Pääkaupunkiseudun äipät

Hei äipät, mitenkäs huomisen Suokin reissun kanssa?? Keli näyttää"hieman" kolealta, 11 astetta ja pilvistä... :sad001 Nähdäänkö esim. kahvilla jossain vai koitetaanko siirtää toiseen aikaan?
 
Totta. Sää ei suosi. Tietääkö kukaan kivaa kahvittelupaikkaa Stadissa?

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäpäs joudun perumaan tän homman nyt muutenkin... :/ Suoraan sanottuna: tilin saldo alle 20€ ja perjantaihin pitäis perhe elättää tällä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkään en harmikseni pääse, mulla on kaksi ratsastuskertaa jäljellä ennenku joudun jättää mun rakkaan harrastuksen tauolle joksikin aikaa.. en elokuussa enää uskalla, varmaan :D Ja siis just huomiselle osuu toi tunti :/ Mut jos enskerralla sit ! :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Ilmotelkaas että miten huomisen käyp? Olisko vaan tosissaan jossain kahvit ettei palelluta koko sakki :grin
 
Oon mukana jos vaan keksitään joku kiva kahvittelupaikka.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Luin just että kauppatorin lähellä on avattu uusi raakakakkukahvila Hymy :) menisin testaamaan jos olisin Suomessa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja Strindbergin korvapuustikin olisi aika hyvä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun ei saisi kyllä osallistua tähän keskusteluun koska tulee hirveä makean nälkä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huomenta kaikille. Pitäisikö sitä päivää siirtää kun niin moni ei pääse paikalle vai mennäänkö me sit jotka päästäis niin pienellä porukalla esim Strindbergille?? (Onhan se viel olemassa xD, en oo käynyt vuosiin).

MUOKS: Annetaan tähän vastausaikaa vaikka tonne klo13 saakka. Jos innostusta on lähtee, niin mäkin lähden. Jos on hiljaisempaa niin teen muita suunnitelmia ja ehdottelen jotain toista päivää klo13 jälkeen

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Voi hitsi olisi kyllä ollut niin mukava nähdä teitä muita äippiä tänään, mutta oon taas niin järkyttävän väsynyt (jostain syystä heräilen nyt öisin ja saatan valvoa tunnin tai pari) että todennäköisesti joudun olemaan niin tylsä luuseri ja nuokun bussissa kuola poskella töistä suoraan kotiin. :sad001 Oon siis töissä Espoossa, jos duunipaikka olisi Hesan ytimessä niin raahaisin itseni kyllä mukaan.

Lisäksi ollaan lähdössä 1,5 viikoksi reissuun suoraan töistä ylihuomenna, enkä ole jaksanut pakata vielä yhtään mitään. Mies aina irvailee mulle että oon niin hidas pakkaaja, mutta multa harvoin unohtuu mitään kotiin, toisin kuin hänellä! :grin Reissusta tullaan takaisin viimeistään 1.7. kun on kolmas neuvola ja ollaan kotona about 10.7. asti ennen seuraavaa reissua. Jos on ketään silloin maisemissa ja olisi aikaa tavata niin viesteillään lähempänä.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa!
Juuri liityin foorumiin ja sattumalta bongasin tämän ketjun :) Eli esikoistani nyt odottelen, 23+2 meneillään viikkoja, ja äippäseuraa kaipailisin myös. Mulle sopisi tänään kahvittelut, esim. klo 17.30 Strindbergillä ok! Toki vaihto toisellekin päivälle sopii :)
 
Noniin. Eiköhän vaihdeta päivää, että oikeesti porukka saadaan kasaan? Ehdotan uudeksi päiväksi ke 9.7 klo 17 ja tapaamispaikkana alkuperäinen Suomenlinnan Piperi-puiston lampi!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Tuo 10.7. on torstai, mut mulle käy kyllä ke 9.7. jos Stork tarkoitit sitä päivää. Toivottavasti silloin olisi ihana ja lämmin sää! Hieman nyppii kun kesäloma alkaa ihan just ja ulkona on melkein pakkasta! :mad:
 
Muistaakseni 9.7 vapaapäivä jälleen joten eiköhän se sovi :) Ainakin 10.7 on vapaa joten pääsen kyllä 9.7 iltapäivää mennessä töistä, vuorotyö kun on niin vapaille lähdetään aamuvuorosta.
 
Miehellä on tuolloin kesäloma, mut jos ei olla reissussa jossain, ni sopii :) Luultavimmin ei olla missään, mut en uskalla luvata varmaksi vielä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mekin ollaan just sillon lomalla mutta jos ollaan maisemissa niin olis kyllä kiva nähdä muitakin mammoja :)
 
Takaisin
Top