutta mukana kuitenkin :)) en todellakaan ole ikärasisti mutta saako udella minkä ikäisiö odottajia täällä on =) ? Itse odotan esikoista. ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ikähaarukkaa voi kurkkii kans tuolta 'Ketä meitä täällä on?'-ketjusta, mutta voinhan tässäkin kerrata, että 27vuotias immeinen täällä huhuilee :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kanssa elokuussa 27v :) Tapaaminen kuulostaa hyvältä ja kesällä teen tähän tietoon vaan töitä joten ajankohta sitten lähempänä hyvä sopia. Työvuoroja buukattava sitten sen mukaan :rolleyes:
 
Toi suomenlinna kuullostaa nii ihanalta... mä voin jo kuvitella meiät viltillä mutustamassa mansikoita ja muita herkkuja masut pystys :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiva idea! Mä voisin liittyä mukaan Espoosta. Kannatan myös Suokkia.
Toista lasta odotan ja tänään on 9+2.
 
Kuulostaa hyvältä! Jos vaan uskaltautuis mukaan :D Työvuorot pitää tietenki sopii sit, et jos n.kuukautta ennen sais päivän sovittua. Itse 21v Helsingistä :)
 
Mäkin olisin messissä :) Eli ihan ekaa kertaa kirjoittelen koko foorumille, en tiedä osaanko edes käyttää tätä :wink Kokeillaan kuitenki!

Ikää 30v, Helsinki on kotini ja kolmas tiitiäinen olis matkassa, nyt rv 10+4 :)
 
Hello ladies! Ensimmäisen tapaamisen ajankohdaksi ehdotan lauantai 7. Kesäkuuta Suomenlinnassa klo 13 picnicin merkeissä. (Siksi näin aikaisin, että mun tarvii jo nyt ajoissa antaa töihin vapaatoiveita). Vastaa: Ok tai Ei + ehdotus toisesta ajankohdasta :) Yritetään sopia sellainen päivä, että mahdollisimman moni halukas pääsisi mukaan. Toinen tapaaminen sitten vaikka heinä- elokuulle.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei kaikki! Ja heippa myös järjestäjälle! Mulle käy tuo 7. kesäkuuta TOISTAISEKSI. koska, enhän voi olla varma, milloin kesätyöni työvuorot ovat :) Mutta, jos se on vaikka iltapäivällä (jolloin aika monet ovat päässeet töistä), voihan se sopia muutenkin.

Olen siis juuri aloittanut foorumoinnin ja olen 10 + 5 pv paksuna :wink Tulen Helsingistä. Toivoisin saavani täältä mammafrendejä ja ihanuutta. Aaaaaaahhh olen niin onnellinen!!! :Heartred
 
Mäkin haluun mammakavereita, äippälomalla hajoaa pää jos on vaan kaksin pikkusen kanssa päiväst toiseen :D Ja mulle tuo 7. päivä sopii kyllä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jeeee, kivaa, et käy! (Mua kyl aina hirvittää luvata sataprosenttisesti, koska usein sit käy niin, että "SUN ON PAKKO TULLA TÖIHIN!""" ja ei pääsekään :DDD)
 
Takaisin
Top